Pazar, Şubat 22, 2009

YİNE&YENİDEN KARNIYARIK BÖREĞİ:))

Merhaba arkadaşlar...sitemi sık sık güncelleyemememin ve sizlere sıkça uğrayamayışımın sıkıntısı içindeyim...bu aralar başka görevlerim var.onları bir an önce tamamlamak için bilgisayar başına çok oturmuyorum...ev işlerinden arda kalan zamanlarda sürekli bilmediklerimi öğrenme ve anlama çabasındayım..kitaplar okuyorum ve gerçekleşmesini istediğim şeyler için dualar ediyorum...aslında insan en sevdiği şeylerden de sıkılabiliyor...ve başka şeylere yöneliyor ..yanlış anlamayın sizlerden asla sıkılmış değilim...siz benim göremediğim ama desteğini ve sevgisini hep hissettiğim dostlarımsınız:))sıkıldığım teknoloji...bilgisayar,televizyon,cep telefonu vs....bunlara çokça yer verdiğim hayatımda ne kadar da onlara bağımlı bir hale geldiğimi gördüm ve kendimi biraz geri çekmek istiyorum..özellikle televizyondan...her kanalda birbirinin aynı yemek programları,acı-ihanet-sonu hüsranla biten diziler...resmen kölesi etmiş beni...artık yalnızken tv açmıyorum...ya müzik dinliyorum ya da sessizliği...ohh be dünya varmış...kapatın pc nizi ,tv nizi sürün keyfini:)))neyse çenem çok uzadı yine..velhasıl kelam mutluyum...evet ..yapmaktan ve yemekten hiç sıkılmadığım harika lezzetli bir börek..çok kolay...
-4 yufka
-1 su bard.süt
-1 yumurta(sarısı üzerine)
-1 çay bard.sıvıyağ
İÇİ HARCI:
-250 gr.kıyma
-2 adet kuru soğan
-pul biber,karabiber,tuz
ÜZERİNE:
-domates ve biber dilimleri
***önce 2 yk sıvı yağla incecik kıyılan soğanımızı ve kıymamızı kavuruyoruz.baharatlarını ekleyip altını kapatıyoruz.iç harcımız hazır.diğer taraftan süt,yağ ve yumurta akı ile bir sos hazırlıyoruz.1.yufkayı serip bu harçtan sürüyoruz.2.yufkayı da üzerine kapatıp tekrar harç sürüyoruz.yufkamızı 8'e bölüp iç harcımızı pay ediyoruz.çok sıkmadan sarıp yağlanmış tepsiye koyuyoruz.kalan yufkalara da aynı işlemi yapıyoruz.tepsiye dizdğimiz böreklerin ortasını kesip domates ve biber dilimleri yerleştirip,yumurta sarısı sürüyoruz.önceden ısıtılmış fırında üzerleri kızarana kadar pişiriyoruz.yanına da mercimek çorbası yapıp,afiyetle yiyoruz..sütlü mercimek çorbası tarifi yakında...:))SEVGİYLE...

20 yorum:

Feyza Fidan dedi ki...

Fatoşcum dediklerine katılıyorum, istemeden ve farketmeden bir sürü şeye bağımlı oluyoruz. En iyisini yapmışsın valla :)
Börekler enfes olmuş, ellerine sağlık canımcım.
Çok öpüyorum seni..

elif dedi ki...

haklısın arkadaşım. hr şeyi izle. herşeyle ilgilen. valla kendimizi unutuyoruz. biraz ara verip. kendimizi dinlemeliyiz..
böreklerde nefiiiiss.

HÜLYA dedi ki...

İŞLERİNDE KOLAYLIKLAR DİLİYORUM CANIM.

TV MÜPTELALIĞI KONUSUNDADA SENİNLE JEMFİKİRİM.. RESMEN KÖLELEŞTİRİYOR BİZİ.. BUNA DUR DEMEK LAZIM...YOKSA HAYAT AKIP GİDİYOR BİR ŞEY ANLAMIYORUZ..

ELLERİNE SAĞLIK CANIM BÖREKLER NEFİS

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Fatoşcum bende bu böreği yine ve hep yeniden yaparım :)
Ellerine sağlık.
Sevgiler

pel!n dedi ki...

Canım mesajın için çok teşekkür ediyorum....

Ellerine sağlık...

Sevgiler..

Tatlı Mutfağım dedi ki...

kuzucumm tatlı vs. yasak bize bugünlerde güzel iştah açıcı hamur işleri vs. yaptığın yetmiyormuş gibi bide sayfanı iştah kabardan bir hale döndürmünsün:)))))))))

süper vallahi fatmacım kapat tv yi gitsin. bazen tv açık olunca eşlerle bile konuşmak ne mümkün.. yemek yerken açmıyorum eşimle sohbet ediyorum. önceden de çok izlemezdim tv şuanda da öyle çok şükür.

arkadaşım azminden dolayı tebrik ediyorum seni. istikrarını yitirmeyesin;) anladın sen onu öptümmmmm

birdutmasali dedi ki...

çok sevdiğim bir börektir fatoşcuğum.
ellerine sağlık..
ayrıca nasıl hissediyorsan öyle devam et.. iyi gelecektir.
sevgiler

TAZENANE dedi ki...

Bazen böyle geri çekilip dinlenmek en güzeli.
Nasıl kendini rahat hissediyorsun öyle git.
Sevgiler........

Adsız dedi ki...

merhaba canım börek harika görünüyor uzun zamandır yemek yapamıyorum hasta oldugum için şu börekten olsada yesem diyorum 8 günde 3kilo vermişim sevgiler.
sihirlimutfak kısmet

Sevde dedi ki...

Ooo ne güzel fikir böyle ellerine sağlık arkadsaşım..
Sevgiler

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

canim pogacalari aldim kahvaltiyi kacirdim ama 5 cayida olur hadi demle saka bir yana
bende sana katiliyorum malesef aynen öyle oldu ya bagimli hala geldikm bu ara bende kendimi cekiyorum biraz

böreginde enfes ellerine saglik
sevgiler

sevincceden dedi ki...

Dediklerine aynen katılıyorum canım.
Bu sebepler yüzünden.Benimde bunaldığım oluyor birde sağlık sorunları...
Arkadaş olarak ekliyorum seni.

Etkinliğime buyurun...
37. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/

tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
23 SUBAT 2009 - 09 MART 2009 TARİHLERİ ARASINDA
http://sevincceden.blogcu.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM.

SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE " PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 37.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM.
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN.
EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMINIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

SOFRAM dedi ki...

Canım merhabalar, börek harika görünüyor, ellerine sağlık güzelim.
İnan bu sıralar ben de eskisi gibi pc başına oturmuyorum, aklıma da gelmiyor, şu sıralar biraz fazlasıyla kitaba daldım galiba,aslında arkadaşlarımı da ziyaret etmek istiyorum ama sanırım uzun süre ayrı kalınca biraz uzaklaştım.Önemli olan da zaten herşeyi dozunda ayarlayabilmek, sana kolay gelsin canım, sevgilerimle...

DONMEZCAGLAR dedi ki...

HEMŞERİM HARİKA BİR BÖREK YAPMIŞSIN ELLERİNE SAĞLIK. BENDE BEKLERİM.

kizilciksurubu dedi ki...

Söylediklerin cok dogru, pc ve tv beni de neredeyse esir almis durumda, ben de kendime ceki düzen versem cok iyi olacak.
Börekler de sahane görünüyorlar, ellerine saglik canim.

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

aynı sey bendede var bu sıralar....teknolojıye ınat gırmıyorum msnye ve nete :(tabıı baska seylerınde etkısı yok degıl:)

ellerınes aglık..

Adsız dedi ki...

selam
canım ellerine sağlık
allah içinize sindirsin breğin nefis olmuş sevgiler


sofrakeyfi.blogcu.com

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ellerine sağlık FATOŞUM
ben zaten tv izleme özürlü olduğum için bağımlı olmak ne demek pek bilemiyorum:)izlediğimin farkında olmuyorum,
Eşimle film izliyoruz yada yapacak işler buluyorum kendime:)

benimyemeklerim-nilbutikpasta dedi ki...

canım ellerine sağlık börekler nefis olmuşlar
hayırlı cumalar güzel bir haftasonu dilerim sevgilerimle nilgün

koseminderi dedi ki...

Fatos hanim,
Boreginiz cok guzel olmus. Bildigimiz klasik boreklerden daha fakli bir goruntusu var. Eminim lezzetide cok guzel olmus. Benimde bir borek tarifim var. Koseminderi sitemde yayinladim. Sizlerinde fikirlerini aklmak isterim. Ayrica tarifelerinizi ve tecrubeleriniz bizlerle lutfen paylasin