Çarşamba, Nisan 21, 2010

humus&bizden haberler:)))

öncelikle yürekten bir merhaba hepinize:))çok uzun oldu yazmayalı...bugün ne olursa olsun birkaç satır yazmalıyım dostlarıma dedim içimden:))günler çok çabuk geçiyor..minik meleklerim 6.aylarına 28 dk.önce girdiler:))büyüdüler..çok güzeleştiler...maşallah çok hareketlenip,dillendiler....aman ne çığlıklar ne kahkahalar....hayat bizim için hem çok güzelleşiyor,hemde gittikçe zorlaşıyor...kuzular ele avuca sığmıyor...ev temizliği filan hak getire...şöyle yüzden toparladığım gün oh benden temizi yok):)eğer gücüm kaldıysa geceden yapıyorum....gündüzde biri anakucağında diğeri mama sandalyesindeyken biraz zaman kazanıp derleyip,topluyorum..yemek hemen hazırda ne varsa yada kolay olabilecek bişeyler hazırlıyorum...şikayet etmiyorum halimden ...mutluyum....ama yorgunum:))anne olmak zormuş.. daha yolun başındayımm...biliyorum...ve her zorluğuna da göğüs gerdim bekliyorum...kızlarımı çok seviyorum...rabbim herkesin yavrusunu bağışlasın..içinde benimkileri de..amin...
gelelim humusa..antakyanın baş mezelerinden biri..tarifi genelde bilinir aslında ama bir de ben yazayım:))
-1 büyük kase nohut(haşlanmış,kabukları soyulmuş)
-yarım çay b. tahin
-2-3 diş sarımsak
- 2-3 yk limon suyu
-1 yk süzme yoğurt
-2-3 yk limon suyu
- 1 çay k.kimyon,tuz
üzerini süslemek için:
-turşu
-maydonoz
-zeytin
-pulbiber,kimyon
-z.yağı
***nohut,tahin,limon,yoğurt,sarımsak,kimyon ve tuz rondodan pürüzsüz bir kıvam alıncaya kadar geçirilir.(eğer katı olursa ılık su ile açılır)geniş bir tabağa yayılır ve üzeri süslenir..afiyetle:))

13 yorum:

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Kızlarınızın gülüşleri hiç eksilmesin, Allah hep güzellikler nasib etsin.
Humus çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık. Afiyetler olsun. Sevgiler.

lezzet&marifet dedi ki...

canım özlettin kendini...Allah çocuklarını hayırlı uzun ömürlü eylesin...Allah kolaylık versin...sevgiler..

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Maşallah senden böyle güzel haberler almak gerçekten çok güzel. Allah yardımcın olsun. Rabbim sağlıklı huzurlu bir şekilde evlatlarını büyütebilmeni nasip etsin. Çocuk büyütmek zor evet, ama biraz yürümeye, konuşmaya başlasınlar o zaman ana kızlar beraber en güçlü arkadaşlığı kurarsınız inşallah.
Sevgiler

pelince dedi ki...

Ayy ne güzel olmuşlardır şimdi,tam sıkıştırmalık... ev temizliği hayal doğru söylüyorsun.. büyüdükçe dağınıklıkları daha da artıyor...benim yerime bool bol öp...

ellerine sağlık...

sevgiler..

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

tatacım canım benim senden haber almak çok güzel
allahım nazarlardan saklasınlar kuzucuklarını çok tatlılar
seni sayfamda görmek se çok güzeldi
en başta kendine ve bebişlerine dikkat et
seni ve ikizleri öperim
sevgiler

sarı mutfak-hande dedi ki...

anne olmak gerçekten zor canım allah kolaylık versin sana
humusda güzel olmuş ellerine sağlık
sevgilerimle

hdidem95 dedi ki...

ah çok şeker olmuşlar fatoşcum maşallah allah ayırmasın bitanem ayrıca humusta pek güzel görünüyor ellerine sağlık öptüm sevgiler

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

anne olmak dünyanin en güzel meslegi bence rabbim cümlemizin evladina uzun ömür versin sanada kolayliklar diliyorum humusda enfes ellerine saglik sevgiler...

capankizimutfakta dedi ki...

CANIM BENIM, ZAMAN NASILDA SU GIBI AKIP GECIYOR. BUYUMUSLER MASALLAH. RABBIM ONLARI SIZE BAGISLASIN. RESIMLERINI PAYLASSANDA BIRAZ SEVSEK UZAKTANDA OLSA :) OPTUM UCUNUZUDE..

Gümüş Tepsi dedi ki...

bloğunuz çok güzel.Hataylısınız,hemşehriyiz.bloğunuzu izlemeye almak istedim ama izleyici gadgetini bulamadım

yemek yapalım dedi ki...

öncelikle ziyaret ve yorumun için teşekkür ederim.
evet anne olmak zor ama ALLAH'ın biz kadınlara en büyük lutuflarından biri,halinden memnun olman ne güzel RABBİM sağlıklı ve hayırlı bir şekilde büyütmek nasibetsin.

humusa gelince çok iştah açıcı görünüyor.
hep tatmak istemiştim,geçenlerde bir arkadaşın bloğunda görüp ilk kez yapmaya karar verdim ama nimete kötü denmezde sanırım ben beceremedim berbat oldu:(

burda bu kadar güzel görününce tekrar denesemmi diye düşündüm:)

Huriye Kimdir? dedi ki...

Fatosum özletmistin kendini arkadasim,masallah kuzucuklarin büyümüsler tam isirmalik olmuslar,iki tane olunca tabii ki daha da zordur,ama kim nasil keyiflidir,onlar la vakit geçirmek ve bÿüyümelerini görmek...sen yeterki mutlu ol,bebislerin iyi olsun,varsin arada bir sayfani güncelle...humusun nefis eline saglik,seni kocaman opuyorum melekleride:))

Melek* dedi ki...

bir anne için en güzel şeydir böyle şeyler yorgunluğuda güzel:) humusu çok duydum denemedim ama denemek isterim iyi akşamşlar