Çarşamba, Eylül 10, 2008

ŞEKERPARE

çok hafif ve çok lezzetli bir tatlı oldu...tarif için http://www.yemegimle.blogspot.com/ a teşekkür ederim..
1 paket yumuşak margarin
2 yumurta(birinin sarısı üzerine)
1 su bard. irmik
yarm su bard.şeker
1 vanilya
1 kabartma tozu
alabildiği kadar un
şerbet için:
4 su brd. şeker
4 su bard.su
yarım limonun suyu
***şerbeti hazırlayıp,iyice soğuması için bir kenara alıyoruz.daha sonra kulak memesi kıvamında bir hamur yoğuruyoruz.isediğimiz şekli verip,üzerine yumurta sarısı sürüp yağlanmış tepsiye diziyoruz.170c de üzeri kızarana kadar pişiriyoruz.fırından çıkınca soğuk şerbeti tatlılarımızın üzerine döküp,kapattığımız ama hala sıcak olan fırınımıza tekrar koyuyoruz ki şerbetini iyice çeksin.servis sırasında üzerine hindisan cevizi serpip afiyetle yiyoruz..AĞIZ TADIYLA...

17 yorum:

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

fatosum seker parelerin nefis gorunuyor ben dayanamayip bir tanesini yedim:)
ellerin dert gormesin canim selam ve sevgiler.

anneminkiziyim dedi ki...

Fatoscugum ellerine saglik canim harika olmus, tatilden dönüp sizleri ziyarete kostum, yorumlarin icin coook tesekkürler, sevgiler,...

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Fatoşcum bayadır girmiyordum, ramazana hızlı bir giriş yapmışsın, her güne harika tarifler sığdırmışsın, hepsi birbirinden leziz görünüyor canım, ellerine sağlık, allah sofranızın bereketini eksitmesin öpüyorum...

benimyemeklerim.com dedi ki...

hımmmm şekerpare harika olmuş.ellerine sağlık
gül böreğinede diyecek yok.maşallah yne döktürmüşsün.ellerine sağlık hayırlı iftarlar

Adsız dedi ki...

selamlar
şeker paren güzel olmuş canım
ellerine sağlık
sevgilerimle


sofrakeyfi.blogcu.com

fatostuncay dedi ki...

ellerine saglık fatosum..
gercekten harıka gozukuyor..
afıyet olsun sıze..
hayırlı cumalar canım:)

Adsız dedi ki...

canım eline koluna sağlık...şekerparelerin nefis görünüyor.afiyetle yediniz inşallah...tekrar görüşmek üzere canım.hayırlı iftarlar...
yersofrası-özlem

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

canim
sekerparesiz bir ramazanda olmaz zaten
ellerine saglik balim hayirli sahurlar öptüm

pelin dedi ki...

Fatoş sunumunda çok güzel,iftar öncesi yanıma bir tane alıyorum..
Ellerine sağlık...

kizilciksurubu dedi ki...

Sahane olmuslar, ellerine saglik canim. Güzel bir hafta sonu diliyorum. Hayirli ramazanlar.

Pastanı Seç dedi ki...

ellerine sağlık canım harika görünüyor.

sevgiler

Limonlu Kek dedi ki...

Sence nasıl olmuş diyorsun ya, valla bence süper olmuş, ellerine sağlık Fatoşcuğum....

songül dedi ki...

fatoşcum şablona baktım, senin şablonun özelliğinden dolayı başlık resmi hani şu şekerparenin resmi kadar görünüyor. diğer resimde sahiden kalkmıyor.
açıkcası başlık için ve diğer resmi kaldırman için şablonun komple değişmesi gerekiyor.
değiştirebilirsen değiştir, yapamam dersen böyle bir değişiklik yapabilirim ve diğer tüm bilgilerini de kaybetmeden(şu solda bulunanlar) halledebiliriz merak etme. senden haber gelene kadar dokunmam temmemmi canim :))))

songül dedi ki...

canım yaa... şu hadis ve ayeti kopyalayamadım bir türlü. o sorun değil yeniden yazarız fakat şu arkadaş listen büyük engel. onları tek tek kopyalamam gerek. bir iki gün beklerim dersen yaparım. olurmu bitanesi. şu yarınıda atlatayım bir aksilik olmazsa pazartesi sana şık bir şablon yapacağım söz veriyorum :))

hadi iyi geceler canım

songül dedi ki...

canım , benim aklım blogcuya gitti, onun şablon düzenlemesiyle blogger daha farklı :) yorgunluk işte.

yaptım sonunda,inşallah bir şeyleri bozmamışımdır. İçine sinmezse, hoşuna gitmezse hemen eski haline getiririz. umarım beğenirsin.

öptm çok

banu gökşin dedi ki...

canım cok guzel gorunuyor ellerıne saglık hayırlı ramazanlar..

pervin dedi ki...

Sevgil fatoşcum şekerparen için ellerine sağlık bereketli ramazanlar...