Pazartesi, Nisan 20, 2009

BROKOLİ SALATASI:))

Selamlar....biraz uzun bir ayrılıktan sonra bloguma dönüyorum...özlemişim....sanki hayatımda bir şeyleri eksik yapıyormuşum gibi...hepinize tebrikleriniz ve iyi dilekleriniz için çook teşekkür ederim.Allah hepinizden razı olsun...şükürler olsun her şey yolunda....bir küçük sürprizimiz daha var...bebeklerim ikizmiş:)))Maşallah ...şükürler olsun...mutluyuz...sadece Rabbimize şükür ve bebeklerimize dua ediyoruz...sizde dualarınızı eksik etmeyin arkadaşlar....şimdilik hayat çoook güzel..sakin....huzurlu...biraz şımarık:))...gelecekten umutlu....eee bi dee boooolll sağlıklı beslenmeliii....hepinizi çok seviyorum...Allah'a emanet olun...

15 yorum:

SOFRAM dedi ki...

Canım çok sevindim bir anda iki bebeğin olacak, bakımı biraz zor ama pek de şirin olurlar, canım sağlıkla kurtulursunuz inşallah kendine iyi bak...
Canım salatan da süper olmuş, ellerine sağlık, öpüyorum...

disal dedi ki...

oooo maşallah....Allah sağlıklı sıhhatli kucağına almak nasip etsin canım..çok sevindim.....

hemde ikiz demek...çok güzel..bu aralar ikiz haberleri baya alıyorum...

ne güze kardeş kardeş büyüyecekler.bide kardeş telaşın olmayacak:)

hayırlısı olsun..herşey hayırlısı ile gönlünce olsun...

hdidem95 dedi ki...

fatoşcum ne sevindim ne güzel haber allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin bebeklerini canım allaha emanet ol öptüm sevgiler

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar Fatoscugum, haber bende cok sevindim, allah gönlünüze göre versin. Ne mutlu size iki bebege birden sahip olacaksiniz. Allahim hayirlikla kurtarsin insallah.
Tabiki saglikli beslenmek de cok önemli, hic duydunmu ayva yiyen annenin bebegi gamzeli ve güzel olurmus, ben buna inaniyorum.
Canim brokoli salatanda nefis olmus ellerine saglik, sevgiler....

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Canım bebeklerinin ikiz olduğunu öğrenince çook sevindim. Maşallah Allah en güzel şekilde büyütmeni nasip etsin. Hayırlı evlatlar olsun inşallah. Mutluluğunuz hep daim olsun :)
Sevgiler ve sağlıklı günler...

HANDE AZAP dedi ki...

cnm gözün aydın hayırlıolsun .salatan nefis ellerine sağlık
kendine ve bebişine iyi bak

Sevde dedi ki...

Canım ikinci kez tebrik ederim demek ikiz maşALLAH mevlam nazarlardan korusun...
HErşey gönlünce olsun arkadaşım...
Bu arada salatayı unututum :) çok güzel olmuş...
Ellerin dert görmesin...
Sevgiler

pelin'ce dedi ki...

Fatoşcum ayyy çok sevindim...İkiz annesi olmak çok güzel olsa gerek....
Tekrar tebrik ediyorum....

Salata nefis,ellerine sağlık....

Ayse Pamuk dedi ki...

Tebrik ederim bebeğin olacakmış çook güzel bir duygu Allah kazasız belasız kavuştursun sizi bende yeni doğum yaptım sevgiler

sevil dedi ki...

tatacım inan cok sevindim tatlım rabbim saglıklı bir sekilde dogmalarını nasip eder inş.
tatlım 2 bebege bakmak zor olacak ama eminim allah yardım eder kendine çok iyi bak sevgiyle kal
özletme kendini arada yaz olurmu çok özledim seni

TAZE NANE dedi ki...

Görüntüsü harika.
Ellerine saglık.
Sıcacık sevgiler.

Adsız dedi ki...

canım çok sevindim inşallah rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin
ellerine sağlık sağlıklıda besleniyorsun
fatoşcum dikkat et kendine
sevgiler

sofrakeyfi.blogcu.com

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

ay ne guzel:)Rabbımden tek dılgım ıkızlerdı ama oglum oldu,hayırlısı:) Rabbım gonlune gore versın fatoş hayırlı evlat olsunlar..ayrıca ellerıne saglık canım...

sevgılerımle..

Sevinç dedi ki...

Rabbim hayırlısıyla bebeklerine kavuştursun canım...
Salatada tam bana göre miss gibi ellerine sağlık...

bengul40 dedi ki...

selamlar-sevgiler-hoş bir siteniz var emeginize saglık-takipciniz olacagım.
www.yemekkahvekokusu.blogcu.com