Pazartesi, Ekim 05, 2009

YOĞURT TATLISI...


Gele gide analı kızlı görmekten bir hal oldunuz sanırım...annem memlekete gittiğinden beri mutfakta doğru düzgün bir şeyler pişmiyor,pişiremiyorum...çabucak olan ne varsa onu yapıveriyorum...8.ayın içine girdim..kocaman bir karnım ve gövdem var:))taşıyamıyorum...geceleri uyuyamıyorum...hep yorgunluk,halsizlik hissi...içimdeki meleklerimin sabırsızca sert tekmeleri:))...ama her zorluğuna rağmen ALLAH'a şükürler olsun her nefeste...4 hafta gibi kısa bi zamanımız kaldı...bebişlerin odasını düzenliyorum..çantalar hazırlıyorum...bunları yaparken gözlerimden boncuk boncuk akıtıyorum...meleklerimi sabırla ama büyüüük bir merakla bekliyorum...lütfen dualarınızda bize de yer verin....çok ihtiyacımız var...neyse...gözler doldu yine:)))...tarife geçelim..hazırlanışı kolay,lezzetli bir tarif...
-3 yumurta
-3 çay brd.irmik
-3 çay brd.un
-3 çay brd.yoğurt
-1 çay brd.sıvıyağ
-1 çay brd.şeker
-2 vanilya,2 kabartma tozu
ŞERBET İÇİN:
-4 su bard.şeker
-3,5 su bard. su
-1 dilim limon
***yumurta,şeker çırpılır.ardından yağ,yoğurt,irmik,un,vanilya ve kabartma tozu eklenip yağlanmış tepisye dökülür.180c de üzeri kızarıncaya kadar pişirilir.sıcak tatlıya soğuk şerbet dökülür...afiyetle yenir..(hindistan caviziyle hoş bir uyum olur.evde kalmadığı için ben fındıkla süsledim:))AFİYETLE...

13 yorum:

ZarpandiT dedi ki...

ayyyyy inanmıyorum bebeişmi :D coooook sevindim ya :) ayy benimde gözlerim doldu bana noluyorsa:D

Hansa dedi ki...

ah ne tatlı ne tatlı hem bebek hem ikiz bayılırım kokularına ben onların.Umarım sağlıkla kucağına alırsın meleklerini...
yüzmüşün yüzmüşün kuyruğuna gelmişin az kalmış geçiverir çabucak yorma kendini dinlen...
sağlıkla inş. canım.
sevgiler.

Adsız dedi ki...

selam
fatoşum az kaldı bebekleri kucağına almana canım allah bir avazda kurtarsın ablam
tatlında pek güzel kabarmış ellerine sağlık
sevgiler

sofrakeyfi.blogcu.com

sarı mutfak-hande dedi ki...

ikizmi bunlar ayyyy ne güzel allah hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin cnm zor günler ama sonuç harika:):):)
tatlın nefis ellerine sağlık
dualarım seninle

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

tatacım canım melegim benim sen harika bir arkadaş oldugun kadar harika bir annede olacaksın az kaldı şu andan dahada zor gunler bekliyor ikiz bebek buyutmek inan çok zor yakınlarımdan biliyorum çok kilo aldım diye üzülme bebeklerini emzirdiğinde ve uykusuz geceler gecireceginden hepsini verirsin onu takma sakın kafana tamammmı tatacım canım benim allaha emanet olun
bizleri habersiz bırakma emi

kocaman öptüm seni

pembe tatlar dedi ki...

Ne mutlu sana maşallah...
Rabbim hayırlısı ile sağlıklı bir şekilde kucağına almak nasip etsin bebişleri...

disal dedi ki...

Allahım ne güzel bi duygu...çok az kalmış maşallah..inşallah sağlıklı sıhhatli alırsın kucağına...

aman tatlılara dikkat!doğumdan sonra görürsün sen:)

ellerine sağlık canım...

pelince dedi ki...

habersiz bırakma bizleri,kocaman maşallah...az kalmış çok... hayırlısı inşallah..

öpüyorum seni ...

hdidem95 dedi ki...

canım inşallah hayırlısı ile kucağına alırsın bebişlerini tatlında çok güzel görünüyor ellerine sağlık sevgiler

anneminkiziyim dedi ki...

Canim merhabalar,
Allah hayirlikla kurtarsin seni, bebegini huzur ve saglikla kucagina alasin insallah.
Ne mutlu bu güzel günlerini güzel gecir stres yapma.
Tatlin cok harika görünüyor, öyle icim cektiki, afiyet sifa olsun sizlere sevgilerimle....

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

CANIM allah yardimcin olsun birsey kalmamis ama en zor günlerin rabbim sabir versin tatlida enfes ellerine saglik sevgiler

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

ayy canim benim haberine cok sevindim :)) Allah hayirlisi ile kucagina almak buyutmek nasip etsin.
canim cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum.

Leyla dedi ki...

Ben de üm blog yazarı arkadaşlarım gibi MAŞALLAH diyorum :)) umarım çok sağlıklı olur ve öyle büyürler.
Yoğurt tatlısına ben de bayılıyırm,eminim harika olmuştur ellerine sağlık.Sevgiler...