Salı, Kasım 04, 2008

SOYA KIYMALI MAKARNA VE KEREVİZ SALATASI

Hepimize mutlu,her işimizin sorunsuz geçeceği bir hafta diliyorum.soya kıymasını ilkkez denedim ve sevdim.. önümüzdeki zamanlarda başka şekillerde beğeninize sunmak istiyorum..
yarım paket burgu makarna
2 adet kuru soğan
2 adet yeşil biber
1 su bardağı soya kıyması
1 çay kaşığı kekik
1 çay k. karabiber
2 çay k.tuz-1 yk domates salçası
2-3 yk sıvıyağ
***sıvıyağda, küçük doğradığımız soğanı ve biberi soteliyoruz.baharatları,salçayı ve paket üzerindeki tarife göre hazırlanmış soya kıymasını ve haşladığımız makarnayı ekleyip karıştırıyoruz.2-3 yk su akıtıp iyice pişiriyoruz....

kereviz salatasını herkes biliyor..ben ilk kez yaptım ...lezzetli ve besleyici bir salata..
1 ortaboy kereviz
1 havuç
yarım çay bard.ceviziçi
2 diş sarımsak
3-4 yk yoğurt
tuz
***kereviz ve havuç rendelenir.sarımsak katılmış yoğurt,ceviz ve tuz eklenir...AFİTYETLE..

14 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Fatoş'cum ellerine sağlık, soya kıymasını ben de blogcu arkadaşlardan duydum ama hiç denemedim.. Kereviz salatası ise vazgeçilmezdir, afiyetler olsun..

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

canım ellerine sağlık
kereviz salatasınada bayılırım

ben börekte un yerine su yazmışım
teşekkürler datlımm

sevgiylen kal

P€L!N dedi ki...

Soya kıymasını hiç denemedim,lezzetli gözüküyor...Salatada tam benim sevdiğim gibi olmuş,ellerine sağlık...

Huriye dedi ki...

Canim Fatosum nasilsin,iyisindir insallah...kereviz salatan nefis görünüyor...soya kiymasini da ilk kez duydum...demek ki daha ögrenecegim çok sey var...ellerine saglik her iki tarifin içinde...öptüm balim seni

Feyza Fidan dedi ki...

Kuzucummm ben hiç yapmadım ama çok faydalıymış soya kıyması, enfes olmuş..Ellerine sağlık,
Çok öpüyorum..

DONMEZCAGLAR dedi ki...

hemşerim bacım ben gidiyom memlekete doğuma darısı senin başına inş.bana dua et olurmu.

fatostuncay dedi ki...

canım benım ellerıne saglık.. soya kıymasını ben hıc denemedım.. ama guzelse denerım bende. kerevız salatasını bende cok yaparım ellerıne saglık.. gercekten guzel oluyor..
fatosum bu cmt gelemıyecem cunku bana cok uzak.. belgın ablaya ben soyledım her zaman musaıtım saat 3'e kadar.. sız belgın ablayla anlasın beraber bı gun bulusalım.. senı gormeyı bende cok ıstıyorum..,
optum canımm..

hdidem95 dedi ki...

ellerine sağlık canım sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Canım merhaba, her ikisi de harika görünüyor. Ellerine sağlık. Yıllar önce ilk çıktığında çok kullanmıştım soya kıyması çok ta sevmiştik, hem de sağlıklı diye .
Ama sonrada genetiği değiştirilmiş soyalardan yapıldığını öğrenince bırakmıştım, evdekileri de kullanmamıştım.Ama ne yazık ki bizde yurt dışında olduğu gibi ürünlerin üzerinde genetiği değişmiş ürünler için bir yazı yok.
Halbuki bunu yapsalar herkes ona göre kullanır.Canım kusura bakma,ama sağlık söz konusu olunca yazmadan yapamadım.
Öptüm canım, sevgilerimle...

TAZENANE dedi ki...

Soya kıymasını çok seviyorum ben.
Evdekinlerin kimi benimle aynı fikirde değil.
Ama ağız tadı göreceli tabiki.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Leyla Poyraz dedi ki...

Sevgili Fatoş..her iki tarifte çok güzel olmuş,ama kereviz salatasını çok severim..ellerine sağlık..
Banada beklerim....

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım,sevgiler.....

Melek* dedi ki...

CANIM MAKARNADA YANINDA SALATADA GÜZEL GİDERDİM ŞİMDİ ELLERİNE SAĞLIK. CUMAN MÜBAREK OLA.

Hobi Sepeti dedi ki...

Fatoşcum; soya kıymasını ben de birkaç kez denemiştim,makarnayla güzel oluyo gerçekten.Kereviz salatası da çok güzel görünüyor ellerine sağlık.
Sevgiler.