Cumartesi, Mayıs 14, 2011

IZGARA LEVREK & FIRINDA TAZE PATATES

Koca bir gün aynı rutin işlerle ömürden aktı gitti yine...yeni güne başladık bile...Ömrümüzün her gününü Rabbimizin rızasını kazanarak geçirelim inşallah...bize verdiği güzel nimetlere layıkıyla şükür ederek geçirelim inşallah....
balık mevsimi geçti ama,bu levrekler çok lezzetliydi..balıkla çok arası olmayan ben bu koca tabağı silip süpürdüm:)) minnoşlarım da çok güzel yediler maşallah..zaten onların gelişimi söz konusu olmasa haftada bir -iki bu balık kokusunu hayatta çekmezdim ya neyse!!

babamız balkonda levrekleri ızgara yaparken,bend e taze patatesleri temiz bir bezle iyice yıkadım.ince dilimledim,z.yağı,karabiber,pulbiber,tuz ekleyip tepsiye dizdim fırına attım...hoş bir salatayla balığımıza eşlik ettiler:))

bugün pazar..inşallah hava çooookk güzel olur minnoşlarımı alır parka onların diliyle pakaa gideriz....KEYİFLİ PAZARLAR...

4 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ne kadar şükretsek az verdiği nimetlere. Çok şükür Rabbime..

Ellerine sağlık canım.

pelince dedi ki...

Canım kızların fotoğraflarını yeni görüyorum.Ne kadar büyümüşler,maşallah.. balık seviyorlarsa tamamdır. şifa olsun prenseslere...
afiyet olsun..

sarımutfak-hande dedi ki...

bu tabak tam benlik olmuş canım ellerine sağlık

Hayat Cafe dedi ki...

Benim gibi balık sever için nefiss bir görüntü..
Elleirne sağlık
Sevgiler.