Pazar, Eylül 13, 2009

ANA USULÜ ANALI KIZLI:))

Yine iftar soframızı şenlendiren,annemin elinden çıkan nefis bir çorba....
-minik bulgurlu köfteler(içli köfte hamuruyla aynı)
-1 kase mantı
-1 ekşi elma
-1 havuç
-1 patates
-1 çay bard.haşlanmış nohut
-4-5 domates rendesi
-1 kuru soğan
-3-4 diş sarımsak
-3 küp şeker
-tuz,nane
-yarım limon suyu
-1 yk.domates salçası
-sıvıyağ,yeteri kadar su
***minik küpler halinde doğranmış sebzeleri sıvıyağda kavuralım.daha sonra şekeri,tuzu,limon suyunu,nohutu,salçayı ve rendelenmiş domatesi ekleyip sebzeler yumuşayıncaya kadar kaynatalım.yeteri kadar suyu ekleyip,mantıları ve köfteleri ekleyip özleşene kadar pişirelim.en son nanesini döküp servis yapalım...AFİYETLE...HAYIRLI İFTARLAR...

14 yorum:

Sevinç dedi ki...

Kadir Gecesi
Müminlerin annesi Hz.Aişe (r.a.) şöyle diyor :

-Dedim ki:

Ya Resullullah, Kadir Gecesi'ni bilirsem

onda ne şekilde dua edeyim?

Şöyle buyurdu:

- Allahümme inneke afüvvün kerîmün

tuhibbül afve fa'fü anni.

(Allah'ım sen affedicisin, affı seversin, beni affeyle.)

Bu mübarek gecede dua sünnettir.
O icabet vakitlerinden birisidir.

tarif süper anneciğinin ellerine sağlık

capankizimutfakta dedi ki...

BUNU COK DENEMEK ISTIYORUM, HIC FIRSATIM OLMADI DAHA. ELLERINE SAGLIK ANNECIGININ CANIM.

fatostuncay dedi ki...

anneciğinin ellerine saglık canım..
cok guzel gozukuyor..
hayırlı bayramlar diliyorum fatoscum.. minikleri de öpüyorum..
kendine iyi bak..
sevgiler:)

capankizimutfakta dedi ki...

canim hayirli bayramlar...

belgin dedi ki...

Datlısııııı,
Sağlıkla Allah kızlarını kucağına almayı nasip etsin inşallah..Çabucak geçip gitsin bu bekleme süreci umarım:)
Anneciğinin ellerine kollarına sağlık hem oruğu hem de analı kızlıyı ne güzel yapmış ki ikisi de çok zahmetli yemeklerdir..
Taşınma işin bitmiştir çoktan, umarım herşey gönlünce olur..
Sevgi dolu bayramların olsun güzelim, sağlıcakla kal:)) öpüyorum kocaman..

kizilciksurubu dedi ki...

Bayramin kutlu olsun canim. Tüm sevdiklerinle birlikte nice güzel bayramlara insallah.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

tatacım canım öncelikle bloglardaki sorunlardan dolayı gelip bayramını kutlayamadım tatlım gecmiş bayramın mübarek olsun
annecininde ellerine saglık harika görünüyor
sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

Fatoşum güzel kardeşim benim, öncelikle minik yeğenlerimin sağlık ve sıhhatle büyüyüp yine seninde sağlık ve sıhhatli bir doğum gerçekleştirip onları kucağına almanı yüce Allah'ımdan diliyorum. Sana annelik çok yakışacak eminim :)))
Canım benim ana usulü analı kızlı çorbanda enfes olmuş.Ellerine sağlık..
Çok öpüyorum seni..

pelince dedi ki...

Çorba enfes,geçen hafta annemde yapmıştı.. ayy yine canımistedi bak :))
ellerine sağlık...

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim, ellerine saglik harika olmus yemegin. Urfali arkadaslarimda ve annemin kiracisi emine ablada yemistim.
Nefis bir tad, icli köftende harika görünüyor, sevgilerimle.......

DİDEM dedi ki...

MERAK ETTİĞİM BİR LEZZZETİ..ELLERİNE SAĞLIK CANIM, HARİKA GÖRÜNÜYOR ,ÇOK .SEVGİLERİMLEİ,

hdidem95 dedi ki...

çok güzel çok severim annenin ellerine sağlık sevgiler

Aysultan... dedi ki...

Yapanın ellerine sağlık :)
bende pek severim,sevgiler...

Oznur dedi ki...

cok severim degisik yoresel tatlari
bu yemegi televizyondan cok duydum hep aklimda olmasina ragmen hic yapmmistim
insallah bi gun yapcam
ellerinize saglik