Çarşamba, Temmuz 28, 2010

UZUN ZAMAN SONRA...

Göünlden bir merhaba öncelikle...yazmayalı ne kadar çok olmuş..klavyede harflerin yerini arar olmuşum...nerelerdeydim..neler yaptım..neler oldu....bi kere kızlarım 9 aylık oldu..büyüttüm Allah'ın izniyle..ama bilemedim asıl zorluk şimdi başlıyo..sürünme çabaları..karıştırma merakları..yüreteçle son hız ordan oraya koşmaları..anniiii,babbbaa,ddeedee ve uzuuuunn aaaaaaa diye ses çıkarmaları...gün nasıl başlıyor,nasıl bitiyor bilemiyorum..ama o kadar mutlylum ki..akşam saat 9 olupta onları yataklarında mışıl mışıl uyurken görmek dünyanın hiçbir servetine değişilmez...artık akşamüstleri parka gidip salıncaklara biniyoruz..:))) haziran ayında memlekete gittik..ailemizin büyük kısmı kızlarımı ilk kez 7 aylıkken gördüler..mevlüdümüzü okuttukk..gelen hediyelelrle bir bebek giyim mağazası açardık sanırım...tüm dostlarıma yürekten teşekkürler..haziran 20 de geri döndük tokat'a..o günden beri de bir ütrlü elim değmedi yazmaya zaten bi ara pc de bozuldu baya uğraştırıd..tamire git gel..kısmet bugüne oldu...havalar felaket halde sıcak burada..Allahtan evimiz biraz havalı da kızlar bunalmıyor..

hiçbir şey yenilmiyor..canım yapmakta istemiyor...yememem hakkımda daha hayırlı zaten:)))doğum kiloları yapıştı kaldı:s var mı mucizevi bi formülü olan şu göbişe???bu arada geçmş kandilinizi de canı yürekten kutluyorum..Rabbim cümlemizin duasını kabul etsin inşallah...

kandil günü yaptığım çok kolay,yumuşacık mahlepli poğaçalar..
-un(yaklaşık 3-3,5 su bardağı)
-1 paket toz maya
-1 su bardağı süt
-yarım su bardağı sıvıyağ
-1tk mahlep
-1tk tuz ve şeker
-üzeri için yumurta sarısı ve haşhaş tohumu,susam,ç.otu vs...
***un,süt,yağ,malep,tuz ve şekeri ekleyip hamurumuzu yoğuruyoruz.1 saat dinlendirip,ister sade ister peynirli istediğimiz şekilde poğaçalarımızı yapıp,yumurta sarısını sürüyoruz.30dk.tepsi mayasından sonra 200c de pişiriyoruz....görüşmek dileğiyle..SEVGİYLE..

5 yorum:

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Fatoş seni ve kızlarını görmek inan beni çok sevindirdi. Maşallah Allah'ım hep sağlıklı güzel günlerini göstersin inşallah. Sağlıkla büyütmek nasip etsin sana da. Kilolara gelince verirsin yavaş yavaş takma kafana. Biraz daha büyüyüp koşmaya başladıklarında nasıl zayıfladığını anlayamıyacaksın :)

birdutmasali dedi ki...

ellerine sağlık , harika görünüyor..

bu arada şekerlerinde maşallahı var :)
bahtları güzel olsun.
sevgiler.

lezzet&marifet dedi ki...

canım hoşgeldin...
Maşallah kızlarına bayağı büyümüşler allah hayırlı eylesin öpüyorum onları .
hakikaten çok sıcak olunca hiç yemek yenmiyo ama mahlepli poğaçaya hayır diyemem bayılırım ...
ellerine sağlık kucak dolusu sevgiler....

dönmezçağlar dedi ki...

hemşerim , bacım öncelikle kızllarını öpüyorum. maşallah ALLAH nazarlardan saklasın.
sana gelince hairanda antakya daymışsın ben ordaydım 21 de döndüm ben, keşke görüşebilme şansımız olsaydı. ama ben o kadar yoğundum ki babamın ameliyatı anneaNNEMİN ANİ ÖLÜMÜ beni perişan etti. ama ben eylülde tekrar gidecem kısmetse orda olursan görüşelim.

Hobi Sepeti dedi ki...

Oyy çook tatlı olmuş kızlar kocaman olmuşlar.Vallahi çok zor büyüyor çocuklar, benim de oğlum doğduktan sonra annemi daha iyi anlamaya başladım.Ama tabi onlarsız da bir hayat düşünemiyorum.
Sevgiler.