Perşembe, Şubat 18, 2010

SARIMSAKLI KÖFTE..

Merhaba...postumu çook uykulu bir şekilde yazıyorum şuan...saat 03:09.. melekeler babasıyla uyuyor..anne temizlik yaptı..yoruldu...hem biraz dinlenmek hem de arkadaşlarını ziyaret etmek için pc başına oturdu..ee gelmişken bide tarif ekleyeyim dedi...işte bugün aceleyle yapılan ama çok lezzetli olan köftemiz....
-2 su bardağı köftelik bulgur
-1 yumurta
-1 çay bardağı un
-yaklaşık 100gr kadar köftelik et
-1 yk.biber salçası
-kimyon-tuz
*sosu için:
-2 adet dometes(rendelenmiş)
-5 diş sarımsak
-1 tk biber salçası
-tuz
-maydonoz
****köfte için bulgur,salça ve baharatlar eklenip ıslatılır.bulgur şişince yumurta,un ve eti eklenerek iyice yoğrulur.10dk dinlendirdikten sonra fındıktan biraz büyükçe yuvarlaklar yapılır.köfteleri haşlamak için kaynamış suya 2-3 yk nar ekşisi ve tuzu eklenir köfteler atılır..daha sonra domates,sarımsak,salçadan oluşan sos pişirilir süzdüğümüz köftelere dökülür..maydonoz serpilir afiyetle yenilir...SEVGİYLEE.....




13 yorum:

gülizar dedi ki...

Canım benim kızların hayırlı olsun.Allah analı babalı büyütsün inan çok sevindim annelik gibisi varmı...

pelince dedi ki...

Fatoşcum kızlar ne çabuk büyümüş,41 kere maşallah.. allah bahtlarını güzel yazsın.. annelik bambaşka bir şey haklısın...
sarımsaklı köfte tam benlik:) kaşık kaşık yerim...
ellerine sağlık...

Huriye dedi ki...

Fatoscum canim benim ben geç kalmisim yorumuma gözün aydin bebislerin dünyaya gelmis, pek tatlilar allah nazarlardan korusun..insallah üçünüz de iyisinizdir..
Köftelerin de harika olmus canim ellerine saglik, sizleri kocaman öpüyorum.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Kızlarını Allah bağışlasın.
Rabbim her hayırlı işe bir kolaylık veriyor, bir bakmışsın zaman su gibi akmış ve minik melekler ayaklanıp yürümüşler, okula başlamışlar.
Rabbim sağlık ve huzur versin, her şey bir şekilde hallolur.
Bu arada;
Köfteler nefis görünüyor, ellerine sağlık.

disal dedi ki...

canım Allah kolaylıklar versin...maşallah sana ..nasıl yetişiyorsun hem çocuklar hemde ev...boşverseydin bloğu yatıp dinlenseydin diycem ama merakda ediyoruz gerçi ne yapıyor bu hanım diye:))

sarımsaklı köftelerin harika..ben sarımsak sevmem ama köfte kısmı güzel valla..ellerine sağlık..

mis kokulu lezzetler dedi ki...

Fatmagül Hanım ellerinize sağlık iki prensesle bunları yapıp birde blogta yazıyorsanız bravo size. bebişleri Allah analı babalı büyütsün. İzmirden seviler.Mine

Kevser dedi ki...

Merhaba,
öncelikle güzel yorumun icin cok tesekkür ederim.

Sarimsakli köftelerin icinde et olmasi bayagi bir ilginc geldi bana, görüntü muhtesem, ellerine saglik diyorum.

Sevgilerimle

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

enfes görünüyor ellerine saglik sevgiler iyi pazarlar

Leyla Poyraz dedi ki...

Canım minik kızlarını yerim ben..rabbim nazarlardan korusun inşallah..tarife gelince harika görünüyor..ellerine sağlık..rabbim kolaylık versin..Sevgiler..

Leyla Poyraz dedi ki...

Canım minik kızlarını yerim ben..rabbim nazarlardan korusun inşallah..tarife gelince harika görünüyor..ellerine sağlık..rabbim kolaylık versin..Sevgiler..

Leyla Poyraz dedi ki...

Canım minik kızlarını yerim ben..rabbim nazarlardan korusun inşallah..tarife gelince harika görünüyor..ellerine sağlık..rabbim kolaylık versin..Sevgiler..

dönmezçağlar dedi ki...

hemşerim yazılan yorumların okumadan öncede dedim şimdide diyorum ALLAH seni nazardan korusun. böyle uğraştırıcı yemekler yayınlama istersen nazarın acısını çeken bir hemşerin olarak söylüyorum bunları...kızların çok şeker olmuşlar maşallah...
köfteler akşam akşam iştahımı açtı bende oturup çökelek ekmek yiyorum işte...

annemineli dedi ki...

Ellerinize sağlık.Sevgi ve saygılarrr....