Cuma, Ekim 31, 2008

***SEBZE ÇORBASI***

Hayırlı cumalar..mutlu haftasonları diliyorum hepimize...geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkür ederim...Hamdolsun ki iyiyim...bol nane-limon,ballı zencefil ve bu nefis çorbayla ayağa kalktım...eminim ki hepimizin bildiği bir çorba.ben ilk defa denedim..tadına bayıldım..çok sağlıklı ve lezzetli...
1 patates
1 havuç
3 kereviz sapı
1 soğan
1 diş sarımsak
1 adet tavuk bulyon
karabiber
1 yk un
2 yk sıvıyağ
tuz
yeteri kadar su
***ufak doğranmış patatesi,havucu,soğanı,kereviz sapını,sarımsağı sıvıyağda soteliyoruz.unu ve bulyonu ekleyip karıştırıyoruz.üzerine suyu ekleyip,sebzeler yumuşayınca blenderdan geçiriyoruz.tuzunu ve karabiberini ekleyip 3-4dk kaynatıyoruz.ben içerken bol limon sıktım çok lezzetli oldu..denemek için az yaptım ama favori çorbalarım arasında yer aldı..AFİYETLE...

9 yorum:

karakazan dedi ki...

canim cok gecmis olsun,iyi olmusundur ins.Insan bu corba karsisinda iyilesmezmi degilmi?Bayram kutlamasi icin cok tesekkurler ediyorum.Eline saglik corba nefis olmus.
Selamlarimla,hayirli cumalar sana da.
Serap.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Çorba tam kış çorbası ellerine sağlık

ayrıca yeni blog açmışsın,hayırlı olsun canımcım.örneğe ihtiyacın olursa bizim ufaklığa örülenlerin fotoğraflarını gönderebilirim:)

sevgiyle kal

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

selam tam su soguk günlere yakisir bir corba olmus ellerine saglik mutlu hafta sonlari sevgiler

disal dedi ki...

tam bir vitamin deposu...

ellerine sağlık...

tekrar geçmiş olsun....

karabiberinmutfagi dedi ki...

İlk defa yapacagım bu etkınlıkde benı yalnız bırakmayacagınızı umuyorum arkadaslar....

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,Hanımlarla yapılan günlere,Beş çayına gelen misafirlere,Her biri birbirinden lezzetli tarifler...

http://porselendemlik.com/ http://www.birdemliksohbet.com/ http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati 29 için 03.11.2008 -16,11,2008 TARİHLERİ ARASINDA PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 29 EV SAHİBESİ OLARAK http://karabiberinmutfagi.blogspot.com/ OLARAK GÖREV YAPACAĞIM YANİ BEN YAPACAĞIM…

SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ETKİNLİGİMİZE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 29" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.
SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE...
TARİFLER PAZARTESİNDEN İTİBAREN YAYINLANACAKTIR..

EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR http://birdemliksohbet.blogspot.com/ İLETİŞİME GECEBİLİR....Yorum bırakın sıraya alalım sizleride :))

hdidem95 dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel olmuş çorba sevgiler

Melek* dedi ki...

canım sobe cvplarım blogumda:) çorbanda çok güzel olmuş ellerine sağlık

iremlemekanlar dedi ki...

fatoşcum ellerine saglık nefis çorba olmuş bugün (pazar)yeni geldik eşimle seyahatteydik en kısa sürede cevaplıycam sobe ni lütfen kusura bakma misafirlerimi geçirir geçirmez, sevgilerle (çok mutlu oldum sobelemene teşekkürler:)

TAZE NANE dedi ki...

Sıcacık bol sebzeli harika bir çorba.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.