Pazar, Mayıs 29, 2011

ÇİLEKLİ LİMONATA(ÇİLEKOLATA:))



Günaydın..hepinize keyifli pazarlar diliyorum... her uğradığımda sayfasını baştan sona gezinen,severek okuduğum papatya prenses'ten çilekolata tarifi...sevgili papatya prenses'in denenecek bir çok tarifi var aklımda..yakında inşallah...

-1 kase dolusu çilekk

-1 kupa şeker

-4 limon

-yeteri kadar su

***çilekler,şeker ve rendelenmiş limon kabukları rondoan geçiriilir.daha sonra sıktığımız limon suyuyla karıştırılır.papatya konsantre olarak kullandığını yazmış,ben hemen tüketileceğini bildiğimden hemen yeteri kadar su ile karıştırıp surahiye aldım biraz soğuttuktan sonra içtik..gerçekten çok hoş bir aroması var..minnoşlarım da çok beğendi...SEVGİLER...

3 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ay hemde papatyalı bir sunum:) canımsın.

ellerine emeklerine sağlık canım.

pelince.com dedi ki...

Çilek alıyorum ama sürekli yiyorum ;)) tariflere sıra gelse iyi olacak..

afiyetler olsun..

BlogMame dedi ki...

http://www.blogmame.com/2011/06/blogger-ve-blogspot-yarsmas.html


Hmm. Şu linkte blogspot ve bloglar yarışması düzenliyorum. Katılımın çok olacağını düşünüyorum. Gerekli açıklama blog sayfamda mevcuttur. Bannerimizi sayfanıza eklersenizde olur eklemezsenizde ama mutlaka bekliyorum...

Davetlimsiniz... Teşekkürler.