Pazar, Eylül 21, 2008

ERİŞTE SALATASI VE BAYRAM YOLCULUĞU:))

Merhaba arkadaşlar...elifim için yazdığınız her şey için çok teşekkür ederim..gönlünüze sağlık:))ramazanın son günleri geldi çattı...ne çabuk geçti ,hiç anlamadım..Allah her senelere nasib etsin...kısmetse salı günü yola çıkıyoruz.bayramı Antakya'da geçiricez.ben sizleri ziyarete fazla gelemicek olsamda,siz ziyaretlerinizi eksik etmeyin canlarım...bu arada farketmişsinizdir,sürekli şablon değiştirip duruyorum,bir türlü içime sinmiyor..olmuyor sanki eksik bişeyler var...sevgili songül uğraştı benim için şablon istedim diye,ama ben alışamadım belkide....neyse..iftar soframızdan nefis bir salata...
yarım paket erişte makarna
2 salatalık
2 havuç
1 .ay bard.mısır
2 yk. mayonez
2 yk. yoğurt
tuz-1diş sarımsak
üzeri için:
pul biber-2-3yk sıvıyağ
***makarnayı haşlayıp,içerisine rendelediğimiz salatalık ve havucu,mısırı,mayonezini,yoğurdunu,tuzunu ve ezilmiş sarımsağını ekleyip karıştırıyoruz.üzerine sıvıyağda pulbiberi kızdırıp üzerine döküyoruz.AFİYETLE...

54 yorum:

iremlemekanlar dedi ki...

Erişte benim en sevdiklerimden senin sofrandada görünce artık yapacam kararı aldım tarifini yazdım Ellerine saglık canım bu arada senin zaman yolculugunu çok begendim canım sevgilerlee

ebruakin dedi ki...

Selam Fatoş'cum,
Sana iyi tatiller ve yolculuklar diliyorum.
Salatan da nefis görünüyor, ellerine sağlık.

Evliliğinde de ağız tadıyla nice mutlu seneler dilerim şeker.
Sevgiler...

benimyemeklerim dedi ki...

selam canım salatan çok güzel olmuş.ellerine sağlık.fotolarında süper ya ne güzel birşey bu.
güzel bir haftasonu geçirmeni diliyorum canım.

fatostuncay dedi ki...

canım gule gule gıt gule gule gel ınsallah..
salatan da harıka .. resımler de harıka:)))
opuyorum canım senı..
ıyı eglen..
kendıne ıyı bak..

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Çok pratik bir salata olmuş... Ellerine sağlık... Sevgiyle...

Aynur dedi ki...

ohh ne guzel bayramlarda gidiyosunuz gezmelere. bizim icin cok siradan geciyo :(

ellerine saglik nefis

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

benim balım nasıl diye bakmaya geldim şok oldum harika olmuş siten turuncu benim en sevdiğim renk ...
tatlım bu ara cok yogundum senide ziyaret edemedim kusuıruma bakma olurmu öncelikle sana şimdiden iyi bayramlar saglıcakla git ve gel
teyzenin kızı eşimede nice yıllara tata :=))
erişte salatana gelince her zaman yaptıkların gibi buda enfes gözüküyor ellerine saglık tatlım sevgiyle kal

SOFRAM dedi ki...

Canım harika bir salata olmuş, ellerine sağlık. Ayrıca hayırlı yolculuklar diliyorum,bizde güneydoğu gezisi yapıp dönüşte bir iki günlükte olsa Antakya'ya uğramayı düşünüyoruz,şimdiden iyi bayramlar canım, öptüm, sevgilerimle...

TAZENANE dedi ki...

Çok güzel bir salata olmuş.Ellerinize sağlık. İyi yolculuklar bu arada. Sevgilerimle TAZENANE

karabiberinmutfagi dedi ki...

hımmmmm cok lezız ellerıne saglık canım hayırlı ramazanlar

zarpandit_gokche dedi ki...

salata mukemmel hayatım ya bayıldım:)

elifnazın geçmiş d.gununu kutluyorum:)

öpüldün

pelin dedi ki...

Şablon gayet güzel olmuş,içim açıldı..İyi yolculuklar iyi tatiller diliyorum size..Salata da enfes ellerine sağlık...

Sevgiler...

hdidem95 dedi ki...

eline sağlık canım salata nefis görünüyor hayırlı yolculuklar diliyorum sevgiler

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

BİZDE BİZDE :) ÇARŞAMBA YOLCUYUZ NASİPSE
ŞİMDİDEN HAYIRLI YOLCULUKLAR BALIMMM:)
BAYRAM GELDİ HOŞGELDİ BUGÜNDE AYAKLARIM ŞİŞİNCEYE KADAR GEZDİM CİCİLERİMİ ALDIM:)
SALATAYIDA ES GEÖMİYİM DİMİ
ELLERİNE SAĞLIK

SEVGİYLEN KAL
ÖPÜYORUM TATLI YANALARINDANN

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Şablonun hayırlı olsun. AMA bİRAZ DAHA BAKARSAM CANIM PORTAKAL İSTEYECEK:)

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Datlıııım,
Salata da , resimler de süper ...Bu zaman fotoğraflarına da bayıldım ...Güle güle gidip gelirsin inşallah datlım kayınvaliden Allah billir neler yapacaktır sana:)) Daha doğrusu oğluşuna:)) Biliriiiiiim ...Öptüm datlısı gelince görüşürüz artık,

sefertasi.blogcu.com

iremlemekanlar dedi ki...

Canım tekrar merhaba senin dogum günün 1 ekim diye belirtmişsin yaa terazi burçları bir arada yaniii:)) bizim bu sene bayrama denk geldi dogum günleriii her iki mutluluk bir arada sevgilerle

akasyakokusu dedi ki...

Ellerine sağlık canım..İyi yolculuklar şimdiden mutlu bayramlar.

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar Fattoscugum, eriste nefis olmus ellerine saglik. Canim sana hayirli yolculuklar, güzel bir bayram gecirmeni dilerim. Ailenle esin ve dostunla, hayirli bayramlar. Sablonunda harika, vitamin yüklü olmus ben cok begendim, sevgiler...

Ayse Pamuk dedi ki...

salatanın her türlüsünü çok severim ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

selam,
ellerine sağlık.
iyi bayramlar dilerim.
sevgilerimle
http://neseersoy.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

selam,
ellerine sağlık.
iyi bayramlar dilerim.
sevgilerimle
http://neseersoy.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

selam,
ellerine sağlık.
iyi bayramlar dilerim.
sevgilerimle
http://neseersoy.blogcu.com/

yesildomates dedi ki...

canım sana öncelikle iyi bayramlar dilerm..vede iyi gezmeler...:))

eriştede harka olmuş..ellerine sağlık..
öpüyorum..bayram dönüşünde görüşmek üzere....

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

fatos'cugum sana iyi tatiller iyi yolculuklar diliyorum
sevdiklerinle birlikte mutlu bayramlar.
selam ve sevgilerr.

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

salatan harika olmus canim ellerine saglik.
sevgilerrr.

Papatya Prenses dedi ki...

Salata enfes görünüyor canım,ellerine sağlık.
Hayırlı yolculuklar olsun inşalah. Güle güle gidip gelesin..

Limonlu Kek dedi ki...

Hayırlı yolculuklar ve iyi bayramlar Sevgili Fatoş, güle güle git, güle güle gel. Bu arada ben de 64 model Fatoş'u beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim :) Sevgiler...

SEVİL dedi ki...

TATACIM VARDIN MI BAKALIM HAYIRLISI İLE İNŞ ANNENLERİN YANINA ULAŞMIŞ OLACAGINI UMUT EDİYORUM BALIM KENDİNE DİKKAT ET ALLHA EMANET OL SEVGİLER

banu gökşin dedi ki...

canım nefıs gorunuyor. hayırlı yolculuklar sevgıler..

benimyemeklerim dedi ki...

Dertlerimiz kum tanesi kadar küçük, sevinçlerimiz Nisan yağmuru kadar bol olsun. Bu mübarek geceniz sevapla dolsun. Kandiliniz mübarek olsun.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Fatoş'cum Kadir Gecen mübarek olsun..

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

Bin aydan daha hayırlı olan Kadir Gecesinde, kainatın yaratıcısı ve alemlerin Rabbi bağışlayıcı ve acıyıcı yüce Allah tüm dualarınızı kabul etsin.

ayricada iyi tatiller hayirli bayramlar canim sevgiler

yasaminkiyisindan dedi ki...

günaydın kadir geceniz mübarek olsun canım iyi yolculuklar salata nefis eline sağlık sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

Canımcım kandilin mübarek olsun, şimdiden bayramınıda kutluyor kocaman öpüyorum seni..

hdidem95 dedi ki...

Bakiler sevgiler adına nice dilekler vardır. Ölümü bile ayırır saymayan gönüller vardır. Mesafeler araya set çekmişse ne çıkar, dualarda birleşen gönüller vardır. Hayırlı kandiller..

Huriye dedi ki...

Canim gule gule git gule gule gel insallah...hersey istedigin gibi olur insallah...canimsin

Kadir geceniz mubarek...dualariniz kabul olsun insallah...opuyorum seni...sevgilerimle...

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

Kadir Gecesi değer gecesidir, Allah tarafından değerli kılınmış bir gecedir. Kadir Gecesi bin aydan daha hayırlıdır. Bu gece bir ömürden daha hayırlıdır. Ellerin açıldığı, gözlerin dualarla yaşardığı, kalplerin okşandığı Kadir Gecesinde bütün insanların günahlardan uzaklaşıp tövbelerinin kabul edilmesini niyaz ederiz. Allah tüm inananları iman yolundan ayırmasın. [sevil :=))]http://birdemliksohbet.blogspot.com

yildiz dedi ki...

Mübarek Kadir Gecesi bütün islam alemine hayirlara vesile olmasi dilegiyle dualar da bulusalim...

yesildomates dedi ki...

Mübarek Kadir Gecesi hepimize hayirlara vesile olmasi dilegiyle,sevgiler....

şengül dedi ki...

fatoşum canım erişte çok güzel olmuş ellerine sağlık, sana ve ailene hayırlı yolculuklar sağlık sıhhatli dönün inşalllah kandilin mubarek olsun canım.
Senin ve ailenin bayramını kutlar hayırlı bayramlar dilerim canım

birdutmasali dedi ki...

sevgili fatoşcuğum
kadir geceniz mübarek olsun.
güzel bir tatil diliyorum. nar ekşilerine, zahterlere, hammalezlere :)
kaymaklı tatlılara-asi nehrine gönüldenn sevgiler.. :))
ÖZLEDİMM :(((

SVGLR nUnU

Aysultan... dedi ki...

Hayır ve bereketli kandiller...İyi yolculuklar iyi tatiller

Adsız dedi ki...

selam
Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara...

sofrakeyfi.blogcu.com

hdidem95 dedi ki...

Her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da sana ve ailene mutluluk ve neşe getirmesi dileğimle. Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara.

Adsız dedi ki...

♥ Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Bayramın kutlu olsun bitanem
nurunhobileri.blogcu

fatostuncay dedi ki...

Küskünlerin barıştığı, sevenlerin biraraya geldiği, rahmetle ve şefkatle dolu günlerin en değerlilerinden olan Ramazan Bayramınız kutlu olsun.

kendıne ıyı bak canımmm

fatostuncay dedi ki...

Küskünlerin barıştığı, sevenlerin biraraya geldiği, rahmetle ve şefkatle dolu günlerin en değerlilerinden olan Ramazan Bayramınız kutlu olsun.

kendıne ıyı bak canımmm

şengül dedi ki...

Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara...

capankizimutfakta dedi ki...

Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Bayramın kutlu olsun...

kizilciksurubu dedi ki...

Bayramin kutlu olsun canim, tüm sevdiklerinle birlikte daha nice bayramlara insallah.

Huriye dedi ki...

Sevdiklerinizle geçireceginiz güzel bir bayram dilerim...Hayirli Bayramlar...

ÖPTÜM CANIMIN ICI

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba, size sevgilerimle beraber etkinlik için davetiyemi de bırakıyorum katılmanız ümidiyle, sevgiler.
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ
shttp://porselendemlik.blogcu.com/ ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve
http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.

Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler

MERHABA SEVGİLİ DOSTLARIM

6 Ekim2008 (pazartesi) -19 Ekim 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğinin Ev Sahibeliğini Ben( Birsel ve İrem )http://annekizmutfaktayiz.blogspot.comyapacağım


Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.


Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için, İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.


Tariflerinizi hazırladığınızda Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarakYADA CBOXA YAZARAK bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.

elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir.

gülizar dedi ki...

Fatoşcuğum ellerine sağlık,hayırlı cumalar diliyorum...