Pazar, Kasım 01, 2009

SÜRESİ BELİRSİZ BİR MOLA.....EN ÇOK İHTİYACIM OLAN ŞEY:DUA.....


İyi pazarlar dostlar:))minik kızlarımın dünyaya gelmesine çok az bir süre kaldı..daha doğrusu her an her şey olabilir..bizim için kritik olan dönemi atlattık Allah'ın izniyle...doktorumuzun sözüne kasım 15 e kadar doğabilirler...çok karışık duygular taşıyorum..mutluyum..korkuluyum...telaşlı aynı zamanda çok sakinim....boşlukta,belirsiz bir süreç içindeyim....oturamıyorum..yatamıyorum..hareketlerim çok sınırlı...anladım ki anne olmanın ilk şartı sabırmış...beklemekmiş....anne olmak...anne olucam diyorum diyorum ama bir türlü de inanamıyorum sanki...kafamda hep soru işaretleri..yapabilecek miyim..bakabilecek miyim..nasıl düzene sokucam....diye uzayıp gidiyor..bir taraftan da yapan,bakan nasıl bakıyor diyorum..annelik içten gelen bir duygu diyorum..sen hep bugünü beklemedin mi...karışığım.....ama bildiğim ve emin olduüum tek bir şey var:meleklerimin o minik yüzlerini ve mis kokularını doya doya ,ağlaya ağlaya içime çekmek istiyorum...her şeyimiz hazır ...biz onları bekliyoruz..babamız her an tetikte....nasıl ödüycem hakkını...8.5 aydır gık demeden baktı bize....tüm kaprislerimi,nazımı çekti....onu çok seviyoruz....kocaaamaan bir göbişim var...maşallah meleklerim de pek yaramaz..dönüp duruyorlar:))babanemiz,dedemiz yanımızda..birkaç güne kadar da annanemiz gelicek...işte böyle arkadaşlar....elim böğrümde her an dua içindeyim..yavrularıma sağ salim kavuşayım diye...siz de bizden dualarınızı esirgemeyin...bir daha ne zaman yazarım bilmiyorum ama yüreğim sizinle..biliyorum yürekleriniz benimle...Allah'a emanet olun.....

10 yorum:

arzu dedi ki...

S.A. dualrım seninle . . .inşaallah kolay bir doğumun olur.kızlarını sağlıkla sıhhatle hayırlısıyla alırsın kucağına . nacizane bir tavsiye doğuma giderken "inşirah" süresini bol bol oku kolay doğum olur Allah'ın izni ile

selam ve dua ile

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Canım okurken 3 sene önceki duygularımı yaşadım seninle. Allah'ım sağlıklı bir şekilde bebeklerinin dünyaya gelmelerini ve hayırlı sağlıklı ömürler nasip etsin inşallah. Rabbim yardımcın olsun. Sadece bebeklerinin sana çok yaklaştığını düşün, çok güzel bir anne olacağından eminim.
Allah'a emanet ol...

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

canım benim tatacım sen üzme tatlı canını rabbim hayırlısı neyse onu gösterir saqna eminim rabbim sag salim yavrularını kucagına almanı saglıcak allaha emanet ol kuşum dualarım senle
sevgiler

Adsız dedi ki...

canım
allah bir avazda kurtarsın inşallah kızları sağlalim kucağına alırsın güzelim
iyi ve mutlu haberlerini bekliyorum dualarım seninle bebeklerle canım
sevgiler

sofrakeyfi.blogcu.com

pelince dedi ki...

Canım dualarım sizinle olucak.. allah sağlıkla kucaklamanı nasip etsin inşallah...

sevgiler yolluyorum..

SOFRAM dedi ki...

Fatoş'cuğum dualarımız seninle canım, mis kokulu kızlarını kucağına alınca tüm endişelerin son bulacak.Şu an bu duygular içinde olman çok doğal canım. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım yavrularını, güzel haberlerini bekliyoruz, sevgilerimle öptüm canım:)))

Huriye dedi ki...

Canim benim dualarim seninle guzelim, allah saglikli kucagina almayi nasip etsin guzelim, sonra gorucen ki tum guzellikler senin olucak yavrularinla...opuyorum seni

sarı mutfak-hande dedi ki...

canım dualarım seninle
hayırlısıyla bebeklerini kucağına alırsın inşalah
güzel haberlerini bekliyoruz

iremlemekanlar dedi ki...

Canım dualarım sizinle olucak.. sağlıklı doğum diliyorum.Kısa sürede dönmeni nasip etsin inşallah...sevgilerr

dönmezçağlar dedi ki...

tam bir yıl önce ben bu duygular içindeydim hemşerim .allah yardımcın olsun. inşallah hayırlısıyla kurtulmuşsundur şimdiye meleklerini kucağına almışsındır.bizde sabırsızlıkla bekliyoruz.dualarım seninle...hemşerim benim.