Çarşamba, Ekim 27, 2010

İNCİRLİ KEK:))

İyi geceler herkese...meleklerim için yaptığım yumuşacık keki sunuyorum sizlere..bakalım beğenecek misiniz?
-3 yumurta
-1 su bardağı şeker
-yarım su bard.sıvıyağ
-1 su bardağı süt
-1er paket vanilya -kabartma tozu
- 1 su bardağı ince kıyılmış kuru incir
-1 su bardağı dövülmüş ceviz
-1 -2 yk tahin ve yeteri kadar un
-kalıbı yağlamak için çok az margarin
***sırasıyla yumurta,şeker,vanilya,süt,yağ,kabartma tozu eklenmiş unu çırpıyoruz.daha sonra incir,ceviz ve tahini de ekleyip yağladığımız kalıba döküyoruz.200c önceden ısıtılmış fırında pişiriyoruz..AFİYETLE:))

8 yorum:

disal dedi ki...

sanada meleklerinede afiyet olsun....

incir çok yakışmıştır eminim....

ellerine sağlık...

canan dedi ki...

Harika gözüküyor,ellerine sağlık canım.

Sevil dedi ki...

tatacım canım benim meleklerine afiyet bal olsun şifa olsun inş. o incirler şahane olmuş ellerine sağlık şirinem
sevgiler

susamcorekotu dedi ki...

eline sağlık,şifa olsun:))))

lezzetmarifet dedi ki...

merhaba canım ben çok beğendim meleklerin için yaptığı keki afiyet olsun...
kuru incir ve ceviz ne diyeyim yani...
sevgiler:))))

Bayram Kombesi dedi ki...

Merhaba, ilk ziyaretim bu blogunu, guzel paylasimlarda bulusmak umudu ile, izlemeye aliyorum.
sevgiler.

sarımutfak-hande dedi ki...

bayılırım ellerine sağlık nefis bir keke olmuş canım

Zerrin dedi ki...

Merhabalar kek tarifi ararken sitenize rastladım.İncirli keki hiç denememiştim bu deneyeceğim ellerinize sağlık...


not:sitemin adresi www.hayatintatlari.net olrak değişti
Sevgiler...