Cuma, Kasım 26, 2010

NOHUT SULUSU:))

Geçmiş bayramınızı tekrardan kutluyorum arkadaşlar..eminim bayram hepimizde telaş içinde geçmiştir..benim tee İstanbul'dan misafirlerim vardı:))güzel 2 gün geçirdim..ama bayramın 3.günü kızlarım hastalandı daha yeni yeni toparlanıyorlar..üst solunum yolu enfeksiyonu geçirdiler ve kara kızım çok etkilendi..zayıfladı..çok iştahsız bir bebek..anneler yardım..ne yapmalı ,ne yedirmeli,nasıl yaklaşmalıyım...çok yordu beni bu bir haftalık hastane git gelleri...bi önceki yazımda demiştim ya pratik ne varsa ben ordayım,işte yine pratik hemen hazırlanacak mis gibi ,lezzetli mi lezzetli bir yemek...
-2 adet kuru soğan
-1 büyük kase haşlanmış nohut
1 yk salça
-2 adet kuru biber
-tuz,karabiber
-sıvıyağ
piyazlık doğranmış soğanlar yağda kavrulur,salça eklenir biraz daha kavrulur.daha sonra nohutlar ve kurubiberler ,tuz,karabiber ve yeterince su eklenip pişirilir.yanına bir pilav ve turşu şahane..AFİYETLE..SIHHATLE:))



6 yorum:

Huriye dedi ki...

Kuzucuklarina geçmis olsun,insallah en kisa zamanda toparlanirlar...ablasi öper onlari...nohut yemeginde sahane bende geçen gün yaptim daha yayinlamaya firsatim olmadi,ellerine saglik sekercim,öpüyorum seni.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Nohutun her türlüsünü severek yerim. Ellerine sağlık canım.

Kızlara geçmiş olsun, Allah şifa versin..

Melek* dedi ki...

nohutun çok güzel gözüküyor... ellerine sağlık canım blogunun ismini değiştirmişsin. kızlarım mutfakda yazmışsın kız daha onlar küçük değilmi mutfağa giriyorlar.:) hayırlı geceler

lezzetmarifet dedi ki...

ımmmmmm bence nefis olmuş nohut sulusu ellerine sağlık canım. kızlarına çok geçmiş olsun Allah şifalar versin havalar mevsim normalleri olmayınca hastalık beraberinde geliyor.
Acil şifalar diliyorum...
sevgiler....

sarımutfak-hande dedi ki...

yanınada pilav süper olur
ellerine sağlık canım

Fatoş Öztürk dedi ki...

Merhaba adaşım blogunu yeni tanıdım.Güzel lezzetler hazırlamışsın ellerine sağlık.Sevgiler...