Pazartesi, Haziran 01, 2009

GİDİYORUZ.....

Tam ortasındayım yağmurun,karın soğuğun ortasındayım....
Nasıl da paylaşıyor insan isterse,nasıl da birmiş meğer hasretler...
Nasıl da mecburmuşuz sabretmeye,sevmeye,öğrenmeye....
Tam ortasındayım yolun,ımmm....koşunun ortasındayım....
Tam varıyorum ki hedefe,bir yenisi başlıyor..
Bu oyun hep aynı, değişmiyor..
Hala devam ,hala figan hemde bile bile.....
İçim buruk biraz....biz İstanbul'dan gidiyoruz...tayinimiz TOKAT'a çıktı...aslında istediğimiz bir yerdi ama iş ciddiye binince şok oldum birden...3 yıldır alışmıştım..arkadaşlarım,komşularım..nolucak şimdi...elbette yeni arkadaşlar,komşular olcak...ama burdakilerin yerini tutar mı.....kim bilir.....İstanbul'a çok alışmıştım...çok arıycam...böyle işte...hüzünlendim.....görüşürüz...ALLAH HAKKIMIZDA HAYIRLISINI VERSİN...

4 yorum:

Sevde dedi ki...

Canım kıyamam...
Üzme tatlı canını mevlam hakkında hayılrısını nasibe tsin..
Hayat sürprizlerle dolu...
Biz hep burdayız...
Öpüyorum seni canım

pelin'ce dedi ki...

Canım üzüldüm biraz ama ,güzellikler sizinle olsun inşallah...
Hayırlısı olsun..
Sevgilerimi yolluyorum.

Adsız dedi ki...

selam
canım üzülme bıraktıklarının yeri dolmaz ama allah iyi insanlar çıkarsın karşınıza
hayırlısı olsun fatoşcum

http://sofrakeyfi.blogcu.com/

SOFRAM dedi ki...

Canım üzülme hayırlısı olsun. Tokat güzel yerdir, orada da güzel dostluklar kuracağına eminim.Samsun'a da yaklaşmışsınız, bak size hoşgeldine de gelebiliriz bakmışsın bir gün:))
Tabii insanın alıştığı ortamdan, dostlarından ayrılması zor ama, yeter ki sağlık olsun.
Sevgilerimle öpüyorum canım.