Salı, Ağustos 17, 2010

İFTARDA NE VARDI?

Bu aralar o kadar çok yoruluyorum ki anlatamam..kızlarım diş çıkarma evresine girdiler..ve bazen çok ama çok huysuz oluyorlar..dün gece de bunlardan biriydi...artık yorgunluktan gözümün önünü göremiyordum..beynimde müthiş bir baskı,sanki kulaklarımdan kan fışkıracak sanıyordum...saat 22.30 da zorla da olsa eşimle beraber uyuttuk kızları..saolsun ben uyuduktan sonra da sütlerini filan içirmiş...Allah yavrularıma sıkıntı çekmeden dişlerini çıkarmayı nasib etsin..arkadaşlar bütün anneler bu evreyi geçirmiştir bana tavsiyeleriniz olursa çok memnun olurum...neysee nasıl yaptığımı bile anlamadığım,neremize yediğimizi bilmediğimiz bereketli iftar sofralarımızdan bikaç yemek..
-z.yağlı yaprak sarma
-tavuk sote,pilav
-pizza
-abugannüş
ariflere tarif yine yookk:))biliyorum ki sizler bunların alasını yapıp,sofralarınıza koyuyorsunuz...DUALARIMIZDA BİRBİRİMİZİ ANALIM İNŞALLAH...SEVGİYLE

9 yorum:

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

sevil ablan kurban sana canım benim benim kıyamam
geçecek bu günlerde geçecek evet çok zor ama daha sonra güzel bir tebessümle hatırlıcan o günleri
olsun sen beni aramasan da ben kalbinde olduğumu biliyorum
bil sende benim kalbimdesin
canımsın
tatlım iftar masandaki menüde süper hele babagannusa bayılırım
afiyet bal olsun
hayırlı ramazanlar olsun
seni ve kızları öpüyorum
tatacım
:))

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık nefisler canım allah diş çıkarmada size ve bebişlere yardım etsin
kolaylıklar versin
hayırlı ramazanlar

ebru dedi ki...

Canım Allah kolaylık versin. Her çocukda farklı oluyor diş çıkarma.Kimi çocuğu hiç etkilemiyor kimini de etkiliyor. Allah onun kolaylığını verir. Ellerine sağlık. Menü harika. 2 afacanla beraber ne güzel şeyler hazırlamışsım. Seni ve kızları öpüyorum.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Maşallah kızlarla yine de çok güzel ve emek isteyen yemekler ortaya çıkarmışsın, ellerine sağlık, hepsi birbirinden nefis görünüyor.
Diş çıkarma olayının çok zor geçtiğini tahmin edebiliyorum, Rabbim küçük hanımların ve bakımında da sizlerin yardımcınız olsun.

hdidem95 dedi ki...

canımcım allah kolaylık versin zor değilmi biz atlattık o günleri bizim zamanımızda calgel jel filan vardı diş etlerine sürmek için dr. vermişti bi eczacıya filan sor olmassa rahatlatır en azından öpüyorum seni sevgiler

dokuzuncubulut dedi ki...

Diş çıkaran iki çocukla mükemmel bir sofra hazırlamışsınız...
Size minikler diş çıkarırken faydalanacağınız güzel bir adres variyorum, umarım işinize yarar.
Minik kızları benim için öpün lütfen sevgiler...

http://www.hekimim.com/cocuk/discikarma.htm

dönmezçağlar dedi ki...

hemşeriM ALLAH YARDIMCIN OLSUN ZOR ZAMAN ...SABIR DİLİYORUM SANA ALLAH'TAN...
ELLERİNE SAĞLIK YEMEKLER NEFİS GÖRÜNÜYOR EEE ANTAKYALI BİRİNİN ELİNDEN ÇIKMIŞ NEDE OLSA ...
KIZLARI ÖP YERİME CANIM.

pasa-kizi dedi ki...

merhaba pasasoframin dogum günü etkinligi var katilirmisin. katilirsan cok sevinirim. iyi pazarlar

Syhn dedi ki...

Allah kolayca atlatmanızı nasip etsin...