Çarşamba, Nisan 29, 2009

ZEYTİNYAĞLI SEMİZOTU

İlk kez denediğim,yediğim vee çook beğendiğim bir tat...neden daha önce yapmamışım anlamadım:))ama bundan sonra mutfağımıza sık sık teşrif edecektir....
1 demet semiz otu
1 adet kuru soğan
1 yk dolusu pirinç
2 yk z.yağı-1yk domates salçası
tuz,karabiber-pulbiber
***z.yağında ince kıydığımız soğanları salçayla beraber kavuruyoruz.daha sonra 1 çay bardağından biraz eksik su ekleyip semizotlarını atıyoruz.kaynayınca pirinç ve baharatlarını ekliyoruz.kısık ateşte pişiriyoruz...AFİYET OLSUN:)))

8 yorum:

tatllar dedi ki...

Cok güzel olmus.Semiz otu cok saglikli ama malesef sadece tütkiyeye gidince iye biliyoruz.Ben hic Almanyada görmedim.Ellerinize saglik.Banada beklerim ziyaretiniz beni memnun eder

pelin'ce dedi ki...

Fatoşcum nasıl güzel bir yemek,hem de tam rejimlik:)
Ellerine sağlık..

Kendine iyi bak...

Sevgiler..

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

özellıkle ekşimsi tadını çok severım..ellerıne saglık..

gülizar dedi ki...

Canım ellerine sağlık yaz mevsiminin ideal yemeklerinden.Çok öpüyorum sevgiler...

capankizimutfakta dedi ki...

SEMIZOTUNUN SALATASIDA COK LEZZETLI OLUYOR. YEMEGINI HIC YEMEDIM AMA DENEMEK LAZIM, ELLERINE SAGLIK FATOSUM.

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar, harika olur semiz otu ellerine saglik canim, yemeginden baska salatasida cok güzel oluyor, yemegini hic denemdim, sevgiler....

SOFRAM dedi ki...

Canım semizotunun yemeğini de salatasını da çok severim, seninki de pek güzel olmuş, ellerine sağlık güzelim, sevgilerimle...

Tatlı Mutfağım dedi ki...

way way way

arkadaşım hamiş olurmuşda böyle güzel güzel beslenirmişte ah amanda aman:)))

fatmacım Allah tekrar tamamına erdirsin canım. kendine dikkat etmende çok güzel. yaptıklarında harika! sen zaten mutfakta süpersin canım:)) inş. doğurmadan size ziyarete geliriz. tayininizde çıkmadan:) öptüm bitanem