Çarşamba, Eylül 03, 2008

YAYLA ÇORBASI

Selamlar arkadaşlar...3 gündür blogumda bir sorun var çözemedim,tarif ekleyemedim...çok sinir bozucu..yazınız yayınlanmıyor,yorumlarınız görünmüyo...öfff dedirtti yani....inşallah düzelmiştir...dün akşamki soframızdan yayla çorbası..hepimiz biliriz ve genelde çok severiz...
yarım çay bardağı pirinç
1 yk tel şehriye
yeteri kadar su
2 yk tuzlu yoğurt*
1 tk kuru nane
sıvıyağ
tuz
***pirinç,şehriye ve su ocağa konulur ve haşlanır.haşlanınca yoğurt,tuz nane ve yağ eklenir.altı kısılıp özleşene kadar pişirilir..AFİYETLE...(*tuzlu yoğurt antakyada yoğurdun pişirilip tuz eklenmesiyle oluşan yemeklerde ve kahvaltıda kullanılan bir peynir türüdür.)

Posted by Picasa

17 yorum:

neslihan dedi ki...

Elinize sağlık,iyi iftarlar diliyorum.sevgiler...

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

balım bendede var aynı problem blogspota nazar degdi bu yogunlukta birde onla ugraşıyorum sorma bak yazı secenekleri var ya tatlım orada saat yazar ona bak onu degiştirerek dene ben öyle yapıyorum

Melek* dedi ki...

canım ellerine sağlık ramazanın mübarek olsun.. öptüm

benimyemeklerim.com dedi ki...

slm canım ellerine sağlık çok güzel olmuş.tamda iftar sofralarına yaraşır.size afiyet olsun.hayırlı ramazanlar

hdidem95 dedi ki...

bayılırım bende nefis olmuş ellerine sağlık sevgiler

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

corba mis olmus canim ellerine saglik hayirli ramazanlar sevgiler

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Fatoş'cum ellerin dert görmesin, ben bir kase alabilir miyim?

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Canım umarım problem çözülmüştür. Sıkma canını...
Bu arada cevaplamaya vaktin olursa seni sobeledim.
Sevgiler canım.

SOFRAM dedi ki...

Canım biz de bayılırız tuzlu yoğurtla yapılmış yayla çorbasına, oh mis gibi kokusunu duyar gibi oldum, çok güzel olmuş canım ellerine sağlık, sevgilerimle...

iremlemekanlar dedi ki...

Ellerinize saglık çok güzel gözüküyor sizlere afiyet olsun sevgilerlee

Adsız dedi ki...

selam
iftarda çorba olmazsa olmaz değilmi
ellerine sağlık fatoşcum harika görünüyor çorban
hayırlı cumalar canım

sofrakeyfi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

canım yayla çorbası bizim evde de çok severek tüketilir.özellikle çocuklar hasta oldu mu ondan başka bişey yemezler...ellerine sağlık
hayırlı iftarlar...
yersofrası-özlem

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

ellerine saglik.nefis gorunuyor.
hayirli iftarlar.

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerine sağlık,eminim çok lezzetli olmuştur...


sevgiler...

yildiz dedi ki...

Bu aksam iftara mi yapsam acaba?
Öyle güzel gözüküyor ki,kokusu buraya kadar geldi,ellerine saglik canim...

Papatya Prenses dedi ki...

mis gibi mie dostu çorba:)enfes görünüyor canım,ellerine sağlık..

akasyakokusu dedi ki...

Fatoş'cum ellerine sağlık..sıcacık olsada içsemm..ama iftardan sonra:)))