Cumartesi, Mayıs 07, 2011

DİYET KISIR:))

Sizin oralarda havalar nasıl?Tokat çok soğuk...üşüyoruz...yağmur,fırtına..Allah hakkımızda hayırlısını versin...
uyku tutmadı bu gece beni...blogumu karmakarışık ettim...neler neler yaptım..beceremedim...en son bu haline getirene kadar bu saat oldu...şu tema/şablon konusunda çok şıp sevdiyim:)) ama bi dahaa dokannmaamm:)dersimi aldım bu gece...
tam kapatıp,kalkacakken sırasını bekleyen bu tarif çarptı gözüme..gece gece:))
-1 çay bard.ince bulgur
-4-5 yaprak marul
-maydonoz
-taze soğan
-1 domates
-1 tk. domates salçası
-2 yk z.yağı
-1 çay k.tuz
-1 limon
***bulgurumuz ılık suyla ıslanır.diğer malzemeler ince ince kıyılır.salçası,yağı,tuzu,limonu eklenir..4 yk yenir.bu da 110-150 kaloridir...
Posted by Picasa

2 yorum:

sevda dedi ki...

kısırı çok severim.ellerine sağlık canım.sevgiler.

necla dedi ki...

ellerine sağlık canım...bu temada hoş olmuş bence aynı senin gibi uğraşıp duruyorum daha bulamadım ama bana göre bişey bakalım kısmet