Cumartesi, Ağustos 14, 2010

HAYIRLI RAMAZANLAR...İFTAR SOFRAMIZDAN KÜÇÜK BİR DETAY: RUS SALATASI VE ACILI EZME

Hepimizin mübarek Ramazan ayı hayırlı olsun..Rabbim bu güzel ayın feyzinden,rahmetinden faydalanmamızı nasib etsin inşallah..evet havalar çok sıcak ve 16 saate yakın bir süre oruç tutuyoruz ama ben eminim ki hiçbir müslümana bu yük olarak gelmiyordur..insanız tabi ki susar ve acıkırız ama Rabbimizden alacağımız mükafat her şeyden değerli ve mühimdir..Allah ettiğimiz her duayı kabul etsin inşallah...bugün ramazan ayının 4.günü...3 gündür iftar soframı resimleyemedim..bugün sadece bu çok sevdiğim iki lezzetti fotoğrafladım..yemek hazırlamak biraz telaşlı oluyor benim için bir taraftan kızları oyalamakta var çünkü..bi onlar cee eeee filan yapıyorum sonra dönüp bi şeyler doğruyorum:)))bugünden sonra inşallah daha çok şey paylaşırım sizlerle..Gelelim tariflerimize rus salatasını anlatırsam galiba bütün arkadaşlarım terlikle üzerime yürürler..hepimizin bildiği üzere garnitür,mayonez yoğurt..tek ayrıntı konserve garnitür kullanmıyorum.hepsini ben haşlayıp hazırladım.
ACILI EZME:
-1 adet salatalık
-1 adet domates
-2 dal taze soğan
-4-5 dasl maydonoz
-1 adet taze biber
-1 diş sarımsak
-1 yk biber salçası
-tuz ,z.yağı
***bütün malzeme incecik kıyılır.biber salçası ,tuz ve z.yağıyla karştırılır..AFİYETLE..HAYIRLI İFTARLAR..

6 yorum:

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Fatoşum ELLERİNE SAĞLIK

Aynı durum bizdede var birkaç dakika aralıkta bile kendini yaralayabilme kabiliyetine sahip

garnitürü bende kendim haşlarım salatalarımda,çok mecbur olmayınca hazır kullanmam ama Erkam eymenden sonra her halükarda evde hazırlıyorum:)

sevgiyle kal

prensesleri öp benim için

birdutmasali dedi ki...

çok güzel lezzetler..
afiyetle ve sağlıkla hayırlı ramazanlar diliyorum.
sevgiler

pelince dedi ki...

Salatalar yaz için ideal bencede.. ellerine sağlık..

Hayırlı Ramazanlar..

Krema Tadında dedi ki...

ellerinize sağlık hayırlı ramazanlar

MUTFAKISTAN dedi ki...

HAYIRLI RAMAZANLAR
COK GUZEL GORUNUYOR ELLERINE SAGLIK
SEVGILER

Hobi Sepeti dedi ki...

Hayırlı Ramazanlar Fatoşcum,ellerine sağlık.
Sevgiler.