Salı, Ağustos 24, 2010

İFTARDA NE VARDI? :)))

Günaydın..günler çok hızlı yorgun ve yoğun geçiyor benim için...herkes havaların sıcaklığından şikayet ederken biz Tokat'ta üşüyoruz..ayamızda çoraplar,sırtımızda hırkalar..hattas abartmıyorum,ben yorgan örtünüyorum..3 gündür çok üşüyorum..hava çok ama çok serin..haliyle dilimiz bi karış dışarda susamıyoruz..şükürler olsun..ben iftar sofralarımı fazla fotoğraflayamıyorum..çünkü kızlardan yemeye zor fırsat buluyoruz..iftardan 5dk önce bile doyusam bizi masada görünce çığlık çığlığa bağırıyolar..bi fırsatını bulupta fotolarını çektiğim ıspanak yoğurtlaması,patesli köfte ve kıyma kavurma,peynirli börek..bir de mercimek çorbamız vardı.sizlerde ramazan nasıl gidiyor?...görüşmek dileğiyle..SEVGİYLE...

7 yorum:

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

tatacım olsun kızları çok tatlı allahım nazarlardan saklasın
sen herşeyin üstesinden geliyorsun maşallahın var
eminim masanın resmi olmasada ben biliyorum şahanedir
ellerine sağlık tatcım hepsi şahane ellerin dert görmesin afiyet bal olsun
uzurlu ramazanlar eşin ve kızlarınla beraber
öperim..

Ata sofrası dedi ki...

allah yardımcın olsun canım iki küçük bebekle yinede iyi götürüyorsun.benimkinin biri büyük olmasına rağmen hayata zor döndüm yazmaya anca başladım:))ellerine sağlık.hepsi çok güzl görünüyor.sevgiler.naşide

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba.Harika bir sofraymış, ellerinize sağlık. Patatesli köfte ve kıyma kavurma yöresel yemeğiniz galiba. Antakyalı bir arkadaşım yapardı; köfte çiğ köfte gibi yoğrulup, kavrulmuş kıymalı sosa batırılarak yenirdi.
Kızlarınızla hep tatlı paylaşımlarda bulunmanız dileklerimle... Allah bağışlasın, hayırlı kader nasip etsin, yavrularınıza
Sevgiler.

tatlilar gülcandan dedi ki...

Ellerinize saglik nefis lezletler bir arada afiyetler olsun öptüm.

Gizemli Tatlar dedi ki...

YEMEKLERİN HEPSİ NEFİS GÖRÜNÜYOR, ELLERİNİZE SAĞLIK.

ebru dedi ki...

Canım ellerine sağlık. Maşallah ne güzel şeyler hazırlamışsın 2 afacanla beraber. Allahım sizi nazarlardan saklasın.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Maşallah Fatoş'cum. İki çocukla iyi bile yetiştiriyorsun. Anneye pek yemek yedirmeyi sevmiyorlar bızdıklar :) Bende tam sofraya oturacağım zaman ya ağlardı, ya da uyanırdı :)Arkadaşlarım yemek yediğimi pek göremezlerdi. Sağlık olsun, hemen büyüyorlar. Allah muhabbet dolu iftar sofraları kurmak nasip etsin.