Cuma, Ekim 31, 2008

SOBE:)))

Sevgili Belgin ablacım(www.sefertasi.blogcu.com) beni sobelemiş.dadluum benim:))sobenin konusu evde en nefret edilesi durumlar....bende onun gibi hoşlanmadığım diye düzelterek başlıyorum..hangisinden başlasam ki:)ahh ahh...başlıyorum:
**kirli çorapların,kirli sepetine değilde onun üzerindeki çamaşır sepetine bırakılması...
**oturma odamda sigara içilmesi..kokusuna tahammül edemiyorum...
**çamaşır dolabındaki en alttaki kazak alınırken karmakarışık olması ve tekrar düzeltilmemesi
**el-yüz silindikten sonra havlunun gelişi güzel asılması..simetri hastalığım var gıcık oluyorum...
**ben temizlik yaparken yanımda birlerinin olması(ev tertemiz,sen abartıyosun hayatım...)
**mutfak camımım kapatılması(bir bizim camımız açıkmış..mış..mış)
**çamaşırlarımın kurumaması..off..balkona da asamıyorum yan tarafta inşaat var..
**halının tüylerinin bastıkça yön değitirmesi..(halıya basmadan geçer misin?uçuyum mu!!:))
**gece yatak odası kapısının arkasına şifonyerin itilmesi..(bir şey olsa o panikle nasıl çıkacaz)
**banyonun ıslatılması,terliklerin içinin su dolu kalması..(diklese hiçbir sorun kalmaz amaaaa)
diyeeee uzayıp gidecek bir listee...ama her şeye rağmen Allah'a şükürler olsun çok mutluyum..tek derdimiz kirli çoraplar,yamuk havlular olsun....Gelelim benim sobelediklerime...
Sevgili arkadaşlarım:
gökçecim(www.kakaolupasta.blogspot.com)
melekim(www.zeytinyapragi.blogspot.com)
nuraycım(www.akasyakokusu.blogspot.com)
nunucum(www.birdutmasali.blogspot.com)
iremcim(www.iremlemekanlar.blogspot.com)
ümranım(www.capankizimutfakta.blogspot.com)
özlemim(www.yersofrasi.blogcu.com)
fatoş ablamm(www.fatostuncay.blogcu.com)
***tüm arkadaşlarımın adını yazmak isterdim ama bu bir oyun..inanın çok zorlanıyorum seçerken..hepinizi çook seviyorum...GÖNÜL DOSTLARIM...


9 yorum:

fatostuncay dedi ki...

canım benım tesekkurler sobeledıgın ıcın.. belgın abla da sobelemıs saolsun..
super anlamıssın ev halını. hepsı gozumun onunden bırer bırer gectı valla fatosum:))) ama cok sukur dedıgın gıbı tek derdımız bu olsun:)
hayırlı cumalar hayatım..
cok optum:)

akasyakokusu dedi ki...

günaydın canım..ben bu sobeye bayıla bayıla cevap verdimdi...
bak burda cevapları:))
http://akasyakokusu.blogspot.com/2008/09/sobe-yeniden.html

sevgiler hayırlı cumalar..

birdutmasali dedi ki...

Çok teşekkürler fatoşcuğumm.
VALLAHİ ON YÜZ MİLYON BİN TANE OLDU SOBELENMELERİM :(((
NEREDEN BAŞLIYACAĞIM BİLEMİYORUM Kİİ. ???
:)))))))))

SEVGİLER CNM.

Zerrin dedi ki...

Fataşcum merhaba sitemin bağlantısını www.hayatintatlari.com olarak değiştirirsen sevinirim...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Öncelikle çok geçmiş olsun,İnşallah iyileşmişsindir.
Hani şu halının tüylerinin bastıkça yön değiştirmesi yokmu,çok güldüm.
Benim kızkardeşimdede aynı tik var.
Halıyı süpürdüğü zaman üzerinde iz olmasın diye ya kenarına basar yada halının kenarını katlayarak dolaşır.
Bazen bizde takılırız kardeşime uçarak halının üstünden geçelim mi diye.
Oğlu Efe henüz 3,5 yaşında ama arkadaşını uyarıyormuş "halının üzerine basmayalım,annem kızar diye : )

karabiberinmutfagi dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,Hanımlarla yapılan günlere,Beş çayına gelen misafirlere,Her biri birbirinden lezzetli tarifler...

http://porselendemlik.comhttp://birdemliksohbet.comhttp://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati 29 için 03.11.2008 -16,11,2008 TARİHLERİ ARASINDA PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 29 EV SAHİBESİ OLARAK http://karabiberinmutfagi.blogspot.com/ OLARAK GÖREV YAPACAĞIM YANİ BEN YAPACAĞIM…

SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ETKİNLİGİMİZE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 29" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.
SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE...
TARİFLER PAZARTESİNDEN İTİBAREN YAYINLANACAKTIR..

Adsız dedi ki...

canım soben için teşekkürler...cevaplar bloğumda ...
yersofrasi.blogcu.com

capankizimutfakta dedi ki...

listene benide ekledigin icin tsk fatosummmm totosummm. sobemi yayinlicam ama senin cevaplari okumadim, o zaman ayni seyleri yazmamak icin insan direniyor biliyorsundur... bakalim ayni seylerdenmi yaka silkiyoruz ???? opuldun

capankizimutfakta dedi ki...

listene benide ekledigin icin tsk fatosummmm totosummm. sobemi yayinlicam ama senin cevaplari okumadim, o zaman ayni seyleri yazmamak icin insan direniyor biliyorsundur... bakalim ayni seylerdenmi yaka silkiyoruz ???? opuldun