Perşembe, Ocak 06, 2011

TİRAMİSU & KIZLARDAN HABERLER:))

İyi geceler...arkadaşlarım..nasılsınız...umarımm bu yazıyı okuyunca soruma hepiniz iyiyim cevabını verirsiniz:))
Beni sorcak olursanız bende iyiyim şükür..yorgun,bitkinde olsam..iyiyim...
Günlerim yopyoğun:)) geçmeye devam ediyor..minnoşlar büyüyor..büyüdükçe yaptıkları yaramazlıkların alanı da genişliyor...bazen yaptıklarına hayretle bakıyorum:))Maşallah!!!

Gelelimm tiramisumuza:))ilk kez denedim...hoş,hafif ve lezzetli geldi bize..
TARİFİ sevgili arkadaşlarım DİLEK ve BEYTİYE için gelsin:)))
MUHALLEBİ İÇİN:
-4 su bard.süt
-1 su bard.un
-1,5 su bard.şeker
-1 kutu labne peyniri(200 gr)
-1 yumurta sarısı
-1 paket vanilya
ARA KATLAR İÇİN:
-1 paket kedili büskivi
-1 yk granül kahve
-1 çay bard.sıcak su
-1 yk şeker
***muhallebi için,süt,şeker,yumurta,un pişirilir.daha sonra labne ve vanilya eklenip 5 dk mikserle çırpılır.kedidilleri pasta tabağına dizilip,kahveyle ıslatılır.üzerine muhallebi dökülür.bir kat daha kedidili döşenir ve ıslatılıp,muhallebiyle kaplanır.üstüne kakao serpilip,soğumaya bırakılır..AFİYETLE:)) kızlar:))

13 yorum:

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Fatoşum ellerine sağlık:)
Keşke tarifinide yazsadın,kızlar büyüyünce annemin tiramisu sundan
yapalım diyecekler bloğa girecekler
bi bakacaklar tarifi yok:)

lezzetmarifet dedi ki...

fatoşcum kızlarının marifetleri epeyce artmış:))
Allah hayırlı eylesin sanada kolaylıklar versin....
sevgiler....

Tatlı Mutfağım dedi ki...

dilek alemsin valla:))) güldürdün beni

fatoşcum eline sağlık canım. bencede yazsaydın genede.

maşallah kızlarına canım. Allah hayırlı ömürler eylesin inşallahç

bizimki ağlıyor öptüm:)))

Tatlı Mutfağım dedi ki...

fatoşum eline sağlık canım. sanırım kızlar için nescafeyle ıslatmadın bisküvileri. elim eripte hiçbirşey yapamıyorum. mutfağımı çok özledim bende. en maşallah bayağı aktifsin:)))

maharetli hanımların yaptıklarını niye kaldırdın annesi maşallah derdik :) büşra iyileşti derken bu gece gene ateşlendi:( yıkadık babasıyla şuan 37 sadece umarım yükselmez. ne zor anne olmak fatoşşşş ne etçem 2 kızla ben ya:)))

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

:) şimdi oldu:)

Kuzucuğuna geçmiş olsun bu arada

fatosun mutfagından... dedi ki...

:)) saol canım benim..

Tatlı Mutfağım dedi ki...

fatoşum inanmıyorum ya geçmiş olsun canım çok üzüldüm:( Böyle böyle büyüyecekler ama işte anne yüreğide dayanamıyor. Allah daha beter musibet ve hastalıklardan korusun canım. bizimki gene ateşlenmiş sabaha karşı. yanaklr kıpkırmızı. çok şükür en fazla 38,5 oluyor. 40 ı görsem çok telaşlanırım herhalde.

2 tane dönüşümlü vermek üzere ateş düşürücümüz var. doktorumuz kilosuna göre veriyor birini. yavrum tam düzeldi derken gene hastalandı nerede hata yapıyorum bilemiyorum:( azısı patlayamadı bir türlü belki ondan hasta şuanda. yinede idrar tahlili yaptırayım ben bakalım birşey çıkacak mı:( öpüyorum tatlı cadıları dualarda buluşalım inşallah:)

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Fatosçum ellerine saglik tiramisun çok güzel gözüküyor...kuzucuklarini da öperim masallah onlara,sevgilerimle.

Birsel ve İrem dedi ki...

Nefis bir lezzet gerçekten. Ellerinize sağlık, afiyetler olsun. Miniklerle güzel paylaşımlar dileklerimle...
Sevgiler.

disal dedi ki...

canım ellerine sağlık...ben çok severim bunu..nefis görünüyor..kızlarınıda senide öpüyorum:)

sarımutfak-hande dedi ki...

tiramisuya bayılırım nefis görünüyor
ellerin dert görmesin cnm

dokuzuncubulut dedi ki...

Tiramisuyu çok severim. nefis görünüyor Fatoş Hanım.
Ellerinize sağlık olsun.

Sevil dedi ki...

yesin teyzesi o minnoşları :)
anneleri yapacak tabi yaramazlık onlar şirine şirine :))