Pazar, Ekim 19, 2008

Uluslararası Arkadaşlık Ödülü / Friendship Around The World Award

Sevgili arkadaşım Ebru(http://www.ebruakin.blogspot.com/) beni bu çok güzel ve çok anlamlı ödüle layık görmüş..çok mutlu oldum..ebrucum çok teşekkür ederim çook:))Ödülün amacı arkadaş listenizdeki bloggerları dünya çapında tanıtabilmekmiş..ve sizi seçen arkadaşınızın listesindeki isimlerden 1 fazla olmalıymış...Bende sıkıntımı ve sevincimi benimle paylaşan,gerek yorumlarıyla gerekse telefonla arayarak,sms atarak beni yalnız bırakmayan arkadaşlarımla bu ödülü paylaşmak istiyorum...Ebrucum tekrar tekrar teşekkür ederim sana her şey gönlünce,dilediğince olsun...
Ödülümü paylaştığım gönül dostlarım:
şuanda şirin bir anne adayı,canım dileğim..www.tadinadoyamadim.blogspot.com
hurişim...www.kelebeklisaniyeler.blogspot.com
msn de dertlerime ortak olan melekcim..www.zeytinyapragi.blogspot.com
sevgili pelin...www.pelincelezzetler.blogspot.com
sevgili seda..www.sedametin.blogspot.com
şirinem,sevil ablam,birtanem...www.birdemliksohbet.blogspot.com
sevgili elifcim..www.minikevim-ezh.blogspot.com
sevgili çapankızı..www.capankizimutfakta.blogspot.com
marifetli mi marifetli,sihirli bir kadın,feyza ablam..www.sihirlikepce.blogspot.com
sevgili ayşe abla...www.anneminkiziyim.blogspot.com
***Bu arada blogcuda oldukları için ekleyemediğim canım dadlumm belgin ablam,ve canımiçi fatoş ablam sizler de benim için çook özelsiniz...SEVGİYLE...

12 yorum:

pelin dedi ki...

Fatoşcum benimde ismimi yazmışsın çok naziksin çok teşekkür ediyorum..
Ben galiba seni yazamıyorum ama gönlümdeki ödülü gönderiyorum sana...

Arkadaşlık ödülünün en güzelleri senin olsun...

Sevgiler..

fatostuncay dedi ki...

fatosum canım benım yazman yeterlı gulum..
benı de unutmadıgına cok sevındım..
zaten bılıyorum ve hıssedıyorum senın tarafından özel oldugumu..
sende benım için oylesın..
ınsallah bı gun karsılıklı gorusuruz. datlın ben ve sen:))))
muhtesem uclu:))
opuyorum gulum senı..
kendıne ıyı bak:)

capankizimutfakta dedi ki...

blog dunyasinda aldigim en guzel hediye, tesekkur ederim canim arkadasim benim...

Melek* dedi ki...

canım benim eğer gerçekten blogunda yazdığın gibi görüyorsan beni benim için ayrı bir gurur kaynağı...unutma sen dertli değilsin ... ki ben derdini dinliyim... seviyorum seni ödülünü aldım kabul ettim:) sağol tekrar tekrar...

yasemin dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
20.10.2008 -02,11,2008 TARİHLERİ ARASINDA PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 28 EV SAHİBESİ OLARAK http://tatlikurabiyem.blogspot.com/ GÖREV YAPACAĞIM
YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE
"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "
BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.

SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM

ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE
TARİFLER PAZARTESİNDEN İTİBAREN YAYINLANACAKTIR...
*****************
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler...

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Fatoşcuğum beni çok mutlu ettin, çok teşekkür ederim. Herşey gönlünce olsun. Aklına beni getirdiğin ve listene dahil ettiğin için tekrar teşekkürler...
Sevgiler

jasmin dedi ki...

Sizin adiniza cok sevindim canim.
Ne guzel degilmi bloglar sayesinde arkadas cevremiz genisliyor yepyeni dostluklar kuruyoruz.
Siteni de yeni kesfettim ama ozelliklede su zaman yolculugu denen eglenceyede bayildim .Bende beklerim canim hoscakal canim.

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar Fatoscugum,
canim cok büyük bir süpriz oldu benim icin, cook tesekkürler, bu listenin icinde banada yer verdigin ve benide arkadaslik ödülüyle ödüllendirdigin icin.
Böyle bir etkinligi baslatan Ebruakin blogspotcu arkadasimiza da cok tesekkürler. Tüm ödül alanlari kutluyorum, sevgilerimle....

benimyemeklerim dedi ki...

günaydınlar canım ödülün hayırlı olsun dostluklarınız baki kalsın canım çok anlamlı bir hediye bence
güzel bir hafta diliyorum ve sevgilerimi bırakıyorum

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

CANIM BENİM TATACIM KIZ SEN BİR HARİKASIN İNAN BENİDE UNUTMAMAN NE HOŞ ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BALIM EE ŞİMDİ BENİMDE TANITMAM GEREK DEMİ EYVAH KİMLERİ YUAZICAM YAZMADIKLARIM KIZACAKLAR
CANIM BENİM SANA HARİKA BİR HAFTA DİLİYORUM SEVGİYLE KAL GÜL YÜZLÜM BU ARDA 8 KASIMDA BULUŞMAMIZ VAR BAKIRKÖYDE BİLGİN OLSUN AYRINTI İÇİN GENE YAZARIM SANA BALIM ÖPTÜMM

Feyza Fidan dedi ki...

Canım kuzum Fatoşum, çok ama çok teşekkürler, öyle önemliki benim için verdiğin ödül..Seni çooook öpüyorum...

elif dedi ki...

ödülüm aldım canım çoooooook mutlu oldum...
bu ödül benim için çok kıymetli.. çok çok teşekkürler canım benim.. kocaman öpüyorum seni