Pazartesi, Kasım 08, 2010

İKİ KOLAY TARİF:MUZLU PAY&ELMALI MİLFÖY:))

Her kelimemin sonuna ekliyorum bu gülen suratı:)) çok sevimli ,samimi geliyo bana...bi de alıştım galiba kelimelerimin sonunda onu görmeyi...hep gülen suratlarımız olsun inşallah...bu aralar çok ilgilenemiyorum mutfakla...kolay,pratik,basit,yalancı başında bunlar olan yemekler tatlılar arıyorum...bazen onları bile yarım yamalak yapıyorum..çünkü ben yemek yaparken bacağıma yapışan kızlarım her şeyi allak bullak ediyolar kafamda...annii..mammaaa..:))kikir kikir..bi onları seviyim,bi kızım çekilin burdan demekten bi bakıyorum ya tuzu fazla,ya da koymamışım..geçen bi kek yapayım dedim rezalett..ne yağ koymuşum ne kabartma tozu ...kuşlara yem oldu:))sanırım aklımda dolu bu aralar biraz..bayram geliyo a temizlik derdine düştüm..her gün bakıp bakıp camlarım..perdelerim..koltuklarım diyorum...bayram gelmeden kızlarla eşimi bi odaya kilitleyip:))doya doya tadını çıkara çıkara yapmalıyım temizliğimii...inşallah...şimdi komşularıı ziyaret edicem tek tekk..tarif vermiyorum..biliyosunuz zaten bunları..sizi seviyorum..iyi geceler..:))))

11 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Kolay tarifler her zaman can kurtarıcıdır:) Ellerinize sağlık.

Kızlarla işlerinizde kolaylıklar diliyorum:)

aslı dedi ki...

Bayram üzeri her evde aynı telaş. Ama bu arada nefis tarifler yapmışsınız.
Ellerinize sağlık. Sevgiler.

Birsel ve İrem dedi ki...

İkisi de harika görünüyor, ellerinize sağlık. Afiyet, şifa olsun.
Sevgiler.

hdidem95 dedi ki...

:))) bak annelere pratik pasta tarifi veriyim sana
Firini yakin.Dolaptan bir kap, bir kasik ve pastayi yapacaginiz malzemeleri alin.Pasta kalibini yagladiktan sonra,cevizleri kirin.Mutfak tezgâhinin uzerindeki yedi tane oyuncak otomobili ve on sekiz lego blogunu kaldirin.
iki fincan unu olcun.Cocugunuzun ellerini unun icinden çikarin ve ellerini undan temizleyin. Un, seker ve kakaoyu eleyin.
Süpürge ve farasi alip cocugunuzun kirdigi kabin parcalarini yerden temizleyin. Baska bir kap alin. Kapinin ziline yanıit verin. Mutfaga donun. Cocugunuzun ellerini kabin icinden cikarin. Cocugunuzun ellerini yikayin.
Yumurtalari alin. Telefona yanit verin. Geri donun. Yaglanmiş kalibi alin. Kalibin icindeki bir santim kalinligindaki tuz tabakasini temizleyin. Pasta kalibina tuz doktukten sonra ortaliktan kaybolan cocugunuzu arayin.
Mutfaga geri donun ve cocugunuzu tekrar tezgahin basinda bulun.Ellerini kabin icinden cikarıin. Uzerindeki un, kakao vesaireyi temizleyin. Yaglanmis kalibi tekrar alin ve icinde bir suru ceviz kabugu bulun. Kabin icinde ceviz kabuklarini fark ettiginiz an,mutfaktan kacarken pasta kabini tezgahtan yere düsüren cocugunuzun pesine düsün.
Yerleri temizleyin. Tezgahi temizleyin. Duvarlari temizleyin. Kabi, çanagi yikayin. Pastaciya telefon acip, bir adet pasta siparis edin.Firini kapatin ve bekleyin.Afiyet Olsun:)) öptüm sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

kolay ama lezzetli zaten ben böyle pratik ama leziz tarifleri seviyorum
ellerine sağlık

CAFE PEPELA dedi ki...

Çok hoşlar! :)
İkisi de sevdiğim tatlar,ellerine sağlık arkadaşım.
Kalbi muhabbetle

Huriye dedi ki...

Fatosum yine nefis tarifler eklemissin,pratik ne güzel çabucak hazirlanir ee lezzetli olunca da daha ne olsun,ellerine saglik,öpüyorum sekercim.

yeşim dedi ki...

prtatik ve leziz

ellerine sağlık
sevgiler
iyi bayramlar

anneminkızıyım dedi ki...

Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Kurban Bayramın kutlu olsun... Tüm arkadaşların Kurban Bayramı?nı en içten dileklerimle kutlar, sağlık, başarı ve mutluluklar dilerim. Her şey gönlünüzce olsun!

Huriye dedi ki...

Fatosum kurban bayramin kutlu olsun arkadasim,esinle ailenle evlatlarinla seker tadinda bir bayraminiz olsun,opuyorum seni.

dokuzuncubulut dedi ki...

Her zaman yaptığımız işler ama, bayramda ayrı bir itinayla mı yapılıyor acaba. Ya da bayram heyecanıyla...

İyi bayramlar, sevgiler.