Perşembe, Aralık 23, 2010

BİR SABAH KAHVALTISI & BİR ÖĞLE YEMEĞİ:))

Tünaayydın :)))mesaide öğle arası:)) kızlar uyudu annede etrafı topladı...dün öğlen ve bu sabah meleklerim için yaptığım mamalar...yumurtayı her gün farklı bir kılığa sokup yediriyorumm,zira iki gün üst üste aynı şekilde olursa yenmiyor...şükürler olsun ki her sebzeyi çook seviyorlar ve o konuda hiç sıkıntı çekmiyorum şimdilik:)) özellikle pırasa ve brokoliye bayılıyorlar:))
EKMEKLİ,PEYNİRLİ OMLET
-1 avuç içi kadar ufanlanmış bayat ekmek içi
-2 küçük kare dilim peynir(ben köy peyniri kullandım)
-3 dal maydonoz
-2 yumurta
-1 çay k. tereyağ
-minicik tuz:)
***ekmek,ufalanmış peynir,ince kıyılmış maydonoz ve yumurtayı çırpıyoruz.tereyağını yakmadan eritip karışmı döküp arkalı önlü pişiriyoruz..
BROKOLİLİ YOĞURT ÇORBASI
-2 yk pirinç
-2 yk yoğurt
-1 yk un
-1 yumurta sarısı
-1 kase minik doğranmış brokoli
-3 su bard.su
-minicik tuz,kuru nane
***suyun içine pirinçleri ekleyip kaynatıyoruz.sonra brokolileri içine atıyoruz.başka bir kapta terbiyeyi yapıp,tencereye ekliyoruz.en son tuzunu ve nanesini ekliyoruz...:))

12 yorum:

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim çorban ve omletin çok lezzetli gorunuyor, ellerine saglik...hayirli cumalar dilerim,sevgilerle.

Sevil dedi ki...

brokoli ve pırasaya bayılıyorlar mı
ay ben onları yerim tatacım canım benim şifa olsun yavrularına afiyet bal olsun
kocaman sıcacık sevgilerimi yolluyorum sana balım

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ellerine sağlık canım
Minik prenslerde sağlıklı besleniyorlar demekki
bizimki bir öğün yediğini diğer öğünde kesinlikle yemez yumurta ha keza hergün başka çeşidi ama omleti daha çok seviyor sanki

yildiz dedi ki...

Sebzeyi insallah hep severler,sonradan damak tadlari degisiyor....Afiyet olsun miniklere

Yeniyilin hepinize saglik,huzur getirmesi dilegiyle

hdidem95 dedi ki...

Yeni yılın sana neşe ve mutluluk getirmesi dileğiyle ..en içten sevgilerimle..

Birsel ve İrem dedi ki...

Özellikle çorbaya bayıldım, ellerinize sağlık.
Yeni yılın size ve tüm sevdiklerinize güzellikler getirmesi dileklerimle...
Sevgiler.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Yeni yilin kutlu olsun saglik ve mutluluk dilerim,ailenle sevdiklerinle geçirecegin nice yillar dilerim hosçakal canim.

sarımutfak-hande dedi ki...

sağol canım sanada mutlu yıllar herşey gönlünce olsun

mintininmutfağı dedi ki...

her iki lezzette enfes olmuş arkadaşım.ellerin dert görmesin emi...
ayrıca sevgili arkadaşım mutlu mutlu seneler diliyorum...sevdiklerinle nice güzel senelere inşallah.

Tatlı Mutfağım dedi ki...

tatlı parem nasılsın? görüşemez olduk ama aklım seni her an anıyor bilesin:)

arkadaşım yakında benide 2 bebekli bir hayat bekliyor Allah ın inayetiyle ne etçem diye düşünüyorum fatoş sen nasıl yetiyosun ya:)))

seni çok takdir ediyorum arkadaşım. Rabbim inşallah banada bir an evvel sağlıklı bir düzen nasip eder. dualarını bekliyorum ve mamaların devamınıda :))

Tatlı Mutfağım dedi ki...

bu arada afiyetli bir sene dilerim ailenle birlikte :)

Tatlı Mutfağım dedi ki...

selam tekrar:)

canım güzel temennilerin için teşekkür ederiz. büşrada sağolsn benim telefonumu halletti. telefonum çok lüks değil oyuncak gibi rengide şeker pembesi olunca çocuk yerlere atıyor almak için kendini:)) istemeyerek veriyorum. bir ara hiç açılmadı çalışmadı sonra 3 gün sonra açıldı. şuan şarjı sık gidiyor kapanıyor idare ediyorum:))))

fatoşcuğum ikizlerinle günler nasıl geçiyor tavsiyelerin neler neyi nasıl ayarlıyorsun? annelere öneriler vs. bu tarz paylşımlarını bekliyorum. oyuncaklarını zeka gelişimiiçin değişik oynadığınız oyun vs.varsa paylaşmak güzel olacaktır bence.

inş. görüşürüz canımm sen telini al. msn yede giremiyorsun dimi.. hoş bende çok kalamıyorum.

yaban mersini fikrin için sağol canım bilmiyordum. lütfen başka şeyler varsa paylaş. öptüm kuzularla seni. onlar hasta olmasın çok zor. yarında ben gidiyorum inş. doktora......