Salı, Ocak 06, 2009

BROKOLİ ÇORBASI

Merhabaa ...ben geldim...ahh sormayın sormayın nerelerdeydim...hastaydım çokk..boğazım çok kötüydü..öksürürken ciğerlerim çıkıcakmış gibiydi..hele bir de halzsizliğim vardı ki sormayın..ama hamdolsun ALLAH'a iyileştim:)))boğazımda biraz ağrı var ama...siz neler yapmışınız..vallahi yine döktürmüşsünüz kızlar:)))ben size bugün brokoli çorbası getirdim..malum kış ayı,hastalıktan gözümüzü açamıyoruz..sağlıklı beslenmeliyiz..işte tam vitamin deposu bir çorbaa...
500gr.brokoli
1 havuç
1 patates
1 soğan
2-3 diş sarımsak
1 su bard.et suyu
2 yk sıvıyağ
tuz-kekik
yeteri kadar sıcak su
***brokolimizi,havucu,patatesi,soğanı ve sarımsağı iyice yıkayıp küçük küçük doğruyoruz.tenceremize yağı alıp sebzelerimizi hafif çevirip,sıcak su ve et suyunu ekliyoruz.sezelerimizi pişince tuzunu ve baharatlarını atıp blenderdan geçiriyoruz..AFİYETLE..SIHHATLE:)))

13 yorum:

Leyla Poyraz dedi ki...

Fatoşcum..çoook geçmiş olsun canım.
harika bir çorba yapmışsın..ellerine sağlık..yarın çorba olarak senin çorbanı deneyeceğim..
Sevgiler..

fatostuncay dedi ki...

canımın içi ellerine kollarına saglık.. harıka olmus..
cok gecmıs olsun. aman kendıne ıyı bak:)) cuma gunu senı bomba gıbı goreyım ınsallah.. canım benım..
opuyorum cok senı.. cumayı sabırsılıkla beklıyorum..
sevgiler:)))

sarımutfak dedi ki...

cnm geçmişolsun
çorban harika ellerine sağlık bende sık sık yapıyorum

hdidem95 dedi ki...

fatoşcum geçmiş olsun canım aman dikkat et kendine malum kış ayındayız hastalık kapı arkasında pusuda bol vitamin almamız lazım çorbanda hakikaten vitamin deposu ellerine sağlık canım öptüm sevgiler

Adsız dedi ki...

selam
soğukta nede güzel gider sıcak sıcak iç canım iyi gelir sana
geçmiş olsun ve ellerine sağlık
sevgiler

sofrakeyfi.blogcu.com

disal dedi ki...

daha brokoli hiç yemedim...

daha kendime güvenemiyorum acaba severmiyim tadını diye...

ellerine sağlık....görüntüsü harika...

aşure günün mübarek olsun...

Adsız dedi ki...

abla geçmiş olsun çorbayı belki ileride yaparım :))) hımm belkide yanınıa geldiğim zaman beraber yaparız:)))) ne dersin canım
:)))) kendine iiii bak byyyyyyyyyyyyyyy :)))))))))))

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Canım fatoşum öncelikle aşure günün mübarek olsun.
tekrar geçmiş olsun
brokoli çorbasınıda karışık sebze çorbası şeklinde yaptım ama yoğunlukta brokoliyle hiç denemedim.Ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık fatoş'um..bende brokolinin salatasını yapmıştım...tesadüf oldu...
çok geçmiş olsun bu arada .zaten salgın var herkes hasta...dikkat et kendine..görüşürüz...
yersofrasi.blogcu.com

yildiz dedi ki...

Gecmis olsun canim,kis gelince ocagin üzerinden corba eksik olmuyor.Ellerine saglik.

Mübarek cuma günü hepimize,
özellikle de Filistinli kardeslerimize
hayirlara vesile olur insallah.Rabbim yardimcilari olsun.

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

canim mis gibi olmus daha ne olsun ellerine saglik

hayirli cumalar sevgiler

sevil dedi ki...

ah tatacım neden dikkat etmiyorsun kendine bende hastayım bak hala atlatamadım bu havalar öldurdu bizi inan şimdi iyisin demi balışım allaha emanet ol sıcacık corbanda iyi geldi bu soguk pazartesi akşamında bana :)) ellerine saglık TATACIMMMMM

belgin dedi ki...

Datlııım, ablasının güzeli; ben de çok sevindim bidenem:) Hemi de zaten seviyordum daha bir içim kaynadı ..HEpinizi çok sevdim valla:) Allah hep iyiliğinizi versin inşallah. Saatler nasıl geçti hiç anlamadım zaten, çok keyifliydi.Tekrarlarız yine ...
Bir de asıl ben teşekkür ederim, güzelliğiniz dostluğunuz için:))Öptüm canımcım , kendine iyi bak emi?