Cuma, Ekim 24, 2008

KREMALI HAVUÇLU KEK-PDÇSE 28


3 yıl önce ilk kez sofra dergisinde denk gelmiştim bu tarife..şaşırmıştım havuçlu kek de olur muymuş?denedim ve tattım...oluyormuş hemde şahane oluyormuş....o gün bu gündür en sevdiğim lezzetler arasında yer alır.bu kekimle sevgili yasemin'in ev sahibeliği yaptığı etkinliğe katılıyorum...(www.tatlikurabiyem.blogspot.com)
3 yumurta
1 su bard.şeker
1 su bard. az sıvıyağ
1,5 su bardağı havuç rendesi
1 çay bard. iri kırılmış ceviz
1 çay bard.kuruüzüm
1 su bard. un
1 çay kaşığı tarçın
yaklaşık 2-2,5 su bard. un
1 vanilya-kabartma tozu
KREMASI:
2,5 su bard.süt
2 tepeleme yk un
1 su bard.şeker
1 vanilya
***sırasıyla yumurta,şeker,sıvıyağ,süt,vanilya,kabartma tozu karıştırılmış un,havuç,ceviz,üzüm ve tarçın çırpılır.180c de pişirilir.kremamız için süt,un ve şeker muhallebi kıvamına gelinceye kadar karıştırılarak pişirilir,ve vanilya eklenir.fırından çıkan keke soğumuş krema dökülür..kekimiz soğuyunca buzdolabında biraz dinlendirilir ,servis edilir...AFİYETLE...
*****Affeder Misin Allah' ım?Yüklensem günahlarımı sırtıma,Tüm mahcubiyetimi alsam yanıma,Biraz da utanç duyarak kapına,Gelsem affeder misin Allah´ım ?...Gözlerim dolu yaşlarla,Günahlarımın verdiği pişmanlıkla,Ama beni affedeceğin umuduyla,Gelsem beni affeder misin Allah´ım ?...Vereceğim hesabın korkusuyla,Benden geriye kalmış günahların tortusuyla,Ama Rabbim sana duyduğum büyük aşkla,Gelsem beni affeder misin Allah´ım ?...Hatalarımı bilsem de baş koydum yoluna.Sen çok affedicisin bağışlayıcısın amaBenim de günahlarım çok fazla...Böyle iken gelsem kapına affeder misin Allah´ım?...Belki yüzüm yok gelmeye,Ama başka yerim yok gitmeye.Kalbimde ki sonsuz sevgimle,Gelsem beni affeder misin Allah'ım ?...HAYIRLI,HUZURLU,BEREKETLİ CUMALAR ....

14 yorum:

yildiz dedi ki...

Havuclu keki ben de ilk yedigimde
sasirmistim,enfes bir tadi var.Ellerine saglik,sevgiler...

ozguluntarifleri dedi ki...

canim kek cok nefis olmus ellerine saglik bu gunlerde kek hastasi oldum neredeyse hergun yapiyorum sevdigim kekler arasinda havuclu kek:))
selam ve sevgilerr.

fatostuncay dedi ki...

canım benım ellerıne saglık.
havuclu kek gercekten guzel oluyor.. senınkı de gorunusunden bellı super olmus..
afıyet olsun balım sıze..
optum..
kendıne ıyı bak:)

benimyemeklerim dedi ki...

havuçlu keki bende çok severim hele de kremalısına bayılırım.ellerine sağlık canım
hayırlı cumalar ve iyi haftasonları diliyorum

iremlemekanlar dedi ki...

nefissss olmuş inan ki canım istedi ne güzelde resimlemişsiniz öyle çayın yanında güzel olur dogrusu hafif tatlılardan olmuş ellerine saglık

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Canım kek gerçekten çok nefis gözüküyor. Ben havuçlu kek yaparım ama üzerine hiç böyle krema dökmemiştim. En kısa zamanda senin tarifini deneyeceğim. Ellerine sağlık...
Hayırlı ve bereketli Cumalar sanada...
Sevgiler

hdidem95 dedi ki...

fatoşcum bende pek severim havuçlu keki ne güzel olmuş seninkide ellerine sağlık hayırlı cumalar sevgiler

akasyakokusu dedi ki...

Ellerine sağlık canım..hayırlı cumalar vede sevgiler.

disal dedi ki...

canım ellerine sağlık...nefis bir tarife benziyor....

hayırlı cumalar diliyorum....

sarımutfak dedi ki...

kek harika olmuş bende havuçlu keki çok duydum ama yapmadım
denemem lazım
ellerine sağlık

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

ellerine saglik enfes bir kek oluyore gercekten sevgiler mutlu hafta sonlari

yasaminkiyisindan dedi ki...

günaydın canım eline sağlık havuçlu kek nefis görünüyor..Cumhuriyet bayramımız kutlu olsun..sevgiyle kal canım benim..

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

MERHABA Canımcım;
28. Ev sahibemiz olan YASEMİN (TATLIKURABİYEM.BLOGSPOT) arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK
Sevgilerimle SEVİL SAHİN
Bu bir duyurudur :eger daha önce yolladıysam kusura bakma arkadaşım ne kadar cok duyurulursa o kadar cok katılım olacaktır şimdiden bu duyurumu yayınladıgın için tşk ederim
MERHABALAR CANIM ;
ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 3 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 8 KASIM 2008 SAAT 14:00 DE BAKIRKÖY GALERİA DA ALT KATINDA MADODA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .
DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

sen yaparsında güzel olmazmı hiç balım ellerin dert görmesin tatacım