Cuma, Kasım 07, 2008

HAYIRLI CUMALAR...

Tut beni ALLAH'IM tutki edemem sensiz...
Kayıyorum, tökezliyorum, düşüyorum... Yolumu kaybediyorum dünyaçıkmazdında.. Yerim burası değil biliyorum, yine de kanıyorum...Yanıyorum Ey yerlerin ve göklerin ve ikisi arasındakilerin Rabbi,ben'im Rabbim.. Ellerimi Senden başka uzatacak kimsem yok, kimeuzatsam açıkta kalıyor bir parçam, kime dönsem yüzümü yönlerkayboluyor. İki adım sonrası yar, üç adım sonrası mechul.. Sanagetirecek sokaklar çıkmaza dönüyor.ben girince; ben girince Sengidiyor musun?Rabbim, çaresizliğimi bileli çok olmadı... Çok olmadı eşiğine kapanıpgözyaşı dökmeyi isteyeli.. Olmuyor Allah'ım.. Bir şeyLer hep eksikkalıyor. Sana gelirken, Sana gelmekten başka yolum olmadığını bilerek,gelirken.. Bir şeyler eksik.. Güzergâhım engebeli.. Issız.. Düşsemtutan olmayacak.. Yorgun başımı dayasam bir dağa, üzerimden yolgeçecek. Kimse görmeyecek beni Rabbim. Kimse kimsenin derdi değil,benim Rabbim Sensin.. Atarsan beni tutacak yok, bırakırsan düşerim...Ben.. Cümlelere küçük harfle başlayıp, büyük harfle bitirmeyi marifetsanan zavallı.. Oysa nokta koymayı bile bilmiyorken... Ve sadecelüzumsuz ne varsa, ne varsa zayi ettiren, yiyip bitiren ne varsa onuseçen.. Düşüp düşüp düşerken... Hep düşerken uslanmadan yine dedüşmeyi tercih eden.. Nefisperest...Ben... Uyandır beni rehavetimden.. Günhkârım, utanç içinde kızarıyoryanaklarım huzurunda.. Senden istemek ağır geliyor, ama başka kapımyok... Gidecek kimse yok, kalakalıyorum karanlıklarda...'Allah'ım...'Yaratan, rızık veren, yol gösteren... Rahmetini kimseden esirgemeyenRabbim.. Düşe kalka kanamışken, yitmişken.. bitmişken.. Senin sözlerinyetişiyor imdadıma:' Duanız olmazsa ne ehemmiyetiniz var'Ama öyle ağır ki omuzlarım, öyle ağırlaşmış ki parmaklarım; ellerimisemâya döndüremiyorum... Ellerim kızarıyor.. Kalbim kanıyor.. Aciz,gafil, günahkar gözlerim utanıyor.. 'Ya beni istemezse..?' diyeçırpınırken sözlrim.. Yine Sen yetişiyorsun imdâdıma.. Kimim var kizaten, Senden başka..'Bana dua edin, icâbet edeyim'Sana, sana güvenerek geliyorum Allah'ım... 'Beni bırakma, uçurumlara..''tut ki... Edemem Sensiz'yer Senin, gök Senin.. ben Senin.. yollar Senin.. bana en yakınbildiklerim Senin.. Sen istemezsen kime giderim? Düşsem kim tutarelimden? Kim sarar yaralarımı?Rabbim gözyaşlarım kupkuru, ama yüreğim ıslak Rabbim.. Ağlayamadığımiçin utanıyorum, günâhlarımı dökemediğim için.. Ağırlığımı taşıyamıyorgüçsüz bedenim, belim bükük bu yüzden.. Sırtımda hata kamburum..Alnımda gaflet çizgileri.. Yüzüme bakılası değil...Ama senden başka kimim var benim? Kime giderim?...'Tut beni Allah'ım, tut ki, edemem Sensiz...'(http://www.islamiyet.gen.tr alıntıdır.)

28 yorum:

serinmavi dedi ki...

Hayırlı cumalar canım....

SOFRAM dedi ki...

Canım hayırlı cumalar, güzel bir hafta sonu diliyorum, sevgilerimle öptüm canım...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Fatoş'cum okurken çok duygulandım, paylaştığın için teşekkürler.. Hayırlı Cumalar..

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Hayırlı cumalar Fatoş'cuğum.

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

FATOŞ,CUMAMIZ MUBAREK OLSUN..YAZI ICIN SAGOL.TEKRAR TEKRAR OKUYASIM VAR:))

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

FATOŞ,CUMAMIZ MUBAREK OLSUN..YAZI ICIN SAGOL.TEKRAR TEKRAR OKUYASIM VAR:))

belgin dedi ki...

HAyırlı bereketli cumalar olsun datlım gıymatlım..
******Bu günlerde biraz sıkıntım var ablam, beş yaşında çok yakın bir yavrumuzu kaybettik; en kısa zamanda toplanırız inşallah *******
güzellikle kal:))

fatostuncay dedi ki...

hayırlı cumalar hayatım..
cok opuyorum..
sevgiler:)

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Hayırlı cumalar...

disal dedi ki...

hayırlı cumalar canım...

akasyakokusu dedi ki...

Fatoş'cum gün bitti ama anca fırsat buldum..sanada hayırlı cumalar olsun..
Yorumun içinde saol canım..Allah razı olsun Rabbim cümlemize şifa versin amin.

Huriye dedi ki...

Guzel bir haftasonu dilerim Fatosum...opuldun

sevil dedi ki...

canım çok üzüldüm gelemeyecegine olsn balım bir dahakine görüşürüz tatlım allaha emanet ol tatacım

Selin dedi ki...

Canım arkadaşım,
Bloğuna gelemesem de aklımda olduğunu, sevildiğini unutma lütfen. Bu aralar herşey üstüste geldi benim için. Nihayet sorunların büyük bir kısmını aştım. Az kaldı.
Çok güzel bir dua yayınlamışsın canım.Allah kabul etsin. Teşekkür ederim.
Sevgilerimle...
Selincin :))

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Paylaşımın için teşekkürler canımm
sevgiyle kal
mutlu pazarlar

iremlemekanlar dedi ki...

Her günün mubarek cuma günü kadar güzel geçsin duaların kabul olsun canım ,hayırlı cumalar her zaman nasip olsun sevgilerlee....

P€L!N dedi ki...

Canım hayırlı cumalar ve iyi pazarlar diliyorum..

Sevgiler..

yildiz dedi ki...

Yüce Yaradandan baska kimimiz var ki?Hersey bos ve gecici bu dünya da.Güzel bir haftaya baslaman dilegiyle,sevgiler....

akasyakokusu dedi ki...

SEN ÖLMEDİN ATAM..
ÖLEMESSİNDE...
EMANETİNİN İLELEBET BEKÇİLERİYİZ BİZ..DAİMA KALBİMİZDESİN.

Melek* dedi ki...

çok güzel bir yazı bulmuşsun canım ondan başka kimimiz var dimi. en sevdiklerimiz bile bizi mezarda yanlız bırakırken biz iyi işler yaparsak birtek bizi yanlız bırakmayacak Allah ımız var. selam ve Dua ile..

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

canim selam
güzel dileklerin icin cok tessekkür ederim sükür daha iyim...sevgiler

sevil dedi ki...

canı mnerelerdesin bir sorun yok demi

pel!n dedi ki...

Fatoşcum nerelerdesin ??

yildiz dedi ki...

Fatos´cugum nerelerdesin?
Sobeledim seni haberin olsun,bir
ara bana ugrar misin?Sevgiler...

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

tatacım iyimisin merak ettim nerdesin

hdidem95 dedi ki...

canım hayırlı cumalar sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

Canımcım, iyi hafta sonları..Harika bir yazı..
Çok öptüm seni..

Huriye dedi ki...

canim benim nerelerdesin,iyisindir insallah fatosum,sevgilerimi yolluyorum,optum