Çarşamba, Şubat 03, 2010

BİZDEN HABERLER & ETSİZ ÇİĞ KÖFTE

Kocamaaan bir merhaba bizden size....ben yorgun,yoğun,uykusuz amaa çok mutlu bir anneyim:)) güzel kızlarım 3.aylarına girdiler...artık gülmeler,ıggııılar başladı...onlarla gün nasıl geçiyor anlamıyorum...sabah birden akşam,akşam birden sabah oluyor...çok hızlı yaşıyoruz sanki...ikizlere bakmak sandığım,korktuğum kadar zor değilmiş,yada ben alıştım.ilk 1 ay annemle kayınvaldem yanımdaydı.onların gittiği ilk gün elim ayağıma dolandı çok heycanlıydım.sanki yapamıcam ,bakamıycam gibime geliyordu.kızlarımın bütün gün uyumasına rağmen nerdeyse başlarından ayrılamadım,yemek yaparken ellerim titredi:))günler geçtikçe alıştık birbibrimize.çok seviyorum kızlarımı çookk...kızların ikiz olduğunu öğrenen herkes sırayla şunları söylüyor:nasıl ikiz bunlar,hiç birbirlerine benzemiyorlar,bakması zor mu,tek mi bakıyorsun,ailenizde ikiz var mı ..diye:)) bende evet-hayır diye yanıtlıyorum sorularımı...artık çok olağan geliyor..annelik çok ama çok muhteşem bir duygu...annemi daha da iyi anlamaya başladım..evlat aşkı neymiş çok iyi öğrendim...Rabbim bu güzel duyguyu isteyen her kuluna nasib etsin...bu arada 6 gün önce ailemize bie melek daha geldi..canımm bacımm sedam doğum yaptı..Muhammed Necmimiz doğdu..teyze oldum:)))

Gelelim çiğköftemize..babamız kızlarına baktı bende yaptım:))
-1,5 su bardağı köftelik bulgur
-1 yk biber salçası
-1 yk domates salçası
-1 yk.isot
-1 çay k. kimoyn
-1 çay k. kuru reyhan
-yarım çay bardağı su
-yarım çay bard.sıvıyağ
***sıvıyağ hariç tüm malzemeler karıştırılıp 10dk bekletilir.iyice yoğprulup sıvıyağ eklenir ve istenilen büyüklükte sıkımlanır..köfteleri nar ekşisi ve sumaktan yaptınızın sosa bandırıp yerseniz şahane oluyor...AFİYETLE...

8 yorum:

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

fıstığım tatacım hoş geldin...
atlım iyi olmana ve güzel kızlarınında iyi olmasına cok sevindim
allahım sana güç kuvvet versin harika bir anne oldugun için bakıyorsun bence kızlarına
hayırlısı ile inş. tekrar yüz yüze görüşebilmek ümidiyle
sevgiyle kalın..
hepinizi öptüm..

bereketli mutfak-asiye dedi ki...

canım benim....
yeğeninde hayırlı olsun.sağlıklı uzun ömür versin rabbim.
ellerine sağlık...

dönmezçağlar dedi ki...

ağlattın beni hemşerim annelik muhteşem eminim sanada çok yakışmıştır.kızlarının acısını göstermesin rabbim sana ...
köftende çok güzel olmuş, sana aaa nasıl yaptın 2 tane bebeğin var falan demiyecem çünkü biz antekeliyik yaparık evel allah değilmi? ellerine sağlık. görüşmek dileğiyle...

hdidem95 dedi ki...

:)) canım hoşgeldin allah ayırmasın kızlarından ve tüm sevdiklerinden köftende nefis görünüyor ellerine sağlık öptüm sevgiler

Eya dedi ki...

Sevgili Fatos hosgeldin... allah bebislerine saglikli güzel günler göstersin...güzel haberlerinizi takip edecegiz, sevgiler

zehra

anneminkiziyim dedi ki...

Canim masallah allah bagislasin evlatlarini sizlere. Gercektende sen alistin ama cok zordur. Bazilari bir cocukla bas edemezken.
Allahim mutlu günlerinide sizlere göstersin. Bu arada kiz kardesinin ogluda hayirli olsun, teyze olmak bir baska duygudur, hayirli olsun.
Köftende harika, etsiz olanida etli olanida cok severim, ellerine saglik.
Sevgiler...

Mihriban dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerine sağlık. Sevgiler...

é L L a dedi ki...

oooffff olsa da yesek :/ ellerine saglik nefis görunuyor