Cuma, Mayıs 06, 2011

ROKA-TERE & PATATES SALATASI






Hayırlı cumalar diliyorum öncelikle..Rabbim rahmet ve merhametinden,Efendimiz(s.a.v)in şefaatinden mahrum etmesin bizleri İnşaallah...

Üstteki yeşil salata az önce akşam yemeğim idi:))içerisinde roka,tere,domates ve çilek vardı.bence gayet lezzetliydi...

Alttaki enn sevdiğimm Rabbimin güzel nimetlerinden 'patates'salatası..patatessiz bir hayat düşünemiyorum..her halini o kadarr çokk severim ki..salatası,yemeği,böreği,haşlaması,kızartması .....ımm...salatayı komşularım için hazırladım,tabii bende tattımm...içerisinde haşlanmış maydonoz,dereotu,taze soğan,marul,salatalık turşusu,domates var.sosunda yarım limon ,1 yk nar ekşisi,z.yağı,tuz ve pul biber var...bu güzel salatalarımı dilekciğimin diyet etkinliğine yolluyorum...ŞİFA OLSUN...

1 yorum:

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Fatoşum ellerine sağlık alım..Afiyet şeker olsun..
Bu salatalar bizi forma sokacak inş.

tarifimide aldım kaçıyorum..Kendin için yaptığın başka diyet tariflerinide bekliyorum..Öpüyorum seni ve kuzuları