Pazar, Eylül 14, 2008

YENİ ŞABLONUM VE BİR TEŞEKKÜR

Merhaba arkadaşlar..karamsar halet-i ruhiyemi yansıtan yazımı sildim zira her okuduğumda içimi kararttı..insanız bazen böyle şeyler yaşıyoruz..gelelim yani şablonuma...tasarımı sevgili songül'e ait..(www.keyfizamanlar.blogcu.com) sağolsun 3 gün uığraştı benle..emeğine sağlık arkadaşım..çok teşekkür ederim...bana yürek erittiğin için,hiç tanışmadığımız halde tatlı dilin ve mütevaziliğin için çook teşekkür ederim...nasıl beğendiniz mi yeni şablonumu....SEVGİYLE..HİÇ TÜKENMEYEN UMUTLARLA:))


14 yorum:

capankizimutfakta dedi ki...

ya ben kiskaniyorum artik !! bende sablon istiyorum ama nasil yapildigini bilmiyorum, yada benim icin yapacak kimse yok. fatoooossss bende istereeeemmm !! su tatli arkadasina bi citlatsa, banada yaparmi aceba ???? nolllllluuuuuuuuuuuuuuurrrrr...

benimyemeklerim.com dedi ki...

canım çok güzel cıvıl cıvıl ilk sayfayı açtığımda yüzümde bir gülümseme olduğunu farkettim.buda çok güzel demekki.sayfana bakınca insanın içi açılıyor hayırlı pazarlar

DJ RAMAZAN DJRAMAZAN dedi ki...

merhaba ben sitenizi çok beyendim
link olarak sayfama koydum
ziyaretinizi beklerim

djramazan.blogspot.com

sevgiyle kalın

Huriye dedi ki...

Fatosum noldu balim yazini silmisin yazdin,insallah hersey yolundadir gulum,yuzunde gulucukler hiç eksik olmasin insallah,tatli ve kalbi guzel arkadasim..Yeni sablonun da super olmus,ilk girdigimde ay yanlis adresemi girdim dedim ama degil,çok hos olmus çok begendim,gule gule kullan,arkadasimiza da tesekkur ediyorum çok guzel yapmis,opuyorum seni balim,kendine çoook iyi bak.

klasiktatlar dedi ki...

Güzel olmuş, beğendim..

şengül dedi ki...

fatoş canım yeni şablonun hayırlı olsun çok güzel olmuş arkadaşının ellerine sağlık canım

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Fatoşum çok güzel olmuş bencede..İyi günlerde kullan canımcım, öpüyorum seni..

ebruyla dedi ki...

Selam şeker.
Şablonun çok güzel olmuş. Arkadaşının ellerine sağlık, sen de güle güle kullan inşallah.
Yaz bitmeye başladığında hepimizde bir depresyon havası oluyor maalesef. Hepimizin zor zamanları oluyor işte.
Dilerim tüm günlerin mutlulukla, gönlünce geçer. Allah dert vermesin.

Sana şimdiden iyi yolculuklar diliyorum canımcım.
Kucak dolusu sevgiler...

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Canım çok renkli ve keyifli bir bannerin olmuş. Hayırlı olsun canım.
Sevgiler

DJ RAMAZAN DJRAMAZAN dedi ki...

rica ederim çok emek verilen herşeye saygım vardır..

bu saygımdan dolayı sayfama link verdimki bana gelen arkadaşlarda
seni tanısın diye.

ayrıcana fatoş çok tatlı bir isim (iltifat olarak alın)
sevgiyle kalın..

SOFRAM dedi ki...

Canım Fatoşcuğum şablon harika olmuş, pek neşeli, iç açıcı,arkadaşının ellerine sağlık, çok beğendim.
Canım aşağıdaki şekerparelerde süper görünüyorlar, ellerine sağlık, iyi iftarlar canım, sevgilerimle...

yildiz dedi ki...

Ben de sablon istiyorum,bu alemde
herkesin özel sablonlari var bir benim yokkkkkk....
Gülegüle,keyifle kullan arkadasim.
Yapanin ellerine saglik.Darisi olmayanlarin basina...

hdidem95 dedi ki...

arkadaşının ellerine sağlık çok güzel olmuş canım sevgiler

SeyyAh dedi ki...

Uğraşlara değmiş güzel olmuş hayırlı olsun...
İşte bu sayfaların bir güzelliği...
Sanal tanışıklıkta biribimize verdiğimiz destek, ne güzel...
Gönül dostlarının çoğalması ve var olmasının devamı dileği ile...