Salı, Kasım 18, 2008

TATLI KRİZİ:))&SÜTLÜ İRMİK HELVASI

İyi akşamlar...sizlere sıcak sıcak helva getirdim..bilmem sever misiniz?biz çok severiz:))günlerdir süren uykusuzluğuma bugün son noktayı koydum ve saatlerce uyudum..ohh be dinlendim,rahatladım,dibçik gibi oldum:))))zaten hava da çok soğuktu bugün yapacak işimde yoktu,boolca tembellik yaptım...akşam üstü harika bir kahvaltıyla daha da iyi hissettim kendimi...ama bu kadar uyku ilk ve son..günışığını hiç görmedim:)..kahvaltıdan! sonra bir tatlı krizine kapıldım ki sormayın..ne yapsamm ,ne yapsamm diye düşünrüken birden irmik helvası geldi aklıma..kalktımm hemmencek yaptımm yedimm ve rahat ettim..çok lezzetli olduğu eşim tarafından onaylandı(isterse onaylamasın:)))buyrun tarif:
2 su bard. irmik
125gr.margarin+1yk tereyağı
şerbeti için:
2,5 su bard.şeker
2 su bardağı süt
yarım su bard. su
üzeri için:
tarçın ve ceviz
***öncelikle süt,su ve şekerimizi kaynatıp,bir kenara soğumaya bırakıyoruz.diğer taraftan yağımızda irmiklerimizin rengi dönene kadar kavuruyoruz ve ılıyan şerbetimizi yavaşça irmiğimize döküyoruz.karıştırıp şerbeti çekene kadar pişiriyoruz.biraz dinlendirip servise sunuyoruz..AFİYETLE..

19 yorum:

zehra dedi ki...

ellerine saglık cok lezız gorunuyor

Zarpandit :) dedi ki...

benimde krizim geldi ben napayım :(

yurdun duvarlarını kemireceğim :)

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

gecenin bu saatinde benimde canım tatlı istedi oturdum bonibon yiyorum tatlı niyetine:)
ellerine sağlık nefiss görünüyorr

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım,çok güzel olmuştur eminim.Sevgiler...

fatostuncay dedi ki...

nıye gelmıyorsun kız kac zamandır.. özlettin kendini.. yorumların fatosum benı mutlu eder..
canım ellerıne saglık cok guzel olmus tatlı..
bu arada bende sana sık gelemedım valla bı kosusturmadır gıdıyor fatoscum.. en yakın zamanda gorusmek ısterım sızle..
opuyorum hayatım.
kendıne ıyı bak:)

pel!n dedi ki...

Ohhh mis gibi olmuş,sunumuda harika olmuş fatoşcum,ellerine sağlık..

Sevgiler...

birdutmasali dedi ki...

eline sağlık fatoşcuğumm.
afiyetler olsunn..
sevgilerrrrr

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim,
irmikli tatli nefis görünüyor, ellerine saglik, sevgiler...

Papatya Prenses dedi ki...

Bu aralar irmik tatlısını evde erkek kardeşim yapıyor:) Gerçi ben yiyemiyorum diyetten dolayı ama olsun:)
ellerine sağlık canım:)

HULYA dedi ki...

Fatoş'cuğum sunum harika olmuş eminim tadı da öyledir.ellerine sağlık canım.Sevgiler

Adsız dedi ki...

canım ellerine sağlık nefis bir görüntü sevgiler.sihirlimutfak.blogcu.com

Adsız dedi ki...

günaydın canım
ah ahhh bende senin gibi canım istedimi kalkıp yapardım tatlıları ammma şimdi yapıyorumda sadece tadımlık yiyebiliyorum şeker çıktı bende:(( sağlığın yerindeyken ye canım
ellerine sağlık fatoşcum

Adsız dedi ki...

sofrakeyfi.blogcu.com
canım biraz önceki isimsiz yorum benim
sevgiler

emineninemekleri dedi ki...

Fatosum canim, hemserim ben geldim beni tatlilarla karsilarmis ellerine saglik canim benim..
Kocaman öpüyorummmmmmm
Emos

akasyakokusu dedi ki...

canım sende pişer düşede düşer tabi..
eline sağlık sevgiler.

SOFRAM dedi ki...

Canım ellerine sağlık harika görünüyor, nefis, afiyet şeker olsun güzelim öptüm, sevgiler...

antepası dedi ki...

Keşke olsada yesem.Bayılırım valla.Kalkayımda kavurayım:)))

mutfaktayim dedi ki...

mmmmmmmmmmmmm nefis görünüyor tatlı ellerine sağlık hayatım. Bir dilim alıyorum haberin olsun :)))

Sevgiler...

sarımutfak dedi ki...

ımmmm is gibi ellerine sağlık cnm