Cuma, Şubat 13, 2009

BÖRÜLCE SALATASI&ÖDÜLLERİM:))


Hepimize hayırlı,bereketli cumalar diliyorum arkadaşlar:))kardeşimi ve asker kaynımı dün yolcu ettim memlekete...3 haftada çok alışmışım kardeşimin varlığına..akşam gittiklerinde evimizde kocaman bir boşluk kendini acı acı hissettirdi...ama herkesin ayrı bir hayatı var öyle değil mi....neyse gelelim ilkkez denediğim ve çok hoşuma giden bu lezzette...
-büyükçe bir kase dolusu haşlanmış börülce
-4 sap taze soğan
-yarım demet ince kıyılmış maydonoz
-1 adet ortaboy domates
-1,5 limonun suyu
-2-3 yk zeytinyağı
-tuz
***tüm malzeme derince bir kapta karıştırılır.afiyetle yenilir...



Gelelim ödüllerime...çok sevdiğim ablalarım http://www.birdemliksohbet.com/ (sevil ablam)


http://www.sefertasi.blogcu.com/ (belgin ablam) ve


sevgili arkadaşım http://www.sultansofrasi-leyla.blogspot.com/ (leyla) beni bu ödüle layık görmüşler...bende 7 blog arkadaşıma bu ödülü devretmek istiyorum..kural bu...


-www.hdidemlelezzetdenizi.blogspot.com


-www.kakaolupasta.blogspot.com


-www.zeytinyapragi.blogspot.com


-www.pelincelezzetler.blogspot.com


-www.capankizimutfakta.blogspot.com


-www.sedametin.blogspot.com


-www.dcaglar.blogspot.com


hepinizi çook seviyorum...

22 yorum:

hdidem95 dedi ki...

canım çok tşk ederim beni bu ödüle layık gördüğün için inan çok mutlu oldum canım buarada börülcede nefis görünüyor ellerine sağlık öptüm sevgiler

pel!n dedi ki...

Fatoşcum börülce salatasını bende çok seviyorum,ellerine sağlık...

Ödül için çok teşekkür ediyorum..Çok naziksin...

Bende seni seviyorum...

Sevgiler..

anneminkiziyim dedi ki...

Canim ellerine saglik, cok güzel bir salata olmus, sevgilerimle....

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim. Benide hatırlayıp bu ödülü bana da verdiğin için...
Sevgiler sana...

karakazan dedi ki...

Fatoscugum,slata nefis görünüyor hele o üzerinde ki limon,Ellerine saglik canim.
Adresim degisti linkte degistirirsen memnun olurum:)

Selamlarimla,Serap.

Selin dedi ki...

Fatoşuuuuuum,
Canıııııım,
Nasılsın hayatım yaa? Özledim seni. Ben yine karabatak gibi kayboldum di mi :)) Napayım yaa. Giremiyorum çok fazla net'e. Ama yine de kendimi unutturmayayım dedim. Sana sevgilerimi bırakıp kaçıyorum tatlım :))

SOFRAM dedi ki...

Canım ayrıldığınız gibi kavuşursunuz inşallah...
Salatan da harika görünüyor, ellerine sağlık, sevgilerimle öptüm Fatoş'cuğum...

benimyemeklerim dedi ki...

canım ALLAH kavuştursun seninki yine yakın benim kardeşim taaaaaaaaaaaaaaaaaa nijeryada :(
ayrılık çok zor:(
salatanda nefis olmuş.ellerine sağlık canım.
güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum

Hobi Sepeti dedi ki...

Fatoşcuğum ellerine sağlık salatan çok güzel görünüyor ,ödüllerin için de tebrik ederim,kabul edersen bir ödül de benden sana canım.
Sevgiler.

hdidem95 dedi ki...

canım sık ziyaretinize gelemiyorum çok yoğun çalıorum buaralar kusuruma bakmayın olurmu hep aklımdasınız sevgiler

sevil dedi ki...

Bu bir duyurudur :eger daha önce yolladıysam kusura bakma arkadaşım ne kadar cok duyurulursa o kadar cok katılım olacaktır şimdiden bu duyurumu yayınladıgın için tşk ederim

MERHABALAR CANIM ;ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 4 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 7 MART 2009 SAAT 14:30 DA İ ÜSKÜDARDA YÖRE ALIŞVERİŞ MERKEZİ (ADRES:Ahmediye Meydanı (Katlı Otopark Yanı) Üsküdar / İstanbul )‘DA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

sevil dedi ki...

Bu bir duyurudur :eger daha önce yolladıysam kusura bakma arkadaşım ne kadar cok duyurulursa o kadar cok katılım olacaktır şimdiden bu duyurumu yayınladıgın için tşk ederim

MERHABALAR CANIM ;ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 4 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 7 MART 2009 SAAT 14:30 DA İ ÜSKÜDARDA YÖRE ALIŞVERİŞ MERKEZİ (ADRES:Ahmediye Meydanı (Katlı Otopark Yanı) Üsküdar / İstanbul )‘DA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

Aysultan... dedi ki...

Börülce salatası nefis olmuş,ellerine sağlık canım
Sevgiler...

belgin dedi ki...

Datlısı ablasının güzeli, nassun?
yaptın salataları yanlız mı yiyosun canım yaa?? mis gibi de olmuş..ellerine sağlık..Allah kavuştursun tekrar sevdiklerine..Özlemlerine ulaştırsın, ben de özledim bacım, görüşürüz bir ara yine; öpüyorum seni kocaman:)

Zarpandit :) dedi ki...

canıkm en kısa zamanda blogda tesekkurlerimi sunacagım :)

cok guzel bir kalbin var ya tekrar teskkureler

Yaren dedi ki...

Öncelikle ödülün icin seni tebrik ederim,hayirli olsun.Börülce salatanda nefis görünüyor,ellerine saglik.Sevgiyle kal.

Sevde dedi ki...

Arkadaşım tebrik ediyorum ve ellerine sağlık enfes görünüyor:)
Kocaman kucak dolsu sevgiler

DONMEZCAGLAR dedi ki...

hemşerim nasılsın?
ben bu oyunun içeriğini bilmiyorum bana izah edersen çok sevinirim. ayrıyeten beni bu ödüle layık gördüğün için çok teşekkür ederim. benim yaşadığım bu güzel günleri sende yaşarsın inşallah (bebeğinle beraber).öptüm ciğerim...

Melek* dedi ki...

canım öüdlün için çok sağol layık olmaya çalışıcam:) çok hastaydım yeni yorum yazıyorum öptüm canım... görüşürüz bu arada salatan enfes:)

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ellerine sağlık Fatoşcum salata nefis görünüyor.Allah kavuştursun ayrıca:)

sevgiyle kal

mutfaktayim dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım nefis görünüyor.

Sevgiler...

yemekgezegeni dedi ki...

Merhaba,

Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.. yemekgezegeni.com adı altında, isteyen tüm yemek blogu sahiplerinin katılabileceği bir derleme sitemiz var. www.yemekgezegeni.com

yemekgezegeni size ne fayda sağlar?

- Sitenizin ziyaretçi sayısını arttırarak popülarite sağlar.
- Sitenizin yemekgezegeni.com takipçileri tarafından güncel olarak takip edilmesini, yeni eklenen yazılarınızdan haberdar olunmasını sağlar.
- Siz de yemekgezegeni.com takipçisi olarak diğer yemek bloglarıyla daha kolay iletişime geçebilir, yeni eklenenleri takip edebilirsiniz.
Bize katılmak isterseniz: yemekgezegeni@gmail.com