Salı, Aralık 16, 2008

KOLAY PASTA&KÖPÜK HELVA&GEREBİÇ...:))PDÇSE#31


Merhaba arkadaşlar:))bayram ha geliyor,ha geldi derken geçti gitti bile..Rabbim her bayramlarda sağlıklı,mutlu ve sevdiklerimizle beraber olmayı nasib etsin...umarım ki ,hepinizin bayramı çok keyifli geçmiştir..gerçi biz ailemizden uzak olduğumuz için pek bayram havası alamadık ama onlarla gönüllerimiz birdi e buda bize yetti:))bizim evimize bayramlaşmaya hiç kimse gelmedi:(( bütün çikolataları ben yedim:s ...sonraki karın ağrısı da cabası...neyse gelelim bugüne...sizleri çok özledim..birazdan hepinize misafirliğe gelcem:))ahh bugün çok stresli bir gündü benim için..uzun zamandır yapmam gereken ama korkumdan yapamadığım bir şeyi yaptım...ohh be rahatladım..kurtuldum:)))bunun için beni sabah 4lere kadar msn den ikna etmeye çalışan Beytiyeme çook teşekkür ederim..(http://www.tatlimutfagim.blogspot.com/) ..eveeet gelelim tariflerimize..kolay pasta akşamın 7 sinde kaynım istediği için yapıldı...hemencecik olan ve hepizin bildiği bir pasta..tarif vermeme gerek yokk..poetibör büskivi,çikolatalı gofret,fınfık kırığı ,çikolatalı puding karışımı..üzerinde beyaz çikolata sosuyla servis yaptım:)) iiki tarif vermedim:))
Gelelim kerebiç ve köpük helvasına...kayınvaldem sağolsun bayram için yapmış bize de göndermiş,yanında köpük helvasıyla birlikte..içi cevizli kıtır kıtır bir kerebiç...tarifini kayınvaldemden alıp yazıcam size...zeytinyağıyla yapılan çok güzel bir kurabiye..köpük helvasıda Antakyamızın uzuunn çarşısından:))) Buarada bu tarifleri bu ayki pdçse ev sahibemiz sevgili Ümrana yolluyorum...

18 yorum:

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Gözün aydın ne diyim
:)senin adına çok sevindim
o korkudan bendede var ve napcam bilmiyomm:)
pastada gerebiçte helvada harika görünüyor
köpük helvasının üzerindeki taröın mı?merak ettim

sevgiyle kal

hdidem95 dedi ki...

pasta güzel helva güzel ee nekaldı geriye ellerine sağlık demek:)) öptüm canım sevgiler

benimyemeklerim dedi ki...

ay canım ya beni çocukluğuma götürdün.bizim komşumuz bir halime teyzem vardı o da hataylıydı bize getirirdi her zaman şimdi görünce o günleri o insanları ne çok özlediğimi hatırladım.ellerine sağlık kayınvalidenin canım sevgilerimle

lemanice dedi ki...

çok güzel hepsi.ellerine sağlık.çok korktuğun şeyleri hep aşman dileği ile sevgiyle kal.

Tatlı Mutfağım dedi ki...

fatoşcum tatlı arkadaşım benim :) dilekle dün konuşuyorduk dedim fatmayla sabahın 4:30 una kadar konuştuk vs. oda dedi biliyorum bloğunda yazmış deyince uğradım. (zaten uğrayacaktımda müsait olamadım) hayırlı haberler bekliyorum. ofline olsa da yaz lütfen. çok tatlı yeme bu arada:)

ayrıca ben kerebiçe bayılıyorummmmmmmmmmmmmmmmmm. ve köpük olayını merak ediyorum. onu getirtebiliyoz mu nasıl birşey o lütfen tez vakitte tarifini yayınla bak tamam mı. öpüyorum seni.

sarımutfak dedi ki...

slm
hepsi harika tabaklardan birini alıyorum bilesin
ellerine sağlık cnm
sevgiler

Zerrin dedi ki...

merhaba
Geçtiğimiz günlerde www.renklibloglar.com sitesi altında blogger bünyesinden çıkıp kendine alan adıyla daha profesyonel bir blog kurmak isteyenler için bir hizmet başlattık ,eğer sende düşünür isen yardımcı olmak isterim.Sitedeki iletişim kısmından bize kolaylıkla ulaşablirisin.

Referans bloglarımız
www.hayatintatlari.com
www.semraninmutfagi.com
www.kristalkelebek.com
www.pastardia.com

Hizmet bedelimiz 59 ytl dir.

akasyakokusu dedi ki...

Merhaba canım..hayırdır neydi korkunda aştın..azimle üstesinden gelemeyeceğimiz şeyler yok bizim..
hep güzellikler olsun..mamalar enfes eline sağlık..

Aysultan... dedi ki...

Canım ellerine sağlık pasta çok hoş gözükyor,
gerebiçte helvada harika görünüyor
tariflerini merakla bekliyorum :))
sevgiler:)

gülizar dedi ki...

CANIM FATOŞUM PASTA ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR,AYRICA KAYINVALİDENİNDE ELLERİNE SAĞLIK.iNŞALLAH BİR DAHAKİ BAYRAMA SEVDİKLERİNLE,AKRABALARINLA BERABER GİRERSİN.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

tatcım görüşemez olduk sorma bayram öncesi yogunluk şimdide yıl sonu işleri falan derken bir de seni unuttum inan bana sen neler yapıyorsun bakem yoksun özlettin kendini ayrıca 31. ev sahibine olan desteginden dolayı tşk ederim tatacım öpüldün

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

tatacım neler oluyor bilmediğim ne var kız stresliyim falan yazmışsın dilekle konuştun feci merak ettim ablana söylemek yok mu :(

Adsız dedi ki...

canım elerine sağlık kerbiç harika görünüyor sevgiler iyi bir hafta sonu diliyorum..sihirlimutfak.blogcu.com

nurdanın mutfağı dedi ki...

hepsi de harika...antakya mutfağına bayılırım ellerinize sağlık sevgiler

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim, ben yok iken yazdigin yorum icin cok tesekkürler. Corban ve pastan harika, birde bu gerebic, nefis bende cok severek yaparim ama köpük isini merak ettim tarifini bekliyorum sevgiler....

DONMEZCAGLAR dedi ki...

HEMŞERİM DÖKTÜRMÜŞSÜN YİNE ELLERİNE SAĞLIK. EEEEE ANTAKYALI OLDUĞUMUZ NERDEN BELLİ OLACAK BÖYLE OLMASSA DEĞİLMİ AMA...
BEN MEMLEKETTEN DÖNDÜM KIZIMLA BERABER BEKLERİM SENİDE ARTIK

Şenay dedi ki...

ayyy kerebiç ve köpük mmmmm kerebiç süper görünüyor tarifini isterim sevgiler...

Hayatın Tatları dedi ki...

kerebiç i geçenlerde bir arkadaşım getirdi de yeme fırsatı buldum. muhteşem birşey . ilk lokmada kesilip ama devam etmek istediğim tek tatlı. blogda geziniyorum tarifini bulursam denemeye çalışıcam :)