Salı, Mayıs 24, 2011

KIYMALI TAZE FASÜLYE & İÇİM Mİ KARIŞIK NE...

Dünya döner tek bir yana doğsun diye bir gün daha...ben de döndüm tekrar sana sönmek için yana yana....diyor kulaklığımdaki şarkı...
Ses seda çeklidi yeryüzünden...çıt yok...bu saatlerde tefekkür etmek ne güzel....kendinle başbaşa kalmak günün,ayın,yılların muhasebesini yapmak...yastığını ihlasla akıttığın gözyaşlarıyla ıslatmak....daha da ilerleyen saatlerde Rabbinle başbaşa kalmak,Rabbimizi yüreğimizde bulmak ne güzeldir(inşallah)....
çok dolu aslında içim yazıp yazıp siliyorum...yazıp rahatlamak,üzerimden atmak istediğim yüklerim var...ama cümlelerimi toparlayanıyorum...bu gece şarkılara açtım yüreğimi...radyoda da arka arkaya ruh halimden anlayan sözler dökülüyor....başka bir postta anlatmak istiyorum hissettiklerimi...bir baba-kız çelişkisi içindeyim......
bu kadar cüsseli kelimelerden sonra olcak mı bilmiyorum ama ziyaretim amacını aşmasın istiyorum...eğer yemediyseniz taze fasülyeyi bu haliyle denemenizi isterim..yanına pilav ve ayranla çok lezzetli bir akşam yemeği sofrası hazırlamış olursunuz...
-yarım kg taze fasülye
-250 gr.kıyma
-1 soğan,1 taze biber
-5 adet domates
-1 yk salça
-tuz,k.biber
-sıvıyağ
***kıymayı kendi suyunu salıp çekene kadar kavuruyoruz.yağı,soğanı ve biberi ekleyip çevirdikten sonra ayıklayıp ortadan dildiğimiz fasülyeleri koyuyoruz,arada bir tencereyi silkeleyip fasülyelerimizi sarartıyoruz.salçayı tuzu ve k.biberi ekleyip karıştırıyoruz.en üste doğranmış domatesleri ekleyip,suyunu ekleyip pişiriyoruz..AFİYETLE..

7 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Rabbim içini ferahlatsın, sıkıntılarını gidersin canım.

Fasulyeyi çok severim, ellerine sağlık..

fatosun mutfagından... dedi ki...

aminn güzel papatyam:))çok sağol

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Siteme tekrar göz atabilir misin:)

Aycan dedi ki...

Fasülyeyi çok severim.Ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

cok sey ogrendim

ebru dedi ki...

Sevgili Fatoş seni çok iyi anlayailiyorum. Allah sıkıntılarını selamete çıkarsın. Etli fasulyeyi biz çok severi.z Hele ki kızım bayılır. Ellerine sağlık canım.

fatosun mutfagından... dedi ki...

çok teşekkür ederim sevgili aycan ve ebru:))