Pazar, Ekim 05, 2008

...

selam arkadaşlar...moralim çok bozuk...çok kötü bir dönemdeyiz aile olarak..kayıp üstüne kayıp...hastalar...bayram filan yaşayamadık..ilk kez antakyadan kaçıp gelmek istiyorum istanbula...içim çok buruk..zaman kavramını yitirdim....kalbimde bitmeyen çarpıntılar..elim böğrümde her telefon sesinde....bugün büyükdayımızı kaybettik...ondan önce kayınpederimin 35 yıllık arkadaşı,kapı komşusı,yaşama sevinciyle dolu,yüzü hep gülen amcamızı....içim çok buruk....şu dünyada her şey yalannnnn......

22 yorum:

pelin dedi ki...

Fatoş canım çok üzüldüm..Başınız sağolsun..Allah geride kalanlara sabır versin..
Mekanı cennet olsun...

birdutmasali dedi ki...

sevgili fatoş başınız sağolsun.
ülke olarakda yine acı içindeyiz.
metanetini yitirme lütfen.
allah sırasız,zamansız acılar yaşatmasın...
güçlü ol canım. sevgiler,, sabırlar diliyorum.
NuNu

SOFRAM dedi ki...

Fatoş'cuğum allah sabırlar versin,dayınızın ,komşunuzun mekanı cennet olsun.Yaşadığımız sürece sevinçler olduğu kadar üzüntülerle de karşılaşacağız, allahın takdiri canım, üzülmemek elde değil, ama böyle bir durumda da elden duadan başka da bir şey gelmiyor.
Allah başka acı göstermesin canım, öptüm sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Fatosum basiniz saolsun canim
allah geride kalanlara sabir versin
ama yine de dik durmaya gayret et
en kisa zamnda toparlanmaya bak
kocaman sevgiler....

www.yenitadlar.blogcu.com

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

fatoşcum 9 gunlük bayram tatilinden dönünce gelip acaba benim tatam döndümü diye bakayım dedim o ne dedim birden balım fatoşum canım rabbim sana sabırlar versin tatlım unutma hepimizi misafiriz bu dunyada hepimiz bir gun sonsuzluga dogru yola cıkacagız ne zaman belli degil ama sonuçta bir gun gidicez evet arka arkaya olmamalı ama kısmet be balım rabbim daha büyük acı göstermesin rabbim sizlere sabır versin onlarında tahsilatını affetsin her gun günün ardından mutlaka bir hüzün olur ben buna inanırım tam 5 yıldır benimde düğünüme 1 hafta kala öz amcamı kaybetmiştik anla artık sonraki yapılan yapılması gereken düğünde nasıl bir burukluk oldugunu canım benim kendine gel sen güçlü bir kadınsın sen yakınlarına destek olmalısın rabbim sana güç kuvvet versin tatacım öptüm seni

Adsız dedi ki...

fatoş başın sağolsun ablam allah mekanlarını cennet yapsın geride kalanlara ömür versin sabır versin

sofrakeyfi.blogcu.com

fatostuncay dedi ki...

canım benım bence de hersey yalan.. bı gun bızde gıtcez bı nesıl sonra bız de unutulacaz. ona gore yasamamız lazım..
canım uzulme kalben yanındayız ve senı cok sevıyoruz..

yildiz dedi ki...

Basiniz sagolsun,gidenlere Allahtan rahmet,geride kalanlara sabirlar diliyorum.
Eeeee,hayat bu hepimizin gidecegi en son yer....

Aysultan... dedi ki...

Başınız sğolsun Fotoş'cum Allah sabırlar versin hepinize... evet yalan dünya herşey bomboş tek hakikat iyi insan olmak ve öteki dünyamızı kazananmış olmak inşallah öyleyizdir hepimiz,kendine dikkat et duayla kal

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Cancağzım öncelikle başınız sağolsun

inş. en kısa zamanda evinede dönersin. GÖRÜŞMEK ÜZERE

Hobi Sepeti dedi ki...

Fatoşcum ; çok üzüldüm canım başınız sağolsun.Allah geride kalanlara uzun ömürler versin.Şu anda hislerin çok yoğun olduğu için böyle hissediyorsun ama zaman herşeyin ilacı ,Allah sabırlar versin.
Sevgiler.

anneminkiziyim dedi ki...

Selamlar Fatoscugum, Allah rahmet eylesin, basiniz sagolsun canim. Allah baska aci vermesin, sevgiler....

benimyemeklerim dedi ki...

canım hayırlı cumalar ve iyi haftasonları diliyorum sevgilerimle nilgün

şengül dedi ki...

fatoş canım benim başınız sağ olsun Allah sabırlıklar versin canım
hastanızda varmış Allah acil şifalar versin canım..........

Ayse Pamuk dedi ki...

Başın saolsun Yeri cennetlik olsun

Huriye dedi ki...

Offf Fatosum çok uzuldum...basiniz sag olsun...mekanlari cennet olsun insallah...lutfen guçlu ol nolur...kendini birakma olur mu...allah kalanlara uzun omurler versin...kocaman opucukler...

hdidem95 dedi ki...

fatoşcum başın saolsun canım mekanları cennet olsun üzülme hayatta herşey insanlar için ölümde dahil kendine iyi bak öptüm sevgiler

Melek* dedi ki...

canım ölümüde kötü bilmiyelim öyle değilmi tamtersi ölüm olmek değil yeniden bir doğuştur ahiret alemine başka bir yere nakil oluş gibi düşünmek lazım canım Allah ölenlerinizin günahları varsa affetsin inş. sende üzülme kafaya takma budünyada herşey yalan bizde doğru olanları yaşamalıyız inş.. önceik Mevlamıza tabi olup güzel işler yapmakdan geçer ondan sonra iç huzurumuz tarif edilmez olur inan üzülme kendini yorma...
hayırlı geceler

MUTFAKISTAN dedi ki...

basiniz sagolsun,olum cok aci tabii
allah sizi sevdiklerinize bagislasin canim sevgilerr

Ebru dedi ki...

Canım benim,
Yoksun diye bloğuna girmiyordum. Şimdi gördüm. Başın sağolsun. :(

Dilerim bunlar son olur ve sevdiklerinle huzurlu, mutluluk dolu bir hayatın olur.
Oruçlarını da Allah kabul etsin güzelim.
Herşey gönlünce olsun inşallah.
Sevgiler...

elif dedi ki...

hoşgeldin canım. başın sağlsun..

Tatlı Mutfağım dedi ki...

pek giremiyorum bende bloğa. haberini alıncva bir karıştırayım dedim. inna lillahi ve inna ileyhi raciun. O'ndan geldik, yine O'na döneceğiz...

onlar yalan dünyayı bıraktı, gerçek dünyaya yolculuğa gittiler. Rabbim taksiratlarını afv-u mağfiret eylesin. Geride kalanlara sabır ihsan eylesin. hepimizin gideceği yer orası. acaba ölenlere mi üzülmek gerek, geride kalanlara mı bilemiyor insan. gerçek sevgiliye kavuşurlar inş.

kendini tez vakitte toparlamanı dilerim...