Pazartesi, Ekim 20, 2008

TENCERE KEBABI

Hepimize mutlu,bereketli bir hafta diliyorum:))çok lezzetli ve pratik bir yemektir tencere kebabı..mutlaka bilinen bir yemektir ama isim olarak farklıdır.yine Antakya sofrasının sevilen bir yemeğidir.Pirinç pilavı ve ayranla tamamlanabilir..
250gr.dana kuşbaşı
2 adet patlıcan
2 adet patates
7-8 tane arpacık soğan
7-8 diş sarımsak
2-3 adet domates-1 adet taze kırmızı biber
1 yk domates salçası
3-4 yemek kaşığı sıvıyağ
tuz-karabiber
***etleri kendi suyunu salıp,çekene kadar pişiriyoruz.daha sonra sıvıyağı,soğanı,irice doğranmış taze biberi soteliyoruz.salçayı,baharatları ve sırasıyla patates,patlıcanı ekleyip karıştırıyoruz.en üste doğradığımız domatesleri üzerine yayıyoruz.tencerenin yarısı kadar su ekleyip pişiriyoruz.AFİYETLE:))
Posted by Picasa

24 yorum:

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

İLK YORUM BENDEN Mİ ACABA OFF KEBAP ENFES OLMUŞ TATACIM ELLERİNE SAGLIK

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Fatoşum ellerine sağlık
kebap nefis görünüyor:)

ödül içinde çook teşekkür ederim tatlım

sevgiyle kal

karabiberinmutfagi dedi ki...

ellerıne saglık cok lezız bır tarıf hayırlı günler canım öpüldün...

belgin dedi ki...

datlıııım,
BEn çok sevmem ya eti ama senin yaptığın et bile olsa yenir be gıymatlıım:)) Ellerine sağlık canımcım bi de şöööyle mis gibi pilav koyucan yanına ohhh yenir o zaman afiyetle...
öptüm bi denem keyfin hep yerinde olsun:)

akasyakokusu dedi ki...

Eline sağlık canım nefis görünüyor..

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Fatoş,
Ellerine sağlık,yemek nefis görünüyor.
Vee sana katılıyorum bu yemeğin yanında pilav ve ayran harika olur.

Huriye dedi ki...

fatosum ellerine saglik sahane olmus kebap tabagi aliyorum,optum sekercim

benimyemeklerim dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis görünüyor.sevgilerimi bırakıyorum

yasaminkiyisindan dedi ki...

günaydın canım..kebap harika eline sağlık canım sevgiler

disal dedi ki...

canım harika görünüyor....

ellerine sağlık.....

ismi kebap olunca herkes bayılır valla....

sevgiler canım...

Limonlu Kek dedi ki...

Gerçekten nefis görünüyor, canımı istetti sabah sabah. Ellerine sağlık, sevgiler Fatoşcuğum...

gülizar dedi ki...

Tam benim damak tadıma göre vallahi batı karadenizli olmama rağmen Antakya ve Antep yemeklerine bayılıyorum vallahi,canım ellerine sağlık.

Hobi Sepeti dedi ki...

Fatoşcum;kabul edersen bir ödül de benden olsun,arkadaşlık ödülün sayfamda seni bekliyor.
Sevgiler.

hdidem95 dedi ki...

ellerine sağlık fatoşcum nefis görünüyor sevgiler

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

MERHABALAR CANIM ;
ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 3 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 8 KASIM 2008 SAAT 14:00 DE BAKIRKÖY GALERİA DA ALT KATINDA MADODA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .
DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

TATACIM YER BELLİ OLDU BALIM GELİYORSUN DEMİ 8 KASIMDA

belgin dedi ki...

Datlııım ,
Çok isterim ablam...Hepimize uygun bir zaman tespit edelim de görüşelim inşallah..Hem bakarım yakışmış mı yakışmamış mı gıymatlıma :))
Kendine iyi bak canım benimmm

capankizimutfakta dedi ki...

bence cok guzel olmus :)) ellerine saglik

Zarpandit :) dedi ki...

offf ekmek bana bana yiyeceksin o arpacık soganlar nasıda lezzetli bana bakıyor:))

Melek* dedi ki...

canım görüntüsü çok güzel ellerine sağlık

Melek* dedi ki...

canım görüntüsü çok güzel ellerine sağlık

Melek* dedi ki...

canım görüntüsü çok güzel ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

CANIM ELLERINE SAGLIK HARIKA BIR YEMEK...
YANINA DA PILAVVV NEFISSSS...

www.yenitadlar.blogcu.com

iremlemekanlar dedi ki...

Süper olmuştur kesin ellerine saglık tarifler tek kelimeyle süper canım :)