Çarşamba, Aralık 01, 2010

ZEYTİN SALATASI:))

İyi geceler..bütün gün yeni yeni yürüyen kızlarının döktükleri çekmece,dolapları,oyuncakları,kraker,biküvileri toplayıp-süpüren;birini ayğında sallayıp,diğerini kucağında uyutmuş,yogunluktan helak olmuş ama çok mutlu bir anne olarak yazıyorum:))1 yaş 9 günlük olduk bugün...doğum günü diye diye gün sayıp bekledim yaa...saatlerce uğraşıp kelebekli pasta yaptımm..mum dikip kızlarımın bi kaç kare fotosunu çekmekti tek isteğim..ama olmadı..kızlarımdan biri elinden bebe kolonyasını aldığım için sinir krizleri geçirip 1 saat kadar ağladı,diğeri hastaydı zaten pastanın başında çıkardı:S üzgünümm hiç 1.yaş doğum günü fotomuzz yokkk:((kısmet..seneye inşallah................
sizee bu sabah kahvaltı masamızı şenlendiren,ekmeği bandırıp yediğim sonra niye bu kadar çok yedim diye pişman olduğum zeytin salatasıı getirdimmm...
- 1 kase çekirdeği çıkarılmış yeşil zeytin
- yarım demet maydonoz
-2 sap taze soğan
-1 domates
-1 tk biber salçası
-1 limon
-biraz z.yağı tuz
***zeytinlerin üzerine yeşillikleri ve domatesi doğrayıp,salça,limon,yağını,tuzunu ekleyip karıştırıyoruzzz..AFİYETLEE:))

8 yorum:

Huriye dedi ki...

Canim ellerine saglik,nefis görünüyor bende olsam dayanamazdim herhalde:))minik kuslarin yasi kutlu olsun Allah onlara up uzun saglikli ömür versin insallah,keski çekebilseydin foto ama olsun bu da bir hatira olmustur sizler için öpüyorum sizleri hosçakal.

aslı dedi ki...

İlk doğum günü en çok özenilen doğum günüdür. Ama bazen böyle aksilikler olur:)) Önemli olan bir arada olabilmek. Üzülmeyin daha çoook güzel doğum günleri kutlayacaksınız...
Minik prenseslerin doğum günlerini kutlar, yanaklarından kocaman öperim.

Sevgiler.

Hayatcemresi dedi ki...

Bence harika olmuş.

fatosun mutfagından... dedi ki...

güzel temennileriniz için çok teşekkür ederim:))

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Allah kolaylık versin:)

Salata da pek nefis görünüyor, ellerine sağlık canım..

mintininmutfağı dedi ki...

selam ve sevgiler arkadaşım.inanılmaz nefis görünüyor.ellerine sağlık diyorum.güzel bir haftasonu diliyorum.ve bloğuna bayıldığımı itiraf ediyorum:))

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Prenseslerin ilk yaşları hayırlı olsun,ilk yaşlar sıkıntılı olabiliyor bizimkide ishal olmuştu zor bir gün olmuştu o yüzden 2.yaşı için hiç plan yapmıyorum:)

Şenay dedi ki...

Ayyy bende bloğunu geziyorum canım uğramışsın saol Hatayımın yemekleri başka güzel değilmi çökelek salatası ve zeyrtin salatası şimden dikkatimi çekti gezmeye devam ediyorum.Sen şablonunu yeni değiştirdinmi canım güzel olmuş:)