Perşembe, Mayıs 27, 2010

PRATİK BİR LEZZET & TATLI BİR ÖDÜL:))

 Bu şirin ödül iiçin sevgili arkadaşım lezzetmarifet'e çok teşşekür ediyorum..:))ödül kuralı gereği 10 arkadaşıma bu ödülü dağıtmam gerekliymiş ama ben tüm arkadaşlarıma bu ödülü layık görüyorum:)))
Gelelim kolay ama bir o kadar lezzetli olan ,bizim bayıldığımız,sevgili annemin icadı olan yemeğimize...eğer yemek yapmak için çok az vaktiniz varsa işte akşamı kurtaracak tarif:))
-1 adet tavuk göğsü
-2 adet kuru soğan
-yarım demet maydonoz
-pul biber,sumak,tuz
-sıvıyağ
***tavuk göğsünü kuşbaşı doğrayıp,tavamıza alıyoruz.kendi suyunu salıp çekince yağı ekleyip biraz kızarana kadar kavuruyoruz.tuz ve pul biberi ekleyip kapatıyoruz.soğan,sumak ve maydonozla piyazımızı yapıp tavuklarımızı üzerine yayıyoruz..yanında güzel bir ayranla keyfini çıkarıyoruz..AFİYETLE:)))

4 yorum:

Huriye dedi ki...

Fatosum tarifin nefis eline saglik,ayrica odulun için de tebrik ediyorum seni...kizlarina sevgiler.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Ödül için tebrikler.
Tarifte nefis görünüyor, ellerine sağlık.
Anneciğine sevgiler, Arnavut ciğerinin tavukla hazırlanmış hali gibi olmuş, eminim çok lezzetli olmuştur.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Hastalara şifa,borçlulara eda,kimsesizlere hami,muhtaca dost eli,
Küslere barış,işsize iş,mekanı olmayana hayırlı mekan,
Evladı olmayana hayırlı evlad,rızgı dar olanlara bolluk,
Sıkıntısı olanlarada hayırlı kolaylık nasib eyle YA RABBİ..!
Dualarınız kabul,kandiliniz mübarek olsun.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Fatoşum sende prenseslerinden fırsat bulup yazamıyorsun sanırım :)
Allah yardımcın olsun

Annenin yemeğinide ben sadece köriyle yapıyorum o halide lezzetli
tam bize göre bir tarif bence

prensesleri öpuüyorum yanaklarından