Perşembe, Şubat 24, 2011

KAN YAPAR BU KEK!!!

Merhaba ...hepimiz çocuklarımız için her şeyin en iyisi,en güzeli olsun isteriz.bende elimden geldiğince çocuklarımı iyi,güzel ve doğal beslemek istiyorum...acaba bugün ne yapsamda onların sağlına faydalı bir şeyler daha eklesem sorusu beynimde çakınca bütün sebzeler, meyveler,kuruyemişler sütler,yağlar,ballar gözümün önünde uçuyor...bunların içinden en mevsiminden:)) olanını seçip bir şeyler yapıyorum..şanslıyım ki bebeklerim sebze çook seviyor...ambalajlı abur cuburlarla elimden geldiğince geç tanıştırmak istiyorum..mümkün olsa hiç....bugün ara öğünleri için kızlarıma pekmezli kan üzümlü ve karadutlu kek hazırladım..yanına da elma suyu sıktım:))bayıldılar...
-2 yumurta
-1 yk toz şeker
-1,5 çay bardağı süt
-yarım çay bard.z.yağı
-1 çay bardağı pekmez
-1er paket vanilya ve kabartma tozu
-1 kase kan üzümü ve karadut
-yaklaşık 4 çay bard.kadar un
***yumurta ve şekeri çıpıp,yağ,süt,vanilya,un ve kabartma tozunu ekliyoruz.en son pekmezi ve yemişlerimizi katıyoruz.yağlanmış kalıbımıza döküp 180c de pişiriyoruz...ŞİFA OLSUN İNŞALLAH:))

2 yorum:

ebru dedi ki...

Sevgili Fatoşcum her şey çocuklar için. Kek nefis görünüyor. Ellerine sağlık canım.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim kekin harika,ah ben o elleri esasinda yeriiiim isiririm:))