Perşembe, Haziran 11, 2009

BİRAZ MOLA....

Merhaba....havaların birden bire ısınması beni perişan etti...o kadar sıcak ki bazen nefes bile alamıyorum...ne yemek yapmak istiyor canım ne de yemek..miskin kediler gibi bütün gün kanepenin bir sağına bir soluna yatıyorum...çok halsiz düşüyorum...taşınma işimiz de var malum..zaten 3,5 aydır doğru düzgün temizlik yapılmayan evim benden daha perişan halde..her şey bir yerde...yavaş yavaş koli yapıyoruz,yıkıyorum yerleştiriyorum ama içime sinmiyor...birkaç gün sonra kayınvaldem gelicek...evi toplamaya...ondan biraz içim rahat...sağolsun gelip eşyalarımızı topluycak ve yeni evimize yerleştiricek...allah razı olsun....bilgisayar başına oturmuyorum pek..ondan hiç gelemiyorum sizlere kimde ne var ne yok bilmiyorum....ama hepiniz aklımdasınız ona göre...:)))...bebeklerimin cinsiyetleri belli olmadı daha..heyecanla onu bekliyorum...sağlıklı olsunlar da kız-erkek farketmez ama merak işte..insanoğlunun başbelası:)))hımmm bu arada en başta yazacağım şeyi unutuyodum nerdeyse...kız kardeşimde bebek bekliyor..ben hem anne olmanın hemde teyze olmanın çifte sevincini yaşıyorum....annem de annanne olmanın tabi:)))canım arkadaşlarım ben ramazan ayına kadar sizlerden ayrılıyorum...ama ramazanda güzel iftar sofralarımızla birbirimize ziyaretlerimiz devam eder inşallah...biz 10-15günü kadar taşınıyoruz....hepiniz hakkınızı helal edin..ALLAH'A EMANET OLUN...LÜTFEN ÜZERİMDEN DUALARINIZI ESİRGEMEYİN....

13 yorum:

pelin'ce dedi ki...

Fatoşum teyze oluyormuşsun tebrik ediyorum..Anneciğin çok şanslı :)
Bebişlere ve kendinize iyi bakın...
Kolaylıklar diliyorum..

Kocaman Sevgiler...

Melek* dedi ki...

canım Allah kolaylıklar versin inan her yönden zor ama Allah ım kolaylığınıda verir bunlar güzel anı olarak kalır sana... öpüyorum

SOFRAM dedi ki...

Canım ne güzel hem anne hem de teyze oluyorsun, çifte mutluluk, tebrikler canım.
Canım allah kolaylık versin, gerçekten çok zor bu sıcaklarda,ama allah sağlıkla kurtarsın da çekilenler unutuluyor sonra.
Sevgilerimle öpüyorum, kendine dikkat et canım.

SOFRAM dedi ki...

Canım ailecek kandilinizi kutluyor, tüm islam alemine hayırlara vesile olamasını diliyoruz, sevgi ve selamlarımızla...

TAZE NANE dedi ki...

GUNESIN GUZEL YUZU YUREGINE DOKUNSUN,
KABUSLAR SENDEN UZAKTA, MELEKLER BAS UCUNDA DURSUN.
GUNES OYLE GECEYE DOGSUN KI, DUALARIN KABUL, KANDILIN MUBAREK OLSUN.

gül dedi ki...

fatoşcum,
aklıma düşüverdin,
ne çok zaman oldu görüşmeyeli,
hiç unutmamaışım seni,
haberi duyunca ise bi duygulandım ki,
hayırlı olsun,sağlıklı doğsunlar inş.
çok sevindim,
inş.görüşürüz canım,kendine iyi bak.

gül dedi ki...

fatoşcum,
aklıma düşüverdin,
ne çok zaman oldu görüşmeyeli,
hiç unutmamaışım seni,
haberi duyunca ise bi duygulandım ki,
hayırlı olsun,sağlıklı doğsunlar inş.
çok sevindim,
inş.görüşürüz canım,kendine iyi bak.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Fatoşcum merhabalar
Seni merak ettim, umarım taşınma işiniz sağ sağlim bitmiştir. Sen ve bebeklerin sağlıcakla kalın.
Güzel haberlerini bekliyorum.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

canım ya inan çok sevindim.bende bi anne adayı olarak yalnız olmadığımı bilmek daha bi hoş sanki.26.haftadayım bende.sıcaklar benim de tek derdim.olsun ama bunlar da geçer.allah sağlıklı olarak kucağımmıza almayı nasip etsin....
yersofrası-özlem

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

tatacım balım iyimisin merak etim seni
sevgiler

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

MERHABA CANIM İZNİN OLURSA BİR DUYURUM OLACAK SENDE BUNU SİTENDE İSTER YORUM OLARAK SİTERSEN YAZI OLARAK YAYINLARSAN SEVİNİRİM
SEVGİLİ ARKADAŞALAR
Artık geleneksel olan İSTANBUL BULUŞMALARIMIZ’a bir yenisini daha ekliyor ve bu seferde bir piknik düzenliyoruz. Gelmek isteyen tüm arkadaşları ve seni aramızda görmekten mutluluk duyarım Tüm dostlar davetlidirler .Sadece bana mail yolu ile 11 agustos tarihine kadar bilgi aktarımında bulunmaları yereli olacaktır
Mail :birdemliksohbet@hotmail.com
Buluşma yerimiz BEŞİKTAŞ YILDIZ PARKI olacaktır.16 agustosta 10:00- 16:00 arasında bu mekanda sizleri agırlamak istiyoruz gelmek isteyen arkadaşlar lütfen tarafıma isim soyisim ve telefon olarak mail adresime mail atmalarını rica ediyorum
Sevgiler
http://birdemliksohbet.com

Aysultan... dedi ki...

Meerhaba;
hem anne olmak hem teyze olmak ne güzel çifte mutluluk:)
sevgiler...

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim,
molan biter bitmez seni ödüllendiriyorum, blogumdan gelip alirsan sevinirm, sevgiler...