Çarşamba, Şubat 11, 2009

GELDİM,MİMLENDİM&MİNİ KÖSTEBEKLER:))

Ben geldim...bir haftadan fazla bir sürenin ardından..nerdeydim..içimdeydim..hoş hala da ordayım ya neyse...ruh halimin bana bir günde dört mevsimi yaşatması iyi midir,kötü müdür bilemedim...ne diyor şair:bir yanım yaprak döküyor,bir yanım bahar bahçe..hangi mevsimdeyim şaşırdım...öyle işte arkadaşlar...bugün kabuğumdan başımı çıkartıp,mutfağa attım kendimi...çok değil,1 tepsi biberli poğaça,1 tepsi z.ezmeli poğaça,bir de bu köstebekleri yaptım..kardeşim yarın gidiyor:((iyi ki de gelmiş..elim-kolum oldu...ev işlerinde bile yardım etti erkek haliyle..gerçi hep yumuşak başlı bir çocuktur...çok merhametlidir..evde kim hastalansa sabaha kadar uyumaz,ilgilenir..biraz da ders çalışsaaa:)))annem burayı okuyunca ahhh dicek:)))efendim..gelelim köstebekimize...aslında klasik kakaolu bir kek düz bir tepsiye dökülür...su bardağıyla kesilir,üzerine içerisine 1çay bard.damla çikolata eklenmiş krem şanti köpürtülüp yüksekçe sıkılır,kekin kalan parçaları elle kırıntı haline getirilir ve şantinin üzerine kapatılır..basit ama süper lezzetli bir şey olur..şuan yanında çayla götürüyorum:)))mutlaka denemenizi tavsiye ederim...Sevgili melekcim beni mimlemiş..canım arkadaşım zevkle cevaplıyorum soruları...
-YAPTIĞIM 4 İŞ?
ev temizliği,kitap okumak,merak ettiğim şeyleri internetten araştırmak,örgü örmek vs..
-DEFALARCA İZLEYEBLİECEĞİM 4 FİLM?
yeşil ışık,babam ve oğlum,hababam sınıfı 3.5,medine
-YAŞADIĞIM 4 YER?
Antakyam,3 yıl istanbul,7 yıl adana:(( bu kadar..
-İZLEDİĞİM 4 TV PROGRAMI?
yemekteyiz,yaprak dökümü,ayna(belgesel),dudaktan kalbe
-TATİL İÇİN GİTTİĞİM 4 YER?
antakya'nın ilçelerine gitmişizdir günü birlik..4 yer yok yani..
-EN SEVDİĞİM 4 YEMEK?
mercimek çorbası,yaprak sarması,makarna,patatesli tüm yemekler
-HEMEN ŞİMDİ OLMAK İSTEYECEĞİM 4 YER?
antakyada annemin yanında..sadece.....
-BİR YAĞMUR DAMLASI OLSAM DÜŞMEK İSTEYECEĞİM 4 YER?
tabiki de susuzlukltan yakınılan topraklara...başka bir şey gelmedi aklıma.....
***melekcim umarım cevaplarımı beğenirsin....SEVGİYLE:))

16 yorum:

fatos-mutfakveben dedi ki...

canım ellerıne saglık kostebegı bende cok yaparım gercekten guzel oluyor..
opuyorum cok fatosum..
kendıne ıyı bak:))

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Canım blogun çok güzel olmuş. Pembeyi sevdiğim blogumdan da belli olur zaten :) Ellerine sağlık. Kardeşinle ilgili yazdıklarını okuyunca canlarım iki erkek kardeşimi özledim şu an. Evlenince bir başka oluyor ablalık. Hep huzurlu ve sağlıklı olman dileklerimle...
Sevgiler

hdidem95 dedi ki...

bi geldin pir geldin vallahi ellerine sağlık fatoşcum eminmki hepsi birbirinden lezzetli olmuştur sevgiler

pel!n dedi ki...

Fatoşcum blogun renklenmiş çok güzel olmuş...
Ruh halinin bir an önce düzelmesini diliyorum..
Köstebekde çok şirin olmuş çok...Ellerine sağlık..

Sevgiler.

tadına doyamadım-DİLEK dedi ki...

Fatoşum bloğun bu hali çok güzel olmuş gül güle kullan
baktıkça canım istedi şu köstebekten.Ellerine sağlık

sevgiyle kal

Melek* dedi ki...

cvplrın çok güzel arkadaşım bu arada blogun çok güzel olmuş. tekrar teşekkür ederim cvpların içn

tadına doyamadım-DİLEK dedi ki...

Fatoşş ben yorum yaptımm
niye yok niye niye niye niye:))

disal dedi ki...

ıımmhh...harika görünüyor köstebekcikler..çok severim ben bu pastacıkları..

ellerien sağlık....

şengül dedi ki...

fatoş canım ellerine sağlık canım benim sobe cevaplarını çok içten yazmışsın ellerine sağlık galiba sen sobelen meye devam edeceksin canım bende seni sobeledim öptüm canım.

Leyla Poyraz dedi ki...

Canım siten çok güzel olmuş..
minik pastalarında harika..ellerine sağlık..Sevgiler..

Ayşegül dedi ki...

canım
ellerine sağlık.Afiyetler olsun
Sevgiler

sevil dedi ki...

tatacım balım benim öncelikle siten harika olmuş bayıdım ben sen neden hasta oldun bakayım bak hastalanma cabuk iyileş haberim var sana fransadan chaplin cafe yani burcu istanbula gelecekmiş acil isanbul toplantısı istiyor bende tabiki dedim ve 7 mart cts gunu mecidiye köy düşünüyoruz henüz tam belli degil yer ama tarih 7 mart olacak bak buna gelmeni bekliyorum metrobusle kolay olsun diye ortak bir yer secmeye calışıyorum . hadi söyle silkelen üstündeki karamsarlıktan ve bulutları at bakalım .
Tatacım ben seni çokseviyorum ve seni gene mutlu gülen kız olarak görmek isiyorum vede vede cok özledim seni ..
gel tamammı gene yazarım yer belli olunca
ayrıca yorum yazamıyorum demişsin kız neden yazamıcan bir tarifi ac
altında yorum kısmı var
ona yaz gönder de
o kadar orda sanki gönderilmemiş gibi gözüküyor yok öyle birsey yollanıyor dene bakem bekliyorum..
seviler ablan
sevil..

Leyla Poyraz dedi ki...

Canım sana bir hediyem var..
siteye uğrarsan sevinirim..
Sevgiler..

Melek* dedi ki...

cuman mübarek olsun arkadaşım öpüyorum

belgin dedi ki...

Fatoş um,
İyi geceler datlım, ben de bir ödülün var, uğrar mısın? kardeşin de güle güle gitsin inşallah..Çık o kabuktan dışarıya; hiç abla sözü dinlemiyorsun kuzu yaaa...öptüm canım benim sevgilerimle:)
Bu arada herşey nefis:)

kizilciksurubu dedi ki...

Cevaplarin cok güzel, pastan da öyle, gönlüne, ellerine saglik canim. Hayirli cumalar diliyorum.