Salı, Temmuz 26, 2011

ÇİKOLATA SOSLU KEK:))

Allah'ım bugün de bizlere af kapılarını,rahmet kapılarını kapatma...bizi göz açıp kapayıncaya kadar bile nefsimizle başbaşa bırakma...dilimizi gıybetten,kalbimizi kibir ve hasedden,gözümüzü haramdan koru Ya Rabbim!
Ey Rabbimiz!çocuklarımızı iyiler,takvalılar,hakkı görenler,hakkı işitenler,sana itaat edenlerden eyle.onları seni sevenler,senin sevdiğini sevenlerden eyle.onlara maddi-manevi rızıklar ihsan eyle.AMİN..AMİN..AMİN..
Günaydın..hayırlı sabahlar dostlarım..güne dualarla başlayalım istedim...ne güzeldir dua etmek..ne güzeldir Rabbimizin bizi görüp,işittiğini bilmek..Elhamdülilllah...
sizlere, dün akşam ee çayın yanına bir kek olsa da yesek diyen ev ahalisine hemen evdeki kalanlarla yaptığım ,hoş kokular yayan,yumuşacık olan kekimi sunuyorum...bu arada annemm yolda bir kaç saat sonra burda inşallah..ramazanı beraber geçiricez nasipse...:))
gelelim kekimize:
-3 yumurta
-1 su bardağı toz şeker
-1,5 su bard.süt
-yarım su brd.sıvıyağ
-limon kabuğu rendesi
-yarım çay bard.hindistan cevizi
-1er vanilya-kabartma tozu
-yarım pkt çikolatalı sos(kakaom kalmadığı için kullandım:))
-yeteri kadar un
***bildiğiniz üzere yumurta şeker iyice çırpılır.süt,yağ,vanilya,limon kabuğu,kabartma tozu,un eklenir.harç ikiye bölünüp ,bir yarısına sos ve h.cevizi eklenir.yağlanmış kalıbımıza dökülür.180c de güzelce pişer..AFİYETLE...

4 yorum:

Büyük Cadı dedi ki...

Günaydın... Ben blogger de yeniyim blogları dolaşırken sizin blogunuza rastladım.Blogunuz çok hoş ayrıca da annemle adaşsınız :) Sizi izlemeye aldım sizde beni ziyaret ederseniz çok sevinirim...
Sevgiler.

sevda dedi ki...

çikolata sosunu kekin hamurunda hiç denemedim ama görüntüye bakılırsa hemen denemem lazım.harika olmuş canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

Birdemliksohbet dedi ki...

Tatacım canım nasılsın bakalım. Kızların büyümüş maşallahları var
canım anneciğinin yanına geliyor olmasına çok sevindim. Ohsefanız olsun şimdi harika bir ramazan geçireceksiniz. Rabbim daha nice ramazanı şerifleri beraber geçirmenizi sağlar inş.
canım benim kekin enfes olmuş afiyet bal olsun sana ve güzel kuzularına
Sevgiyle kal
Öperim seni tatacım..

bir tutam kekik dedi ki...

amiinnn canım güzel duaların için:)kekin harika görünüyor:)kokusu buraya kadar geldi bile:)ellerine sağlık.
gözün aydıııınnnn hadi bakalım ew bayram yeri desene:))selam ve dua ile....