Pazar, Kasım 30, 2008

***MANTARLI PİLAV***

Merhaba arkadaşlar...sizlerden uzak kaldım günlerdir,sayfamı da güncelleyemedim,çünkü bilgisayarım çöktü:))tamire gitti ,tüm virüslerinden arınıp geldi...ama nasıl alışmışız evde yokluğu çok belli oldu..sizleri de ziyaret edemedim ama şimdi hepinizi tek tek selamlıycam:))gelelim pilavımıza.denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum çok lezzetli bir pilav..
1 büyük kase dolusu küp doğranmış mantar
1 kuru soğan
1 yeşil biber
1 su bardağı pirinç
1 adet et bulyon
2 yk margarin
tuz-karabiber
***mantarları bir tavada suyunu salıp çekene kadar pişiriyoruz.daha sonra 1yk margarin,biber ve soğanı ekleyip kavuruyoruz.başka bir tencerede kalan yağla pirici şeffaflaşana kadar kavuruyoruz.bulyon,az tuz ve karabiber ve kavurduğumuz mantarları ekliyoruz.2 bardak sıcak su ekleyip kısık ateşte pişiriyoruz.AFİYETLE...

18 yorum:

benimyemeklerim dedi ki...

canım nasılda güzel olmuş.ellerine sağlık güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerimle

fatos dedi ki...

canım benım de vırus gırmıstı..
ınan bılgısayar olmayınca bosluk hıssedılıyor..anlıyorum senı..
canım ellerıne saglık..
bu arada ben tasındım..
artık yenı sıteme beklerım senı..

fatostuncay:)

http://mutfakveben.com/

Huriye dedi ki...

fatosum hosgeldin,bende seni merak ediyordum,mantarli pilavin nefi gorunuyor,ellerine saglik canisi,kendine iyi bak,iyi haftalar.

yildiz dedi ki...

Pilav acaip istah acici,ellerine saglik canimcigim.Gecenin bu vakti,seytana uydurma beni...

HÜLYA dedi ki...

ellerine sağlık harika görünüyor..alttaki helvadan da acıcık aldım haberin olsun .. sevgiler

akasyakokusu dedi ki...

Fatoş'um mantara bayılırım.Çiğ bile yiyebilirim.
Pilavlada harika olurdeu yemesi.Eline sağlık sevgiler.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

canım benim çok gecmiş olsun bende tatacıma ne oldu diye merak ettim inan neyse gecmiş olsun tatacım .
pilavda hımm tam agzıma layık ya sorma ablan kilo alıoyor üühühühü

belgin dedi ki...

Datlııım,
Ben de merak ediyordum bu cancağızım nerelerde diyee..:?!!
Ben de bu aralar çok blogla uğraşamıyorum ablam biraz doktorlarda uğraştım durdum...O yüzden fazla uğraşamadım açıkcası..Ama görünce gopup geliom bak:))
Pilav şahane, kızım bayılır bak almıştım yapayım bari yarına...öptüm gıymatlıııım..

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

FATOŞUM ÇOOK GEÇMİŞ OLSUN....BIZ MANTAR SEVEN AİLE OLARAK BAYILIRIZ...PİLAVINADA BAYILIRIMMMMMM....

Hobi Sepeti dedi ki...

Çok güzel olmuş Fatoşcum ellerine sağlık,bilgisayar konusunda da gerçekten hayatımızın büyük bir bölümünü kaplar oldu eksikliği çok hissediliyor gerçekten,benim de geçende internet bağlantımda problem olmuştu hayat felç oluyor o kadar alışmışız.
Sevgiler.

MUTFAKISTAN dedi ki...

mantarli pilav denemedim gorunusu cok guzel yapilacaklar listesine girdi tadi nefis olmali,eline saglik sevgiler

Zerrin dedi ki...

sade pilavı sevmeyenler için çok güzel bir alternatif en kısa sürede deneyeceğim ellerine sağlık...

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ellerine sağlık Fatoşum
Pilav harika görünüyor.Ama bizim evin gurmesi pilavı sade esviyor
böyle gzüel denemeler yapınca tek başına yemek zorunda kalıyorum:)
,
sevgiyle kal

iremlemekanlar dedi ki...

mmmm nefis olmuş canım elerinize saglık güzel bir görünüm olmuş sevgilerlee

iremlemekanlar dedi ki...

mmmm nefis olmuş canım elerinize saglık güzel bir görünüm olmuş sevgilerlee

Tatlı Mutfağım dedi ki...

mantarlı pilava bayılırım!! eline sağlık. Gerçi ben manrara bayılırım. hani yatıya bile gelirim bak:)

Adsız dedi ki...

selam
canım pilav ve salata nefis plmuş ellerine sağlık
iyi akşamlar

sofrakeyfi.blogcu,com

gulsum dedi ki...

canım sıten cok guzel olmuş.Hayırlı olsun.ben de artık tariflerine aboneyim.gülsüm.