Cumartesi, Şubat 28, 2009

ÇITIR KATMERLER:))

Selamün aleyküm arkadaşlar...hepimize huzurlu geçireceğimiz bir hafta sonu diliyorum inşallah:))katmer poğaçayı daha önce de denemiştim fakat bu sefer hakkını verdim galiba:))övünmüyorum yanlış anlaşılmasın,sadece böyle bir lezzetti tattığım için mutluyumm:D genel tarifi biliniyordur ama bir de benim arşivimde olsun istedim..
-1,5 su bardağı su
-1,5 çay bardağı sıvıyağ
-1 paket yaşmaya
-2 tk tuz ve şeker
-1 yumurta(sarısı yüzüne)
-alabildiğince un
**arasına sürmek için yumuşamış margarin(125 gr.)
**hamuru açmak için 1 kase nişasta
**iç harcını herkes damak tadına göre değiştirebilir.ben patatesle tulum peyniri karışımından yaptım,tavsiye ederim.
***hamur malzemelerimizle yumuşak bir hamur yoğuruyoruz.hamurumuzu mayalandırmadan 16 bezeye ayırıyoruz.her bezeyi tatlı tabağı büyüklüğünde nişasta ile açıp arasına margarinden sürüyoruz.8li grup yapıyoruz(en üstekki bezeye yağ sürmüyoruz).daha sonra 8li yaptığımız bezeleri nişasta yardımıyla tekrar açıyoruz.ebatlarını nasıl isterseniz o kadar eşit parçaya bölüyoruz.ben 8e böldüm.harcnı katıp rulo şeklinde kapatıyoruz.sarma işlemi bittikten sonra 35-40dk tepsi mayası olana kadar bekliyoruz.üzerine yumurta sarısı ve susam serpip,iyice ısınmış 200c de pişiriyoruz..AFİYETLE:))

21 yorum:

Tatlı Mutfağım dedi ki...

küstüm ben sana artık bana yazmıyon:( pabucumu attın dama nerelerdesin :(

özletiyon kendini çok ayıp valla:)

pel!n dedi ki...

Fatoşcum görüntüsü gerçekten şahane olmuş,çıtır çıtır ne güzelde yenir..
Ellerine sağlık...

İyi pazarlar diliyorum..

Sevde dedi ki...

Of of görüntü müthiş ya arkadaşım...
Ellerine sağlık sunum süper :)
Ah şimdi yanında onların yanında olcaktım arkadaşım
...
Kucak dolsu sevgiler...

benimyemeklerim dedi ki...

ellerine sağlık nefis görünüyor.tadı da zaten harika çıtır çıtır.
şimdiiden güzel bir hafta geçirmen dilekleriyle sevgilerimi bırakıyorum

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Fatoş,
Ellerine sağlık,katmer poğaçan nefis görünüyor.
Bende bu poğaçayı,severek yapıyorum.

sevil dedi ki...

tatacım balım nasılsın bakalım seni arıcam gerci ama olsun burdan da yazayım cts gununu unutma tamammı geliyorsun demi
katmer pogaca ben cok severim benim için at iki tane dolaba cts getir tamam mı :)))

belgin dedi ki...

Datlııııım,
ancak gelebildim kusuruma bakma emi? spora başladım her gün sabah 9-13:00 arası..Geldiğimde dermanım kalmıyor balım..Blogu yani sizleri o yüzden çok ihmal ettim bu ara farkındayım ama yetişemiyorum güzelim ne yapayım? ev işleri çocuklar derken haşatım anlayacağın..Yeni bir tedaviye başladım demişsin Allah yardımcın olsun Fatoş um inşallah çare olur..Refloksoloji mi yoksa? HEr ne ise deva olur umarım..Öptüm bitanem, görüşürüz inşallah yakında:)

hdidem95 dedi ki...

çok güzel olmuş fatoşcum ellerine sağlık canım sevgiler

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Yanına da bir çay olursa daha ne olsun. Ellerine sağlık canım.

yemekgezegeni dedi ki...

Merhaba,

Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.. yemekgezegeni.com adı altında, isteyen tüm yemek blogu sahiplerinin katılabileceği bir derleme sitemiz var. www.yemekgezegeni.com

yemekgezegeni size ne fayda sağlar?

- Sitenizin ziyaretçi sayısını arttırarak popülarite sağlar.
- Sitenizin yemekgezegeni.com takipçileri tarafından güncel olarak takip edilmesini, yeni eklenen yazılarınızdan haberdar olunmasını sağlar.
- Siz de yemekgezegeni.com takipçisi olarak diğer yemek bloglarıyla daha kolay iletişime geçebilir, yeni eklenenleri takip edebilirsiniz.
Bize katılmak isterseniz: yemekgezegeni@gmail.com

yemekgezegeni dedi ki...

yemekgezegeni'ne uyeliginiz icin gerekli bilgiler ve banner kodunuz mail adresinize gonderildi, lutfen kontrol ediniz.. sevgiler

ab-ı hayat dedi ki...

Nefis görünüyor katmer poğaçalar,ellerine sağlık...


sevgiler...

OZGULUNTARİFLERİ dedi ki...

Fatoscugum katmerli pogacan nefis gorunuyor kokusu taaa buralara kadar geldi uff citir citir cayla nasilda guzel yenir:))

ellerine saglik canim.
kucak dolusu SEVGİLER.

Melek* dedi ki...

canım ne güzel gözüküyor ellerine sağlık öpüyorum

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık hemşerim enfeslerayrıca sitenden dolayı tebrik ederim başarılar canım

sarımutfak dedi ki...

ımmm nefis ellerine sağlık çayla harika olur
sevgilerimle

lezzetlilerim dedi ki...

Bende çok sıklıla yaparım bu poğaçayı. Çok güzel olmuş ellerine sağlık.

Ayrıca dua yardımın içinde teşekkürler ederim. Allah razı olsun.

sevgiler

Leyla Poyraz dedi ki...

çıtır katmerlerii bende yapmıştım gerçekten nefis oluyorlar..seninkilerde harika olmuş..ellerine sağlık..Sevgiler..

karakazandan dedi ki...

Gül bahçesine girenler gül olmasalar da gül kokarlar. Kainatin en güzel gülünün kokusunun üzerinizde olmasi temennisiyle... Iyi Kandiller..

akasyakokusu dedi ki...

Ovvv..Fatoş'cum gerçekten enfes görünüyor..Çıtır çıtır olduğuna eminim.
Şimdi olsada yesem dedim..

Adsız dedi ki...

selam
çok güzel çıtır çıtır eline sağlık paylaşımin için teşekkürler
http://nurdanorguler.blogspot.com/