Çarşamba, Ocak 28, 2009

ÇİKOLATALI ISLAK MUFFİN&GELEMİYORUMM

Merhaba arkadaşlar...bu aralar sizlere pek uğrayamıyorum..pek değil hiç uğrayamıyorum..ee böyle olunca sizde bana gelmiyosunuz:(((biraz daha sürücek bu durgunluk sanırım...bu aralar yazmaya hiç hevesim yook,,zamanım da yokk...sabah uyanıyorum bir bakıyorum akşam olmuş...bu aralar zaman fırfır gibi dönüyor etrafımda sanki...evle uğraşıyorum..temizlik yapıyorum,yemek yapıyorum..bişeyler örmeye çalışıyorum.antakya'dan erkek kardeşim geldi..onunla oturup sohbet ediyoruz....velhasıl kelam...bu aralar durgunum.........
MUFFİN İÇİN
-3 yumurta
-1,5 su bard.şeker
-1,5 su bard.süt
-1 vanilya
-2yk kakao
-1 kabartma tozu
-1 su bard.ince kıyılmış bitter çik.
-un
***un ,kabartma tozu ve çikolata hariç tüm malzemeleri karıştırıyoruz.1 su bardağı ayırıp,içine un,kab.tozu ve çikolatayı ekliyoruz.muffin kaplarına pay edip 180c de pişiriyoruz.çıkınca ayırdığımız kakaolu harcı muffinlerin üzerine döküyoruz..yağsız,yumuşacık muffinlerimiz oluyor:)))AFİYETLE...

19 yorum:

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

aynısı benım ıcınde gecerli,zaman yetmıyor bana dilim dışarda koşturuyorum...ama fatoşcum sunu bılkı ben bana gelıyorsun dıye degıl merak ettıgım ıcın ugradım sana:)..
ben genelde oyleyım bana gelmeyene gıtmem dusturuyla yasamıyorum..merak ettıgımden gıdıyorum arkadaslarıma..

ellerıne saglık....işlerinde kolaylıklar dılıyorum...


sevgılerımle...Allaha emanet olasın...

sarımutfak dedi ki...

nefis olmuş cnm ellerine sağlık çayımın yanına aldım bir tane

hdidem95 dedi ki...

fatoşcum özletme ama kendini canım benim kib sevgiler

sevil dedi ki...

tatcım hal,ni anlarım canım benim bende su aralar kendimi hiç iyi hissetmiyorum bir ara hastalandım 25 gun sürdü şimdi ise kızım hasra oluyor insanın canı hiç bir sey yapma istemiyor .önemli olan fatoşcum sen iyi ol allaha emanet ol çok özledim seni ben havalar duzelsede buluşma yapsak :))

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Fatoş'um ara ara hepimize oluyor vallahi..İyice dinlenmek bu derdin ilacı , insan moral topluyor böylelikle...Tarifine gelince harika, ellerine sağlık canım benim..
Çok öpüyorum...

yildiz dedi ki...

canim,sen pastalari,börekleri yapmaya devam et ben sana gelirim.
Güzel bir haftasonu gecirmen dilegiyle,sevgiler.

Leyla Poyraz dedi ki...

Fatoşcum ıslak muffinler harika görünüyor..ellerine sağlık.Sevgilerimi gönderiyorum...

Sevde dedi ki...

Merhaba arkadaşım canın sağolsun...
Muffin çok lezzetli görünüyor...
Ellerinize sağlık

SEVİL dedi ki...

TATACIM CANIM BENİM İYİSİN DEMİ MERAK ETTİM SENİ BENİ MERAKSIZ BIRAKMA EMİ ..
GUZEL BİR HAFTA DİLİYORUM SANA NELER OLUYOR TATLIM KÖTÜ BİR SEY YOK DEMİ :(

Melek* dedi ki...

canım çok güzel görüntüsü var aşağıdaki çöreğede bayıldım olsada kahvaltıyla yesek ellerine sağlık

pel!n dedi ki...

Fatoşcum canın sağolsun,sen dikkat kendine..Kardeşinle bol bol hasret giderin...
Kekler nefis,ellerine sağlık..

Sevgiler..

benimyemeklerim-nilbutikpasta dedi ki...

aynı hal bende de var desem yeridir ne yapmak istediğimi bilmiyorum ama hayat beni bir yerlere birşeylere istemesem de sürüklüyor.kendimi dinlemeye fırsat vermiyor.
tarif harika ellerine sağlık

Tatlı Mutfağım dedi ki...

fatmacım canım arkadaşım tüm umutların ümitlerin her daim bir gerçek olsun arkadaşım. seni çok seviyorum. bende çok yoğunum biliyon :))) kimseye uğradığım yok siteyi bile güncellemiyorum.

geçmişler olsun arkadaşıma canımın içi öpt

Melek* dedi ki...

fatoşcuğum seni mimledim öpüyorum cvbını beklioyurm

gülizar dedi ki...

Canım benim ellerine sağlık,sadece sende değil tüm bloğcularda bir durgunluk var zaten,güzel bir hafta sonu diliyorum....

TAZE NANE dedi ki...

Muffin harika.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

SEVİL dedi ki...

TATACIM HALA İYİLEŞEMEDİNMİ BALIM MERAK ETTİM SENİ

SOFRAM dedi ki...

Merhaba Fatoş'cuğum,ben de uzun bir aradan sonra arkadaşlarımı geziyorum, herkes çok güzel paylaşımlarda bulunmuş,yeter ki sağlığın yerinde olsun, bazen böyle hissettiği anlar oluyor insanın.
Canım muffinler pek güzel görünüyorlar, ellerine sağlık, güzel günler diliyorum, sevgilerimle canım...

Melek* dedi ki...

canım yaa merak ediyorum nerdesin...