Cumartesi, Eylül 06, 2008

SOBEEE:))VE BİR SORUNUM VAR!!!

Sevgili Sedacım(www.sedametin.blogspot.com) ve şirinemm(www.birdemliksohbet.blogspot.com) sevil ablam beni sobelemiş...büyük bir keyifle,samimice cevaplıyorum...
1.Blog yazmaya ilk ne zaman başladın?
29 ağustos 2007 de başladım..1 yaşımı doldurdum..gönül dostlarımla birlikte nice senelere..
2. Blog yazısı konularının belli bir çizgide olmasına özen gösteriyor musun?
evet.birbirinden alakasız konular açmamaya özen gösteriyorum.genelde yemek,gezi ve benden haberler yer alıyor..
3. Blog yazmayı ne kadar sürdüreceksin?
blog dünyası günün stresini ve yorgunluğumu attığım tek yer diyebilirim.benim hayatımda önemli bir yere sahip..belli bir süre yok aslında..gittiği yere kadar...
4. Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?
bir bekleyiş olsa bile hala eğlenceli bir iş benim için...yeni bir şeyler eklemek,arkadaşlarımın sayfalarını ziyaret etmek onlardan yeni bir şeyler öğrenmek...merak uyandırıcı ve eğlendirici...
5. Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor musun?
hayır.yazmaya bolca vaktim oluyor.yani yazı eklemek için diğer işlerim beklemiyor...
***bende sevgili elifi(www.minikevim-ezh.blogspot.com) ,canım özgül ablamı(www.ozguluntarifleri.blogspot.com) ve olmazsa olmazlarımdan canım ciğerim arkadaşım dileğimi(www.tadinadoyamadim.blogspot.com) sobeliyorum..kolay gelsin:))
****sorunuma gelince bloguma bir haller oldu yada pc me...ekledğim yazıları ben anasayfamda göremiyorum ama siz ziyeretçilerim görüyorsunuz.ben ancak gönderileri düzenleden girerek yeni yazımı görüyorum..yardımınızı bekliyorum arkadaşlarımmm....****SEVGİYLE....

8 yorum:

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

fatoscugum tesekkur ederim canim .
bos kalir kalmaz sorularini buyuk bir keyifle cevaplamaya calisacagim.
kucak dolusu selam lar ve sevgilerrr.

fatostuncay dedi ki...

canım ınsallah daha uzun seneler burada olursun gorusuruz.. ınsallah bı gunde karsılıklı gorusuruz ınan cok ısterım..
bu arada assagıdakı corban da cok guzel olmus ellerıne saglık. ben pırınc koyardım sen tel sehrıye koymussun ılgınc geldı bana.. ellerın dert gormesın..
opuyorum balım..
hayırlı ramazanlar.
sevgiler:)

pelin dedi ki...

Fatoş zevkle okudum cevaplarını,çok samimi bir dille yazmışsın..
Yüreğine sağlık..

disal dedi ki...

canım belki ayarlardan biyeri yanlışlıkla kaldır falan demişsindir...ama başkaları görüyor diyosun...çok enteresan....

inşallah düzelir...

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

canım benim öncelikle sorulara cvp verdiğin için tşk ederim
soruna gelince bendede bu aralar bir anolmallik var ama anlamadım balım bir tarifi 3 kezde anca yayınlıyorum
neyse bekleyelim bakalım gececekmi
yoksa
bakıcaz bir care balım allaha emanet ol

hdidem95 dedi ki...

fatoşcum cevapların çok samimice içten olmuş zevkle okudum inşallah uzun yıllarda bizimle olursun sevgiler

iremlemekanlar dedi ki...

Sevgili fatoş cevaplarını haz duyarak okudum umarım blogun bir ömür boyu sürer siteni severek takip edenler arasındayım Canım güzel tariflerini merakla bekliyorum sevgilerlee...

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

Datlım benim,
Sen gibi içten cevaplamışsın ağzına sağlık..
Ama sorunun nedenini inanki hiç anlayamadım..?!! Blogspotu zaten geçici kullanıyorum ben..Bir kere düzenlede bir şeyler düzelteyim dedim (blogcuda çok oynardım çünkü,)her şey çorba oldu, düzeltene kadar hal geldi başıma..O gün bugündür ellemiyorum..Sen de yanlışlıkla bir şeyleri değiştirmiş olabilirsin..Spotun zaten mantığı ve şablonu blogcudan çok farklı beynim basmadı ona...
Php kullanılmış sanırım onu da ben bilmi,yorum...Ama spotun kendinden de kaynaklanmış olabilir..Bir kaç kişiye sor istersen var mı sorun diye.? Ya da yardıma mesaj atıp durumunu anlat..
Talım üzgünüm yardımcı olamadığım için..Öpüyorum seni sevgiler bitanem:))

sefertasi.blogcu.com